Hoera

Vandaag eens een verjaardagskaartje tussen alle kerstpost door.  Een clubvriendin was gisteren jarig.  Met kerstmaterialen kan je dus ook verjaardagskaartjes maken hé, het papier en de mallen van de poinsettia (in de kerstperiode echt mijn lievelingsmal!) en de takjes lagen nog op mijn bureau, een mooi plaatje met een poinsettia, een kanten strik en de (al oudere) Hoera-stans zorgen voor wat feestelijke verjaardagsaccentjes!  De ovale stans is nieuw, kon ik onlangs overkopen van Ans, héél blij mee!


Van Marianne Design:
Knipvel: Matties Mooiste  MB0168
Poinsetia: LR0435
Takjes: LR0437 en LR0286
Hoera: COL1348
Ovaal : LR0485
Van Studio Light:
DP Winter Feelings PPWF60
Basismal: STENCILWF65
Andere:
Brad: Panduro
Kanten strik: Action
Kant: AliExpress

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam tijdens dit Kerstweekend,
lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!


Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Marianne Design: # 191 - favoriete stansmal: Poinsettia
Marianne Design Kreadiva's: # 41
De Egel: # 48 - Iets ouds, iets nieuws

Reacties

Je@net zei…
Erg leuke verjaardagskaart heb je zo gemaakt, Nancy!
Marja zei…
Het is een leuke verjaardagskaart geworden Nancy!
Heb deze week ook een verjaardagskaart zitten maken ..maar duurt nog even voordat deze op het blog komt.
Groetjes Marja.
Margreet zei…
Jij laat zien dat je met kerstmaterialen een heel mooie verjaarskaart kunt maken. Ziet er lekker winters uit met de mooie kerstroos!
Fijne dag!
xxx Margreet
Gina zei…
Prachtige verjaardagskaart voor in December ! Ik ben blij dat mijn kaartje is toegekomen ! Geniet van de Kerstdagen! Groetjes, Gina
Margo zei…
Wat een mooie kaart ! Die mallen geven altijd meteen een erg mooi effect vind ik !
Dankjewel voor de groetjes die je liet overbrengen, ze zijn aangekomen, misschien kunnen we woensdag tijdens mijn pauze op jouw terugweg naar het station aan bvb de Exki afspreken ??? Ik stuur je een berichtje via Messenger ! Dankjewel ook voor je prachtige kaart met het lieve Bugabootje ! Die staat hier te pronken hoor !
Fijne feestdagen
Liefs
Margo
Eri zei…
Een prachtige verjaardagskaart in deze winterse sferen, het heeft iets feestelijks met de mooie strik en de poinsettia! Die mag zeker op een verjaardagskaart in deze tijd van het jaar! Fijne dag!
Groetjes, Eri
Monique zei…
Een prachtige verjaardagskaart. Wel een verademing zo tussen de kerstkaarten door.
Lieve groetjes, Monique
Chantal zei…
Mooie kaart, leuk model.
Groetjes, Chantal S
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, heel mooi model en supermooi versierd, de jarige zal blij zijn ! Groetjes, Enny
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je maakte een prachtige kaart met de mooi stans en de poinsettia, de tekst Hoera maakt het heel feestelijk.Ooit bedankte ik iemand van webwinkel voor mijn geleverde bestelling en zei dat ik er blij mee was, kreeg ik als antwoord: Ik zij blij,datte gij blij zijt hihi..moet er altijd aan denken..
fijne feestdagen,
groetjes,
Ans
!neke zei…
Prachtige kaart Nancy !!!!
Leuk met kerststansen in deze tijd !
Hoi Nancy, wat heb je een mooie feestelijke kaart voor de jarige gemaakt. Je laat inderdaad goed zien dat je met "kerstmaterialen" meerdere kanten op kunt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Ik wens je hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2018.
Lieve groetjes Miranda
Ellie Bakker zei…
Het kan inderdaad prima met kerstmaterialen een verjaardagskaartje maken heel mooi gedaan Nancy.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog
Rosina zei…
Heel mooi verjaardagskaartje nancy...wat een gaaf modelletje is dit en weer fantadstische accentjes erop gemaakt...

groetjes en hele fijne kerstdagen
Rosina
Heel mooie verjaardag kaart Nancy .Leuk met de kerstspulletjes mooie combi.
Groetjes Doris
mooi kaartje
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog md
Wat een mooi winters verjaardagskaartje!
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Nancy....leuke stans!
Groetjes en fijne dagen,
Diny
Hermien zei…
prachtig kaartje voor de jarige Nancy.

Groetjes Hermien
Karla zei…
Prachtige kaart Nancy, leuk model.
Ik wens jullie Fijne kerstdagen en een Gelukkig en Gezond 2018..

Groetjes Karla
Nota Bene zei…
Wat was het lang geleden dat ik nog tijd heb gehad om blogs te bezoeken. Nu is het dus eindelijk gelukt. Je hebt hier de voorbije twee weken heel veel mooie (kerst)kaarten getoond! Nu een weekje vakantie, hopelijk kan ik de blogs dan een beetje beter bijhouden en mijn achterstand inhalen. Prettige kerstdagen voor jullie!
Groetjes, Nele
sanpiseth40 zei…
Your blog was absolutely fantastic!
Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก
Marleen zei…
Een schitterende kerstkaart Nancy... daar zit weer een hoop werk in :D Leuk te lezen dat de poinsettia jou favoriete mal is, hij maakt je kaart ook helemaal af.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog
Judith zei…
Prachtig kaartje geworden Nancy.
Leuk dat je mee doet met de Challenge favoriete mal.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog
Boukje zei…
De poinsettia is mooi te gebruiken voor je kerstkaarten maar ook voor verjaardagskaarten in de winterperiode! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.
Wybrich zei…
Prachtige kaart Eri! Leuk dat je laat zien dat de poinsettia niet alleen voor kerstkaarten is.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog
De beste wensen voor 2018 !!
Super tof dat je meedoet met onze 'Oud en Nieuw' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils