Christmas in July ... met Bugabootjes (1)

Deze week loopt de challengeweek Christmas in July bij Catch the Bug,
het challengeblog van BugabooStamps.
Ik vind de Bugabootjes heel leuk en wou toch een paar kaartjes maken voor deze challenge.
Ik kon pas dinsdag starten, dit weekend was ik nog met vakantie,
en had de aankondiging gemist,
maandag terugreis en een mini-verjaardagsfeestje met ons gezin...

Zit je goed?  Het wordt toch een wat lange blogpost...
Ik heb geprobeerd om voor zowat elke kaart met een ander papierblokje te werken,
telkens andere tekststansjes te gebruiken,
omwille van het tijdsgebrek kon ik niet superveel decoreren,
maar ik heb mijn best gedaan... ;-)


Laten we starten met de uitdaging van zaterdag:


Santa's helper is volop de pakjes aan het inpakken in grote zakken...


Een wat ouder papierblokje van Marianne Design, blijf ik mooi vinden!

***

Zondag is altijd schetsdag bij Catch the Bug:


Een van mijn lievelingsbugabootjes,
de winterse Eggbert, lekker ingeduffeld met warme muts en sjaal.


De papiertjes zijn van Studio Light, Winterjoys.

***

Op maandag vind je op het blog altijd iets, maar geen kaart.


Ik had mijn plannerdies op mijn tafel liggen,
liggen er al sinds mijn 'verhuis' maar het kwam er maar niet van om wat pagina's te maken,
waarom dan geen plannerpagina maken voor december,
de start is alvast gemaakt...  Een kadootje voor mezelf dus!



Ik denk dat in het rechthoekige malletje aan de binnenkant rechts ook een cadeaukaart zou passen.
Het papier en de diecuts zijn uit een oud blok van Tilda.



 Vind je deze  winterse JJ niet supertof?


*** 
Woensdag kon je een extra toffe freebie krijgen,
handig voor een bingokaartje...


Ik gebruikte beide diagonalen en de onderste lijn
lint/strik, bugaboostempel en die cut
dessinpapier, bugaboostempel en brads met parels
dessinpapier, twine en die cut.


Het dessinpapier is van Studio Light (een A6-blokje), 
valt het op in deze blogpost dat de combi blauw/bruin een favorietje is?

Leuk dat je weer langskwam om mijn kaartjes te bekijken,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Catch the Bug: Christmas in July
Zaterdag  Zondag  Maandag  Dinsdag
CHCC: # 499 - Use a diecut or punch (card 4)
Christmas 24: # 14 - Starry Night (kaart 2)

Reacties

Lisa Lynn zei…
Nancy those are wonderful creations for the days 1-4. You were busy making all these amazing items. Each layout is stunning. Thanks for joining in the Catch the Bug Christmas in July celebrations, Lisa Lynn DT.
Je@net zei…
Wow...ziet er allemaal super leuk uit, Nancy!
Colien zei…
Wat een mooie kaartjes en planner-pagina's, leuk die Bugaboos!
grtz Colien
lenywim35 zei…
Je hebt in ons Zuid-Holland veel energie opgedaan,merk ik. Zijn allemaal gave kaartjes geworden. Krijg goede berichten uit Frankrijk (Pont Neuf) wel erg stil op decampings (Hans), Spanje Palamos (Ron) (campings en Estartit uitgestorven), en gisteren is Sanne vertrokken met decamper (schoonouders) met Pippa. Stuurmet PB de fotoos wel. grts wim enleny


















Marjan zei…
Je kaartjes mogen er zijn! Mooie modellen en prachtig aangekleed! De planner pagina is ook erg gaaf met dit leuke papier en de winterse JJ. Flink geknutseld!
Chris zei…
Wow! You have been busy creating all these fabulous cards for our Christmas in July event at Catch the Bug! Each one is gorgeous in it's own right, so pleased you chose to play along with us.
Chris
x
Ellen zei…
Dit ziet er allemaal heel gezellig uit Nancy...superleuk gedaan hoor!
Groetjes Ellen
Marfien zei…
Je hebt je niet verveeld, een hele leuke serie Nancy. Ga komende week ook eens flink aan de bak met nieuwe kaartjes, we doen deze weken wat rustiger aan in de winkel . . .
Enny zei…
Oh, wat prachtige kaarten, mooi papier en heel toffe digi's ! Je bent goed bezig geweest, dat verlof heeft blijkbaar deugd gedaan ! Groetjes, Enny
GerJanne zei…
Nou Nancy, je hebt weer heel wat mooie kerstkaartjes erbij! Het motiveert en stimuleert wel he? Knap hoor! Je vakantie is weer voorbij en toch zoveel gemaakt! Groetjes!
Margreet zei…
Je hebt je best gedaan, Nancy. Stuk voor stuk gave creaties en zelfs je planner die gebruikt.
ZĂł leuk dat je meedoet met de CIJ challenge van Catch the Bug.
xxx Margreet
Freubelmina zei…
Wow Nancy, stuk voor stuk zo mooi.
Je bent lekker creatief geweest.
Lieve groetjes xx
Gina zei…
Oh deze zijn ook heel leuk geworden ! Zo'n mooi geheel ook al die kaarten samen te zien ! Groetjes, Gina
Dawn Frost zei…
Fantastic projects! Thanks for joining Catch the Bug's CIJ celebrations good luck! Dawn Bugaboo DT
How awesome that you got cards/projects done for days 1 thru 4 in such a short time! They all look lovely! So glad you were able to join us in the Bugaboo CIJ event! :)

~Marie B -DT
Bonnie Lynn zei…
Fantastic cards!! They're all very pretty. Thanks for joining in the Christmas In July challenges at Catch The Bug. Bonnie GDT
OlgaB zei…
I just love your projects and the non-traditional colours of choice!
Thank you for joining in the fun in our Christmas in July at Catch the Bug!
Hugs from Africa!
OlgaB

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils