Wish

Mijn laatste blogberichtje voor 2017...

Woensdag was ik in Antwerpen voor het atelier bij Elke Verschooten,
altijd een plezier om naartoe te gaan, nieuwe technieken of materialen leren kennen...
's Middags had ik het geluk dat Margootje tijd had
om samen een broodje te eten tijdens haar middagpauze,
wie zegt dat blogcontacten geen echte contacten kunnen zijn? 
Dankzij het bloggen heb ik toch echt wel toffe Blog-Madams leren kennen,
zo dankbaar voor!




Dit is het mooiste moment,
tussen wat ging en wat komt,
tussen daden en dromen,
om te wensen
dat je met wat er is
hier en nu
gelukkig bent.

Crealieve groetjes 
Nancy

Tot blogs in 2018!

Reacties

Sarah zei…
Mooie workshop was dat! De volgende doen we samen!! En jouw tekst die staat op mijn todolijstje om te handletteren. Ik vind hem heel mooi! Fijne jaarwisseling!! Xxx
Mariken zei…
Aah, een bekende en hele leuke workshop. Mooie kaarten heb je gemaakt! Altijd leerzaam bij Elke he!? Hele fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2018!
Je@net zei…
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Nancy. En een erg mooie tekst.
Jullie ook een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!
Eri zei…
Leuke kaarten heb je gemaakt tijdens de workshop! Prachtige passende tekst op deze laatste dag van het jaar!
Fijne jaarwisseling!
Groetjes, Eri
Judith zei…
Mooie kaarten Nancy en het is altijd leuk iets nieuws te leren en nieuwe mensen te ontmoeten...
Fijne jaarwisseling.
Groetjes van Judith
Marja zei…
Prachtige kaarten heb je gemaakt op je workshop Nancy!
Fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2018!!
Groetjes Marja.
Nota Bene zei…
Dit zijn echt feestelijke kaarten! Een workshop bij Elke wil ik ook wel nog doen (is er tot mijn grote schande nog nooit van gekomen). Mocht je nog gezelschap zoeken, mag je het me altijd laten weten, hoor. Het beste voor het nieuwe jaar gewenst!
Groetjes, Nele
karin zei…
Een paar mooie kaarten om het jaar mee af te sluiten Nancy.
Alvast een Gelukkig en Creatief en gezond Nieuwjaar.
groetjes,
Karin
!neke zei…
Mooie afsluiter voor dit jaar !!!!
Op naar een creatief 2018 !!!
Scraptastisch zei…
Het is hartstikke leuk als er door het bloggen echte contacten ontstaan Nancy! Ik kan er ook over meepraten en ontmoetingen zijn echt hele mooie en gezellige momenten. Gezellige vuurwerk kaarten Nancy en altijd fijn om nieuwe technieken te leren! Ik wens je een leuke jaarwisseling en een prachtig en creatief Nieuwjaar!
xx Gerie
Ilse zei…
Ze blijven mooi de ontwerpjes van Elke... mooi gedaan,
Fijn eindejaar en een mooi creatief 2018!
Ilse
Leuk kaartje. Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 
Stunning card. My best wishes for the New Year 

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
Margreet zei…
Wat een mooie kaarten heb je op de workshop gemaakt.
En wat gezellig dat je met Margo geluncht hebt.
Bedankt voor al je bezoekjes aan mijn blog.
Een gezellige jaarwisseling gewenst!
xxx Margreet
Gina zei…
Mooie kaartjes heb je gemaakt om het jaar in schoonheid af te sluiten! Ik wens je een fijne jaarwissel en alles wat goed is voor 2018! Groetjes, Gina
Hermien zei…
Hoe mooi is dat het hoe die contacten zo kunnen ontstaan. Je kaartjes zijn prachtig mooie stansen heb je gebruikt/ Voor jullie ook al wat wenselijk is voor 2018.

Groetjes Hermien
Ans Gilbert zei…
Je hebt prachtige kaarten gemaakt bij Elke, gezellig dat je met Margo ging lunchen, je tekst is prachtig,
Fijne jaarwisseling,
groetjes
Ans
Schitterend Nancy !
Groetjes Doris
Marfien zei…
Mooie kaartjes Nancy, ze zijn echt tof gemaakt, en nieuwe technieken leren is altijd leuk. Ik wens jouw en mij dan ook een leerzaam 2018. tot blogs!
Enny zei…
Heel mooie kaarten Nancy ! Gezellig, dat je in Antwerpen nog ging lunchen met Margo, ja, door ons hobby krijgen we veel vriendinnen hé ! Nog een heel creatief 2018 ! Groetjes, Enny
Marijke zei…
Mooie kaarten met een mooie wens! Veel creativiteit en 2018 en een fijne samenwerking! Groetjes Marijke.
Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt op de workshop, prachtig met die teksten! We wensen je een gezond en creatief 2018 toe.
Groetjes, Merit en Annemarie
Colien zei…
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Jantine zei…
Mooie kaarten, Nancy! En voor jou nog de beste wensen voor een goed, gezond en creatief 2018!
Groetjes
Jantine
Chantal zei…
De beste wensen voor 2018.
Wat een mooie kaarten. Mooie kleuren.
Groetjes, Chantal S
Sylvia zei…
Mooie kaart,Nancy.Prachtige achtergrond.Nog de beste wensen voor 2018.

Groetjes,Sylvia.
ze zien er schitterend uit Nancy! een creatief 2018 toegewenst, grt Petra

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils