Girlz Creative Crafts # 3 - Christmas in July

15 juli,
vandaag start bij Girlz Creative Crafts een nieuwe challenge.

Voor de Vlinderchallenge van de voorbije maand hadden we heel wat deelnemers,
leuk om al die mooie kaartjes te zien!

Vandaag een nieuw thema voor onze kaartjes met plaatjes:
Christmas in July


Ik zag op Facebook de laatste tijd vaak een leuk kaartmodelletje,
de kubuskaart,
en ik heb me er ook eens aan gewaagd.
Er zijn filmpjes op You Tube,
ook een beschrijving in Hobbyjournaal 184.


Gebruikte materialen:
Plaatjes: Christmas Story - Craft and You
DP Christmas Story & Silent Night - Craft and You
Tekstlabel: Winter Days - Studio Light StansblokWD73
Cirkelstansen: CreaLies

De kaart 'plat'gevouwen:


 En zo kan je de kaart versturen...
(14 x 14 cm)


Deelnemen met de Christmas-in-July-Challenge
bij Girlz Creative Crafts
kan tot 14 augustus.
Alle info vind je hier.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo;
CHCC: # 498 - Use some red
Winter Wonderland; Hip to be square
Christmas Kickstart Challenge: # 33 - Hatty Christmas

Reacties

Je@net zei…
Wauw...wat een super gaaf kaartje heb je ervan gemaakt, Nancy!
Marjan zei…
Wat gaaf is deze kaart in mooi model en met prachtig papier!
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy
Daphne zei…
Dit model staat ook nog op mijn lijstje, maar het lijstje wordt te lang😉.
Wat een leuke kaart!!
De kleuren zijn prachtig, dat felle met de rustige plaatjes en kleur erbij.

Heel erg bedankt voor de lieve kaart die ik in mijn brievenbus vond!!!
Wat lief dat je aan ons denkt en de moeite nam om een kaart te schrijven.
Het gaat goed met ons!
Toevallig is nu de riet dekker bezig met ons dak, daar zat beschadiging van het blussen/nat houden van ons dak.
We hebben alles opgeruimd en schoon gemaakt. Fijn om het zelf te doen.
Was een soort verwerking.
We laten het steeds meer achter ons en dat is prima.
Marijke zei…
Wat een mooie kaart en wat een mooi model! Mooi papier ook gebruikt! Echt een topkaartje! Groetjes Marijke.
Enny zei…
Oh, dat is een prachtig model, heel speciaal, en supermooi versierd ! Groetjes, Enny
karin zei…
Dit modelletje heb ik de laatste dagen al meer voorbij zien komen.
Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt Nancy.
Groetjes,
Karin
Margreet zei…
Wat een gaaf modelletje is dit, Nancy. Je hebt er een superleuk voorbeeld mee gemaakt.
xxx Margreet
Wat een leuke kaart en wat een mooi model van deze kaart en ook mooie kleuren bij elkaar.
groetjes Marjan.
Josje zei…
Wat een super leuk model ziet er mooi uit!
Eri zei…
Wat een prachtige kaart, en een heel tof modelletje.
Groetjes, Eri
Dit model is inderdaad populair op het moment, ik ga me er binnenkort ook eens aan wagen denk ik. Mooi gemaakt Nancy en leuk om een kerstversie te maken.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Nou, helemaal top! Deze staat ook op mijn to do lijstje, want ik vind hem zo leuk! De jouwe is een heel mooi voorbeeld voor de nieuwe challenge. Ik schreef het ook al bij de anderen: geen plaatjes bij me op vakantie, maar als ik thuis ben ga ik kijken welke ik ga gebruiken. Ik heb er best een boel!
Nicolette zei…
Wat een een leuk model. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Inderdaad is dit momenteel een favoriet model in freubelland Nancy. Jouw uitvoering is super.
Lieve groetjes xx
Dotty Jo zei…
Wow, Nancy, what a stunning card! Thanks for playing at Christmas Kickstart, Jo x
Gina zei…
Ik zag dit modelletje intussen ook al een paar keer passeren. Ziet er niet eenvoudig uit. Is mooi geworden en heel leuk om plat te kunnen versturen ! Groetjes, Gina
Janice zei…
An amazing Christmas project! Thank you for sharing with us at the Winter Wonderland Christmas challenge, we hope you can join us again soon - Janice DT
ionabunny zei…
Wow, what a fab design and a lovely santa. Thanks for joining the fun at the Christmas Kickstart Challenge. Hugz

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils