Cheerful Sketches Challenge: reminder juli

Vandaag vind je bij Cheerful Sketches weer een aantal reminders voor de julichallenge.
Ik maakte mijn kaartje al een hele tijd geleden toen ik volop in de 'verhuis' van mijn hobbykamer zat.




Digi A Green Thumb; The Paper Shelter
ingekleurd met Twinmarkers
DP Studio Light : PPSL38
cirkelmallen: CreaLies
Inkt: lovely lipstick van SU
sequins : peaceful poppies van SU

Hier heb je nog eens de schets:


Voor meer info en het linken van je kaart:
klik hier.

Veel plezier met de challenge!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt
Fijne dag,
Hetty
Je@net zei…
Erg leuke uitwerking van de sketch, Nancy!
Margreet zei…
Best leuk om de kaart eens rustig te houden. Mooi kleurwerk!
xxx Margreet
Caroline zei…
Wat een gezellige kaartje!
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Wat een leuke kaart.
Groetjes Nicolette
Angela zei…
Leuke uitwerking van de sketch Nancy!
Enny zei…
Wat een toffe kaart voor iemand die van tuinieren houdt, en heel mooi ingekleurd, mooie sketch ook !
Gina zei…
Wat een leuk tuinkaartje ! Mooie achtergrondjes! Zelf gemaakt ? Groetjes, Gina
Wies zei…
Mooi inspiratiekaartje heb je voor de sketch challenge gemaakt. Echt een leuke verjaardagskaart voor iemand die van tuinieren houdt.
Groetjes, Wies
GerJanne zei…
Wat een leukerd weer! Hij staat op mijn lijstje om te maken en ssssst ik heb er al een gemaakt, maar ik had me vergist, hihihi. Dus die zie je wel een keer verschijnen!
Freubelmina zei…
Wat is je kaartje met deze leuke sketch mooi geworden Nancy.
Ik heb hem vandaag ook gemaakt maar moet hem nog even op de foto zetten,het was hier zo donker vandaag...
Lieve groetjes xx
Jantine zei…
Leuke vrolijke kaart, Nancy!
Groetjes
Jantine
Valerija zei…
So beautiful card. Gorgeous image and details.
Valerija xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils