Elke donderdag een kerstkaartje... #2020/30

Ik ben wat laat vandaag met mijn donderdagse kerstkaartje,
Ik had het nochtans vorige week al gemaakt tijdens onze vakantie in Zuid-Holland
maar mijn blogbericht was nog niet gemaakt,
en dat was ik helemaal uit het oog verloren.
Mijn frank, eurocent, viel pas vanmorgen op de bus
(één van mijn blogrondemomentjes, als ik niet aan het lezen ben)...

Mijn kaartje, eigenlijk een nieuwjaarskaartje deze keer,
net als vorige week weer met PaperArtsystempels,
zijn deze hier niet te gek?


Ik heb ze ingekleurd met DécoTime potloden.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam, ik kom zeker langs bij alle kerstkaarten die vandaag gelinkt zijn bij 52 Weeks to Christmas,
maar misschien lukt dat pas tegen het weekend,
ik wil eerst nog wat verderwerken aan mijn kaartjes voor de kerst-in-juli-challenge van de Bugaboostempels...

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
CHCC: # 499 

Reacties

Heel leuk je kaartje en super gave tekst.
Groetjes, Anita
Nicolette zei…
Een mooie kaart. Gelukkig kwam je er nog op tijd achter.
Groetjes Nicolette
Een leuke nieuwjaarskaart Nancy met die leuke stempels.
Lieve groetjes Miranda
Annerieke zei…
Mooie kaart met deze leuke stempels Nancy!
Rosina zei…
Heel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Nancy...je was niet alleen hoor dat je wat vergeten was ..Ik moest vandaag een voorbeeldkaartje laten...Ook helemaal vergeten dat te doen...dus die was ook later te zien daar...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Ans Gilbert zei…
Je hebt hele leuke stempels gebruikt en er een keigave Nieuwjaarskaart mee gemaakt,
Groetjes
Ansx
Marijke zei…
Ik vroeg me ook al af waar je kaartje bleef! Maar het is nog op tijd gelukt! Leuk kaartje en deze stempels zijn erg leuk! Groetjes Marijke.
Eri zei…
Wat een leuk drieluikje met deze grappige stempels! En toch nog mooi op tijd om te laten zien.
Groetjes, Eri
Suzan zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
Gina zei…
Leuke drieluik met die stempeltjes Nancy ! Ik ben benieuwd naar jouw Bugabookaartjes :) Groetjes, Gina
Laurespage zei…
Een heel leuk kaartje en mooi gekleurd. Deze week heb ik geen tijd gehad om te posten. Volgende week beter,
Hou het gezond. Groetjes, laurette
Rina zei…
Heel leuk kerstkaartje.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Wat grappig dat je wat later bent...het lijkt wel of je nog een beetje in vakantiemodus zit. Maar je kaart is er niet minder om! Hij is erg leuk! Mooi zo in drieluik en een beetje als harmonica gevouwen!
Jantine zei…
Knap dat je er toch nog aan hebt gedacht! Heel leuk en vrolijk kaartje, Nancy!
Groetjes
Jantine
Je@net zei…
Beter laat dan nooit, Nancy. En een erg leuke kaart!
Enny zei…
Oh, wat een leuke kaart Nancy, zo grappig met die grote trui en passende tekst! Groetjes, Enny
Marjolein zei…
Het zijn zeker leuke teksten Nancy! En de plaatjes ook. Mooi modelletje voor deze kaart. Groetjes Marjolein
wat een leuk drieluik kaartje....'Net als ons een beetje vergeten...maar alles is weer goed gekomen.
Liefs Annemarie en Merit
wat een superleuk kaartje met de leuke stempeltjes en tekst
groetjes ellen
Freubelmina zei…
Leuk deze kerstkaart met de mooie stempels Nancy.
Lieve groetjes xx
Catie Cuddles zei…
Fun card.
Thank you for sharing with us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
Happy crafting!
Catherine x DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils