Sterkte

Ik maak niet zo snel reeksen kaartjes, maar rouwkaartjes maak ik meestal wel in serie.   Eergisteren heb ik er een aantal nieuwe gemaakt, ik vond het echt het weer om wat aan het stempelen te gaan...

Mijn eerste reeksje maakte ik met de mask van DDBD,
deze vind ik ideaal voor dergelijke kaartjes! 
Gecombineerd met de nieuwe tekststempels van Noor
werd het o.a. dit:


(het vlekje onderaan is geen inktvlek, wel schaduw van het fotograferen met licht)

Voor de volgende reeks
heb ik 2 reepjes papier gescheurd en daartussen gesponst,
een silhouet-bloemenstempel er op,
weer gecombineerd met de tekststempels.

 

Op deze gebruikte ik stempeltjes van Action, dat vond ik ook wel mooi.



Met stempels en inkt van Stampin' Up maakte ik deze:


en ook deze reeks,
de grassen zijn ook weer van hetzelfde setje van Action.

en deze met een wat oudere maar nog altijd bijzonder mooie tekststempel


Gebruikte materialen:
DDBD Dutch Mask Art Tree
CS Condolence: Noor 6410/0467
CS Noor: 6410/0012
CS Silhouet: Studio Light STAMPSL203
CS gras, brug en vogels: Craft Sensations
Varen: Butterfly Basics - SU
Brushstroke: Work of Art SU
Distress inkt, diverse kleuren
Inkt Crumb Cake, Sahara Sand en Soft Suede: SU

 Ik hoop dat deze nog lang in de doos blijven zitten...
Maar helaas zijn die toch vaak nodig!

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Freubelmina zei…
Stuk voor stuk zijn het zeer sfeervolle kaarten die veel troost zullen bieden Nancy en ik hoop voor jou ook dat je ze niet snel nodig hebt!
Lieve groetjes, Wilma
Nicolette zei…
Een hele mooie serie Nancy. Mooie kleuren en mooie stempels zijn dit.
Lieve groetjes Nicolette
Nicolette zei…
En bedankt voor je mooie kerstkaart!
Je@net zei…
Vind je kaartjes heel erg mooi geworden, Nancy!
Hetty zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt.
Wat een ingetogen kleuren heb je gebruikt.
Hopelijk kan je heel lang vooruit met deze serie kaarten
Groetjes Hetty
Mariken zei…
Wat zijn deze kaarten mooi, met prachtige teksten. Knap gedaan!
Margreet zei…
Wat een schitterende serie, Nancy. Ik hoop ook voor jou dat ze nog lang in de doos mogen blijven.
xxx Margreet
Gina zei…
Wat een mooie serie kaarten ! Heel sfeervol ! Groetjes, Gina
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je hebt een prachtige serie condoleance kaarten gemaakt,mooie kleuren, vooral de 2 eerste vind ik mooi.
Ik hoop ook dat je ze nog lang niet hoeft te gebruiken,
groetjes,
Ans
Petra L zei…
Wow wat een mooie serie en de onderste stempel herkende ik...want ik heb 'm ook. gebruik 'm alleen helaas te weinig. Gelukkig gaan deze kaartjes bij mij niet zo hard..ik bedoel dat ik ze niet zo vaak nodig heb. Je hele serie is prachtig en stijlvol. Mooi Nancy.

Lieve groet,Petra

Wat een prachtige Serie Nancy, ik ga er een paar van opslaan als het mag...
Hopen dat je ze niet snel nodig hebt,

fijne dag liefs Annemarie en merit
Marja zei…
Hele stijlvolle serie rouwkaarten Nancy!
Maak die ook altijd een paar tegelijk ...heb ze gelukkig niet vaak nodig.
Groetjes Marja.
Eri zei…
De hele serie is heel stijlvol en prachtig van kleur geworden. Ik moet het ook eens gaan proberen met inkt.
Groetjes, Eri
Larissa zei…
Wat een prachtige kaartjes!
Sarah zei…
Ze zijn zo mooi! Ik pin ze als inspiratie want ik heb de actionset ook.
Judith zei…
Mooie voorraad kaarten, hopelijk niet snel nodig.
Mooie teskten en lettervorm ook van Joy.
Groetjes van Judith
Irene zei…
Wat zijn ze mooi in die ingetogen kleuren en met die gave tekststempels. Hoe ouder we worden hoe vaker we ze nodig hebben helaas. Zojuist is jouw beeldig kerstkaart bezorgd, dank je wel Nancy!

XxIrene
Hermien zei…
Mooie stijlvolle kaartjes Nancy. Bedankt voor je mooi kerstkaartje die vond ik vandaag op de mat!

Groetjes Hermien
carla zei…
Hele mooie sterkte kaartjes.
Je kan ze maar op voorraad hebben en hopen dat je ze niet te vlug tevoorschijn moet halen.
Groetjes,
Carla
karin zei…
Heel mooi gemaakt Nancy. Je brengt me weer op ideetjes.
Groetjes,
Karin
Leni zei…
Nancy , wat een mooie serie kaartjes ......... hoop dat je ze voorlopig nog niet nodig zult hebben , maar weet zeker dat ze zeer gewaardeerd zullen worden ..............
gr Leni
Enny zei…
Heel mooie en passende kaarten Nancy ! Ja, helaas hebben we die ook wel eens nodig.... Groetjes, Enny
Diny zei…
Wat een MOOIE serie Nancy.
Hopelijk blijven ze lang bij je!
Groetjes Diny
Wat een prachtige serie!! Heel ingetogen en subtiel.. nogmaals prachtig!
Angelique zei…
Echt een prachtige, stijlvolle serie. Heel erg mooi gedaan. Die stempelset ga ik ook maar op m'n verlanglijstje zetten.
lieve groetjes Angelique
GerJanne zei…
Oh wat zijn deze prachtig! Stuk voor stuk mooi! Ik wil er ook nog een paar maken voor de wintermarkt, want ik denk dat ze wel goed verkopen..
Dank je voor de inspiratie (en de kerstkaart die vandaag kwam! Leuk met dat schudgedeelte)
GerJanne
Christine zei…
Ik werd geraakt door bepaalde kaarten, je hebt met dit werk echt het juiste gevoel neergezet, ben een beetje sprakeloos.
Het zijn ook zo'n verdrietige kaarten om te maken. Ik heb er nu eens een in kleur gemaakt. En ik moet zeggen, dat ga ik vaker doen. Jouw serie is ook mooi.
Unknown zei…
Wat een ontzettende mooie kaartjes!
Zelf ben ik al heel lang op zoek naar de stempel met het bruggetje van Action. Weet misschien iemand waar die nog te koop zijn? Gr.Tineke.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils