An-Na Swap 2 - opdracht 1

De achtste van de maand,
vandaag zijn Angélique en ik er weer met onze swap.



Ik kreeg van Angélique een superleuk pakketje toegestuurd
(tja, we mochten nog altijd niet afspreken,
het is toch wat als je elk aan een andere kant van de grens woont...),
paste helemaal in mijn (maritieme) straatje!
Zoveel moois!



Angéliques eerste opdracht :
Maak een kaart met de vormmal als basis 
en gebruik of dessinpapier en/of parels en lint.

Ik vond het wel leuk om de mal gevouwen te gebruiken,
voorkant wat korter dan de achterkant, tof zo met die laagjes.


Ik gebruikte malletjes van Marianne Design,
de bordermallen aan de binnenkant zijn al wat ouder, 
maar passen hier heel goed op vind ik.


Voor het label gebruikte ik ook de grote stans,
handig zo'n veelzijdige mal!


Gebruikte materialen:
Uit het pakket van Angélique:
Basismal: DécoTime
DP Summer Shores : Craft Sensations
lintjes
Andere:
meeuwenrand: Marianne Design - CR1277
rand anker, roer: Marianne Design - CR1275
Wegwijzer: Marianne Design - LR0535
Hoera: Marianne Design - CS1049
Fijne dag: Marianne Design - CS1050
GFLCTRD: Marianne Design - CS0993
 Bedeltje: Wibra

Ik ben heel benieuwd wat Angélique gemaakt heeft,
nemen jullie bij haar ook een kijkje?

Benieuwd naar de volgende opdracht?
Die zie je op 8 juli!

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes 
Nancy





Reacties

Diny zei…
Wat een schitterende kaart in deze prachtige kleurtjes Nancy.
Je hebt er echt iets heel moois van gemaakt.
Ik kom net bij Angelique vandaan zijn heeft weer iets heel anders.....ook leuk.
Groetjes Diny
Geweldige leuke kaart ook jij bent 100% geslaagd in de opdracht :).
Heel erg mooi geworden! Groetjes Linda
Enny zei…
Wauw, een prachtige maritieme kaart Nancy ! Nog eventjes geduld en dan mogen we terug over de grens voor "gewone" bezoeken... Groetjes, Enny
Nicolette zei…
Jouw kaart is ook zo mooi. De kleurencombinatie vind ik echt mooi gekozen.
Groetjes Nicolette
Irene zei…
Een prachtig pakket en wat heb je er een mooie maritieme kaart mee gemaakt, leuk om de basisstans zo te vouwen!
De grens is nu toch weer open??
XxIrene
Rosina zei…
Wat een gaaf pakketje heb je van Angelique gekregen voor jullie swap uitdaging Nancy...een schitterende maritime kaart.Een leuk idee om deze zo te gebruiken...
groetjes en een fijne maandag
Rosina
Eri zei…
Wow, jij hebt een prachtige kaart gemaakt met het pakketje dat Angelique je gestuurd heeft. Leuk idee dat je de kaart gevouwen hebt, en binnenin een label verwerkt hebt.
Groetjes, Eri
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, helemaal in jouw thema !!!
Goed idee om de mal te vouwen in ongelijke delen, meteen een soort boekje.
Fijne dag,
Hetty
Wat heb je een leuk kaartje gemaakt met dit gave pakket!
Je@net zei…
Mooi pakketje en een erg leuke kaart, Nancy!
Margreet zei…
Wat een leuk pakketje, Nancy, en wat een gave, maritieme kaart heb je gemaakt.
xxx Margreet
Valerija zei…
What a beautiful card and great gifts.
Valerija xx
Gina zei…
Helemaal een pakketje voor jou in die maritieme stijl ! Wat heb je dat leuk gedaan met die bordermallen aan de binnenkant! Weer een ideetje opgedaan :) Groetjes, Gina
karin zei…
Mooi dat kaartje, een aparte vorm en mooie kleurtjes heb je gebruikt Nancy.
Je wilt niet weten wat voor een invasie van Belgen het hier is, maar dat heb je vast al gehoord van Angelique.
Groetjes,
Karin
Angelique zei…
Wat een gaaf idee om de mal op deze manier te vouwen en hele leuke, maritieme randmallen heb je gebruikt. Leuk om te zien hoe verschillend onze kaarten elke keer weer zijn. Ga nog even kijken wat je nog allemaal gemaakt hebt.
lieve groetjes Angelique
Daphne zei…
Die mallen zijn groot, zeer geschikt om ze te vouwen.
Ik doe dat ook vaak, en stukje of door de helft.
Nautische kaarten vind ik vaak erg mooi, ik maak ze weinig want wij hebben eigenlijk niemand om ons heen die daar van houdt.
Maar ik zie ze graag, deze is ook erg mooi.
GerJanne zei…
Heel gaaf hoe je dit gedaan hebt. Ik zie ze vaker gevouwen langs komen, maar ik heb het nog niet geprobeerd. Ga ik toch binnenkort eens even proberen. Jouw exemplaar ziet er zo gezellig uit! Nu naar Angelique! Wat kreeg je een tof pakketje van haar!
Hermien zei…
Een super leuk pakketje en je het er een prachtig kaartje meegemaakt.

Groetjes Hermien
Marfien zei…
Een hele leuke kaart heb je met het thema gemaakt, lag er ook nog wat KKT papier op je knutseltafel?

Was wel een beetje vreemd dat jullie plotseling boodschappen mochten doen bij ons, wij mochten nog niet naar Zelzate om dierenvoer . . .
Jaaahhh, ik zag het leuke pakket bij Angélique en dacht: "daar gaat vast veel moois mee gemaakt worden " en inderdaad..Jouw eerste opdracht is dik geslaagd Nancy. Wat heb je een beauty gemaakt. Leuk die borderstansen erbij en meteen bedankt voor de inspiratie hiermee. Leuk om de vormstans zo dubbel te gebruiken en je laat inderdaad zien hoe veelzijdig deze mal is. Top..
Lieve groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils