Merry Christmas

25 december 2017
Kerst

Dit is het laatste van mijn verstuurde kerstkaarten van dit jaar,
het is er eentje dat ik in veelvoud maakte,
doe ik voor kerstkaarten voor onze groep vormselcatechisten altijd,
voor allemaal bijna hetzelfde...
Basiskleuren, rood, zwart en wit,
een toffe Chinese stans, een ster met wat schudmateriaal,...
eenvoudig,
maar best handig als je er een aantal moet maken...


Gebruikte materialen:
Merry Christmas: Tonic Studio
Ster : Tonic Studio
kersttafereel: AliExpress

Ik wens jullie allen fijne kerstdagen,
geniet van de mooie momenten met familie, vrienden ! 
Bij ons komen we met Kerstdagen altijd samen met de familie,
altijd wel gezellig,
maar sinds mijn moeder
- die gek was op alles wat met kerst te maken had -
overleden is,
is Kerst voor mij toch een wat moeilijke periode. 
Herkenbaar voor velen denk ik...


Fijn dat je weer langskwam.
Dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Cardz4Guyz: # 185 - Last Minute Christmas
CAGI: Christmas

Reacties

Monique zei…
Je kaart is super Nancy! Ik herken het wel hoor. Ook mis ik mijn moeder en met deze dagen nog veel meer. Maar een gezellige dag met familie verzacht het gemis wel een beetje. Maar eerlijk? Ik ben blij als het 2 januari zal zijn...
Hele fijne dagen gewenst!
Liefs Monique
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy.
Jullie ook fijne kerstdagen gewenst!
Ans Gilbert zei…
Met deze dagen voel je het verlies van een dierbare, het meest.. Gelukkig komen jullie dan als familie bij elkaar.
Wens je fijne dagen en alle goeds voor 2018,
groetjes
Ans
Margreet zei…
Mooi kaartje Nancy. Kan me voorstellen dat je nu juist je moeder mist. Gelukkig komen jullie wel met de rest van de familie bij elkaar en ik wens jullie fijne dagen!
xxx Margreet
Eri zei…
Mooie kaart Nancy! Het gemis zal altijd wel blijven, maar geniet van de mensen om je heen die er nog wel zijn. Fijne dag!
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Fijne feestdagen Nancy, ondanks het grote gemis van je moeder.
Groetjes Nicolette
sanpiseth40 zei…
The blog are the best that is extremely useful to keep.
I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
ตารางบอล
Sarah zei…
Mooi kaartje.
Hopelijk kan je het fijn vieren en mis je je moeder niet te hard. X
Hermien zei…
Mooi kaartje Nancy. Wij hebben vandaag kerst gevierd met de familie heel speciaal omdat we er ons van bewust zijn dat het de laatste kerst zal zijn met onze moeder. En voor vele is kerst inderdaad kerstmis als je dierbare moet missen!

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Ha Nancy,
Je kaart is erg mooi. Het kerstverhaal in en notendop. En ik kan me dat we indenken, dat Kerst moeilijker is als je iemand mist. Sterkte ermee...
GerJanne
Schitterende kaart, ook een kaart zonder al te veel opsmuk en die ook nog lekker snel in veelvoud te maken is, kan er prachtig uitzien! Prettige dagen toegewenst, ondanks het gemis van sommige familieleden, fijne jaarwisseling!
Dana Johnson zei…
Such a pretty card! Thanks for joining us at the Come and get it challenge! ~DT Dana
Enny zei…
Dat is een prachtige kaart Nancy, mooi met die schudster en prachtige stansen ! Ja, met Kerst missen we onze dierbaren altijd meer, ik kan met je meevoelen. Enny
Janis Lewis zei…
Cute! Thanks for sharing at Cardz 4 Guyz.
Janis, Design Team Member
N-Eva zei…
What a darling card! Thank you for sharing your wonderful project with us at Come And Get It challenge.Neva
Sue - zei…
Great ca4d. Thanks for joining us at Cardz for Guyz

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils