Elke donderdag een kerstkaartje # 2017/51

De laatste kerstkaartendonderdag voor Kerst 2017...  Maar ook volgende week donderdag ben ik er weer met een nieuwe kerstkaart, want dan start bij 52 Weeks to Christmas weer een nieuwe challenge!  Niet vergeten mee te doen, kan je alvast starten met een nieuwe voorraad voor Kerst 2018...    ;-)

Het kaartje van vandaag is een modelletje van de FB-groep Be Challenged.  Ik maakte het voor mijn schoonzus, vond het stempeltje perfect voor haar, ze is gek op poezen.  Ooit werd haar boom zowat gesloopt door één van haar katten, sindsdien geen kerstboom meer bij haar thuis...

Ik zal het kaartje persoonlijk afgeven, want opsturen naar iemand die niet in de FB-groep zit is volgens mij niet echt een optie... Toch is het leuk om  zo'n 'zelfbouwpakketje' in de bus te vinden, ik ontving er eentje van Petra, echt tof!


Gebruikte materialen:
Stempel : Gerda Steiner Designs
ingekleurd met Twinmarkers en Spectrum Noirmarkers
DP Wintermemories: Tilda - Panduro
Kerstbalmallen: AliExpress

Dankjewel voor het langskomen op mijn blog,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Merry Monday Christmas Challenge: Tic Tac Toe (Stamping-Diecut-Red)
Sweet Stampin' Christmas
Crafting by Designs
The Merry Christmas Challenge: #  48
Cuttlebug Mania:  Christmas Time
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 21
CAGI: Christmas
Crafting from the Heart
CHCC: # 364
CHCC Extra 
CreaChicky's: #16 Christmas
Winter Wonderland

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Nancy. Erg leuk modelletje is dit!
Mariken zei…
Dit is zeker een gaaf model kaartje, echt een leukerd!
Hetty zei…
Leuke kaart heb je gemaakt met het patroon.
Super met de poes
Groetjes Hetty
Gina zei…
Heel leuk modelletje en een lieve poesjes-digi ! Groetjes, en fijne donderdag! Gina
wat een schitterend model, en super leuke kaart!!

fijne dagen toegewenst liefs Annemarie en merit
Jantine zei…
Het is een erg leuk model en heel handig als je het af kunt geven, en niet met gebruiksaanwijzing hoeft op e sturen :-)
Lief plaatje ook van het poesje.
Fijne feestdagen,
Jantine
Eri zei…
Het is een leuke kaart geworden, mooi modelletje en een prachtig ingekleurde digi. Fijne dag!
Groetjes, Eri
Epie zei…
Schitterend modelletje Nancy , SUPER !
** Fijne kerstdagen **
Liefs van Epie
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, tof model, en zo schattig met dat poesje ! Ja, zo'n kaart versturen is moeilijk hé... Prettige kerstdagen ! Enny
Mooie kaart en een leuk model.
Fijne feestdagen!
groetjes, Caroline
Angelique zei…
Mooie en leuke kaart, als ik het zo lees is hij met het grappige plaatje helemaal op z'n plaats bij je schoonzus. Hele leuke kaart voor de slager met pensioen en de Sarah kaart voor Nicolette is prachtig geworden.
Wat ben je heerlijk bezig geweest met Anna, dat is nog eens leuk oppassen. De kaart voor je vader is schitterend en natuurlijk mag Rosie niet ontbreken.
lieve groetjes Angelique
Dorien Adema zei…
Leuk kaartje heb jij gemaakt.Prachtige digi.(dt creachicky's)
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart met dit model, ik vind hem lastig, vooral die gaatjes en hoe je het dan vast maakt, maar wie weet begin ik er nog aan..Het stempeltje is echt lief, ze zal er blij mee zijn,
fijne kerstdagen,
groetjes Ans
Nicolette zei…
Heel leuk model Nancy en mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Trijntje zei…
leuke model Nancy. super de sup leuk gemaakt. Groeten trijntje
!neke zei…
Wat een leuk mode !
Mooi geheel Nancy !
Janis Lewis zei…
Cute! Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
Janis, Owner & Design Team Member
Kath zei…
A fabulous card and a great design too! Thank you for sharing with us at Winter Wonderland.
Kath x
Mooie uitwerking van de challenge Nancy en dat stempeltje is dan inderdaad wel heel toepasselijk. Ik geef mijn variant ook maar af, lijkt me veiliger. Ik kwam laatst bij iemand en die begreep de easelcard al niet, als je niet knutselt heel begrijpelijk natuurlijk ;p
Had ik al bedankt voor je mooie kerstkaart? Anders doe ik het nu nog maar eens hihi.
Lieve groetjes Miranda
Wat een leuk (en toepasselijk!) kaartje! het lijkt me een heel ingewikkeld patroon...
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Nancy....ziet er ingewikkeld uit!
Groetjes Diny
Carla's Cards zei…
Interesting project, thanks for sharing Crafting from the Heart!
Judith zei…
Grappig kaartje en leuk model. Is weer eens iets anders.
Groetjes van Judith
JoAnn zei…
Great card and very creative. Love the cute kitty image and the design. Thanks for joining us at Merry Monday.
Hermien zei…
Leuk model, je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.

Groetjes Hermien
Maikreations zei…
Awesome card design and such a sweet image! Have a wonderful Christmas and happy crafting, Maike ;o)
sanpiseth40 zei…
Your blog was absolutely fantastic!
Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils