Cheerful Sketches: laatste reminder juli

Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminder van onze julichallenge.
 Ik maakte het kaartje tegelijk met mijn vorige kaartje, 
vandaar nogal wat dezelfde materialen...
Ik heb wat felle kleurtjes gebruikt, niet zo mijn ding, 
maar bij dit papier en met dit zomerse plaatje kon het wel.


Gebruikte materialen:
Digi Avery on Bench: Paper Nest Dolls
ingekleurd met alcoholmarkers
DP : Studio Light PPSL10
Cirkels: CreaLies



Je challengekaartje kan je hier nog linken tot 28 juli om 18 uur.
Veel plezier met de challenge!

Ik wil iedereen danken voor de vele verjaardagswensen,
op Blogger, via FB/messenger en
natuurlijk voor alle prachtige verjaardagskaarten
die hier gisteren op me lagen te wachten bij thuiskomst van onze vakantie in Zuid-Holland.
Ik weet dat er ook nog een aantal op komst zijn,
maar dat zal voor woensdag zijn denk ik want vandaag is het in België een vrije dag,
onze nationale Feestdag.

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje schrijft,
ik lees die reacties altijd met veel plezier.



Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Enny zei…
Oh, wat een leuke kaart, mooi papier en een supermooie digi ! Geniet nog van je verjaardagspost ! Groetjes, Enny
lenywim35 zei…
Ja Nancy dat is leuk thuiskomen. En nog met een lekker zonnetje ook.
Zaterdag hebben we nog 16 km gefietst en gisteren 23km. De wind was knap straf. En net al altijd veel tegenwind. Vervelend was dat alle terrasjes waar we langs kwamen , maandagrust hadden. Echt jammer. En dan zijn onderweg ook nog alle bankjes bezet. Door het virus kan je er nog niet bij gaan zitten ook. Was jammer. Ik vind je zomerse kaart echt super gaaf geworden.
Nu even een paar weekjes in het Belgische verkeren en dan zien we je vast wel weer bij je nazomerbezoek in Simonshaven. grts wimen leny
Margreet zei…
Mooi kaartje, Nancy, en dat fluor jurkje spat van het scherm af. Leuk!
Geniet van alle verjaarspost.
xxx Margreet
karin zei…
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik hoop dat mijn kaartje er ook al bij was. Misschien nog niet, was een beetje laat met versturen.
Je reminder is mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin
Wies zei…
Leuke, vrolijke kaart met het meisje in een feestelijke jurk in neon kleurtjes.
Ik hoop dat je een fijne vakantie gehad hebt in Zuid-aholland. En een leuke thuiskomst met je verjaardagspost die op je lag te wachten.
Nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat mijn kaart ook op tijd is aangekomen.
Groetjes, Wies
Marijke zei…
Een leuk kaartje en die jurk vind ik echt een meisjesding! Mijn kleindochter is dol op zulke kleurtjes! Mijn kaartje zal nog onderweg zijn eigenlijk te laat op de bus gedaan, sorry! Wel leuk al die kaartjes met je verjaardag! Geniet ervan! groetjes Marijke.
Renate zei…
Leuke kaart!!! De felle kleurtjes geven je kaartje een extra zomers tintje.

-xies- Renate.
Gina zei…
Heel leuk met het felgekleurde jurkje! Zeker leuk om verjaardagspost te krijgen. Ik hoop dat mijn kaart er ook effectief al bij lag. Had ze ruim op voorhand gepost. Groetjes, Gina
Josje zei…
leuke kaart met die kleurtjes
Wat een vrolijke kaart Nancy en wat een leuke thuiskomst zal dat geweest zijn. Hopelijk zat mijn kaart er ook al bij, ik was ruim op tijd met posten. Heb je het gezellig gehad gisteren?
Lieve groetjes Miranda
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Nancy!
GerJanne zei…
Superleuke kaart Nancy! Hij staat nog steeds op mijn lijstje...de tijd gaat dringen.
Fijn dat mijn kaartje is aangekomen en ik ben benieuwd of je hem nog een gat liften ;-)
helemaal leuk is je kaartje geworden, lekker fel jurkje heb je haar gegeven, geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils