Holiday Chaos 2017 # 7

Oef, het is gelukt!  Het zou natuurlijk jammer geweest zijn om 6 dagen aan de Bugaboo-Kerstchaos deel te nemen en dan de laatste te moeten missen...  Het was wel wat organiseren, ik had deze week mijn man geleerd hoe hij de freebie moest downloaden, zodat hij dit vandaag kon doen met de nieuwe en dan kon uitprinten op het werk.  Ik verhuis wel vaak hobbyspullen als we op weekend komen naar Zuid-Holland, maar toch geen printer...

Hier aangekomen ben ik onmiddellijk aan de slag gegaan.  Ik heb hier 2 dozen twinmarkers liggen, zit daar dan wel geen huidskleur tussen... Geprobeerd met abrikoos en de blender maar het meisje zag er echt niet uit.  Ik had mijn zigs in mijn tas zitten, en daarmee heb ik dan voorzichtjes het gezicht gekleurd...

Omdat ik vanmorgen vroeg geen idee had wat de opdracht zou zijn heb ik een paar blokken papier van Craft Sensations meegebracht, en daar zat wat kerstboompapier tussen, sluit zo toch wat aan bij de fotochallenge...
Het kant heb ik gekleurd met mijn marker.

Gebruikte materialen:
AKV Girl XMas Tree: BugabooStamps
(de freebie van deze week, je vindt em hier)
DP: Merry Christmas: Craft Sensations
Houten hartje en pomponnetjes: Wibra
Stans, kant en parelsneeuwvlok: AliExpress


Kleine aanvulling op zaterdagmorgen... 

Hoewel het nog niet helemaal licht is
heb ik mijn kaartjes van deze Bugabooweek eens samen op de foto geplaatst. 
Toch een mooie verzameling hé... 
Het was een plezier om te maken, nu zijn ze leuk om samen te zien,
vanavond een karwei om de kaartjes te schrijven...
Vind ik altijd zo moeilijk: wie krijgt welke kaart...


s

Tof dat jullie heel de week mijn kerstchaos komen bekijken zijn
(gelukkig zagen jullie de chaos op mijn tafel niet...)
Dankjewel voor alle leuke reacties,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
Catch the Bug: Day 7 - Freebie Photo Challenge



Reacties

Rosina zei…
Ook weer een super leuk karstkaartje Nancy...en wat heb jij dat leuke stempeltje ook weer zoooo mooi ingekleurd..
veel plezier met je bezoekje aan doeAding
groetjes Rosina
Enny zei…
Oh Nancy, nu had ik toch al enkele kaartjes van jou gemist, sorry ! Wat zijn ze mooi, je hebt er werk van gemaakt ! Geniet van je weekend ! Groetjes, Enny
Sarah zei…
Het is je gelukt!!! Goed gedaan!
Hij is leuk geworden. En nu genieten van je weekend! Xxx
Hermien zei…
Heel goed om manlief in te schakelen Nancy, zo kan je ook de laatste dag meedoen. En wat een leuk kaartje is het geworden.
Fijn weekend,

Hermien
Lisa Lynn zei…
Nancy your card is gorgeous. Great embellishments. Thanks for joining us at the Holiday Chaos 2017 Friday Inspiration Photograph Challenge, Lisa Lynn GDT.
aussie aNNie zei…
Hi Nancy, oh I am glad you finished too, it's so much fun and I love bugaboo images...your card is gorgeous, well all of them that I see....hugs.xx[aNNie]🎄
Margo zei…
Wat een superlief kaartje Nancy ! Geniet van je weekend en ik ben al benieuwd naar je kleurwerk !
Liefs
Margo
GELUKT!!!!!
meid wat een gedoe he, hahaha en je man moet er ook al aan geloven ...geweldig, alles voor de hobby.

Fijne dag liefs Annemarie en merit
Eri zei…
Je hebt een prachtige serie CHAOS kaarten gemaakt! Ook deze laatste is zeer geslaagd met het kerstpapier! Fijn weekend!
Groetjes, Eri
Diny zei…
Een hele mooie verzameling Nancy.....ook je laatste kaartje ziet er weer prachtig uit!
Zijn jullie nu in Nederland?
Het is echt weer om dit soort dingen te doen.....ik ben er ook mee bezig.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Margreet zei…
Geweldig dat je de eindstreep gehaald hebt, Nancy (hulde aan je man!!)...het heeft bijna bloed, zweet en tranen gekost, maar is snap je inzet (zou dat zelf ook zo doen). Het resultaat is supergaaf geworden, dus missie geslaagd.
Succes met schrijven....moet ik ook hoognodig gaan doen, maar het maken van de kaartjes vind ik leuker dan de afhandeling ervan.
Geniet van je weekendje Nederland. Als het goed is, kun je het morgen in de sneeuw meemaken.
xxx Margreet
carla zei…
Nancy, wat fijn dat jij ook de eindstreep gehaald hebt.
Je kaartje is heel mooi geworden en dat dan nog met je beperkte materialen.
Super gedaan hoor.
Bleef je 's nachts in je beddeke nog kaartjes maken ?
Ik kan dat al wel eens hebben, maar deze keer viel het wel mee. Doodmoe denk ik.
Allee en nu afwachten of we in de prijzen vallen.
Die grote prijzen hoeven voor mij niet, met enkele Bugaboo digi stamps ben ik tevreden.
Succes !
Groetjes,
Carla
Je@net zei…
Erg mooie kaart, Nancy.
En wat een leuk gezicht om alle kaartjes zo bij elkaar te zien!
Ans Gilbert zei…
Het is je prima gelukt om ook de laatste af te krijgen, wat een mooie serie en dat in één week tijd,
Geniet van je weekendje Nederland (en Doe@Ding)
groetjes,
Ans
Caroline zei…
Een hele leuke serie zo Nancy!
En zelfs je man moest ingeschakeld worden haha.
Succes met schrijven, ga ik morgen doen.
Groetjes Caroline
Marjan zei…
Wat een mooie kerstkaarten verzameling! Fijn dat het gezichtje van je schattige kaartje wel goed ging met de Zig pen.
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy !
Mariken zei…
Wat een tof laatste kaartje, en wat is de hele collectie mooi geworden! Het was erg leuk om je even gezien en gesproken te hebben! Jullie nog veel plezier in jullie vakantiehuisje!
Trijntje zei…
Wat een leuke kaarten maak je iedere keer voor de holliday chaos Nancy. Ik wil je ook bedanken voor het superleuke snoezige ronde kaartje die ik voor mijn verjaardag heb gekregen heel leuk omzo verwend te worden met allemaal kaartjes uit Blogland.. fijn weekend nog.Groeten Trijntje
Nota Bene zei…
Wat een toffe reeks kaarten! Geniet nog van de laatste uurtjes van jullie weekend in Nederland!
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils