Echte post is zoveel leuker...

... op voorwaarde dat je je kaartje op tijd verstuurt natuurlijk...

Toen we half november naar Zuid-Holland gingen had ik mijn verjaardagskalender/adresboek bij omdat ik een paar kaartjes wou versturen.  Terug thuis was mijn boek nergens te vinden.   Ik was al bang dat ik het achtergelaten had in mijn zak met knutselspulletjes ginds, maar vond het toch raar dat ik zo verstrooid geweest was. Maar ja, gezocht in alle tassen die ik dan mee had, onze 'valies', de tas met knutselspullen voor de clubdag waar ik naartoe gegaan was, tas met leesboeken e.d., ... Niet gevonden... En ondertussen merk je dan op blogger dat je een verjaardag gemist hebt van iemand van wie je het eigenlijk niet zou mogen missen... En dan nog één...

Uiteindelijk vond ik het boekje vorige week toch in een plastiek tasje op een plaats waar ik het echt niet gedacht had, maar oef, kon ik eindelijk mijn te late verjaardagskaarten schrijven, en had ik ook mijn boek zodat ik het voorbije weekend dan mijn kerstkaarten kon beginnen schrijven...
Denk dat ik de lijst ook nog eens in een computerbestandje zal zetten, heb ik zo een reserve, en kan ik er evt nog etiketten van printen, een slim ideetje van Ans om met adresetiketten te werken...

Eén van deze te laat-kaartjes nu, gemaakt op basis van een schets die we kregen bij Club Cards and More, beetje vintage in leuke kleurtjes...  De tekst op de brad past wel bij de jarige denk ik.


Gebruikte materialen:
Plaatje: Internet
Dessinpapier: Studio Light PPSL42
Stansjes: AliExpress
Tekststempel: Marianne Design CS0993
Brad: DécoTime

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, veiliger dan echte bezoekjes met dit gladde weer.
Blij dat ik er vandaag niet door moet,
gisteravond toch veilig thuisgekomen van Nederland,
vandaag klinkt het veel gevaarlijker op de weg...

In onze tuin ziet het er nu zo uit:


Nog een leuk nieuwtje:
ik zag vanmorgen dat ik
dankzij één van mijn Bugaboochaoskaartjes van vorige week
10 bugaboodigi's mag uitkiezen. 
Ook Carla won een aantal digi's
en ...
 Merit en Annemarie wonnen zelfs de hoofdprijs!
Leuk dat er ook Belgen en Nederlanders in de prijzen gevallen zijn!



Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:

Reacties

Freubelmina zei…
Nou gelukkig maar dat je je boekje weer vind, soms zoek je je suf naar dingen....Fijn ook dat jullie veilig thuis zijn! Hier is het al begonnen met sneeuwen .... mooie kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je gewonnen digi's, dat gaan weer mooie creaties worden door jou Nancy! Lieve groetjes xxx
Je@net zei…
Fijn dat je boekje weer terecht is, Nancy. Dat zou je toch niet graag missen. En deze jarige boft ook, wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt!
Irene zei…
PFFF dat was echt schrikken voor je maar gelukkig s alles weer voor elkaar en heb je de schade in kunnen halen met een schattige kaart!! Proficiat met je gewonnen Boogabootjes Nancy!

xx Irene
Eri zei…
Gelukkig heb je je boekje terug gevonden, en wordt er nog iemand blij gemaakt met een "te laat" kaartje! Het is een leuke kaart geworden.
Groetjes, Eri
Petra L zei…
Mooie verlate verjaardagskaart Nancy en wat ziet jullie tuin er prachtig uit met deze sneeuw.
Ook gefeliciteerd natuurlijk met je winnende plekken.

lieve groet,Petra
Scraptastisch zei…
Ja ik zag al dat er meerdere blogsters mee deden met de Bugaboo chaos...jullie zijn kanjers! Van harte gefeliciteerd en gaaf joh zoveel digi's winnen!!!
Gelukkig heb je, je adressen boekje weer gevonden en je hebt weer een mooie verjaardags kaart gemaakt Nancy!
En echte post is zeker heel veel leuker!!!
xx Gerie
Lia zei…
Klopt! Echte post is leuker, zeker als je zo'n mooie kaart als deze krijgt!
Lia xx
Nicolette zei…
Prachtige kaart Nancy. Ik heb mijn adressen op de pc opgeslagen.
Groetjes Nicolette
Margreet zei…
Prachtige kaart Nancy. Ik moet mijn adressen ook eens in de computer zetten, maar mijn handgeschreven lijst staat altijd op dezelfde plek, dus die raak ik niet zo gauw kwijt.
Gelukkig dat jullie goed uit Nederland thuisgekomen zijn. Wij hebben er vanuit Scheveningen 4 uur over gedaan, terwijl normaal amper 1,15 uur.
Superleuk dat je in de prijzen gevallen bent bij de Holiday Chaos. Proficiat!
xxx Margreet
!neke zei…
Hele mooie kaart !!!!!
Ik heb mijn adressen in de computer staan.... maar
dan komt er weer een bij....schrijf ik eerst zelf en zet hem
er daarna in. En wat gebeurt mij dan......weet ik even niet ik iemand
wel of niet geschreven heb, voor de zekerheid dan nog een kaartje .
Beter twee krijgen dan geen !!!!
Monique zei…
Hele mooie kaart Nancy! Ik ben ook altijd adressen kwijt. Vaak vraag ik GerJanne, die heeft een heleboel. Ik heb ze nu allemaal in mijn bulletjournal geschreven. Nu hopen dat ik ze bij me hou.
Fijne avond, liefs Monique
carla zei…
Een supermooie kaart.
Deze heb je weer prachtig gemaakt Nancy.
Proficiat met je 10 Bugaboo stempeltjes.
Voor mij zijn het er 4, daar ben ik tevreden mee hoor.
We hebben er toch veel plezier aangehad en ook late uurtjes aan bezig geweest.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Bij ons blijft het maar sneeuwen, straks de hele auto sneeuwvrij gemaakt, we moesten onze kerstboom ruilen, vrijdag gekocht en zaterdag vielen alle naalden al uit, de nieuwe staat nu in de schuur, we hadden gratis sneeuw erbij.. Gelukkig is het adresboek weer terecht, je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de jarige, ook hele mooie kleuren,
groetjes
Ans
karin zei…
Prachtige kaart Nancy. En ook een mooie foto van de sneeuw, dat is dus ook iets wat ik vandaag heb gedaan, sneeuw foto's gemaakt, heel even want er zit een venijnige wind langs de kuststreek.
Proficiat met je prijsje.
Groetjes,
Karin
Hermien zei…
Mooi verjaardagskaartje in vintage stijl Nancy. Soms kan je je suf zoeken naar iets en uiteindelijk kom je het tegen op een plek waar je het niet verwacht had. Ik werk al jaren met etiketten voor het grootste gedeelte van mijn kerstkaartjes scheelt een hoop schrijfwerk.
Zou het bijna vergeten...van harte met je gewonnen prijs.

Groetjes Hermien
Sarah zei…
Proficiat dat je ook iets won. Je bent er dan ook helemaal voor gegaan!
Je kaartje is mooi!
Gelukkig heb je je adressen weer gevonden, dan kan je nu lekker uitzoeken en schrijven. Succes!
Trijntje zei…
Wat een schitterende kaart Nancy. Super de sup leuk gemaakt. Groeten Trijntje
Rosina zei…
Prachtig verjaardagskaartje Nancy..heel mooie kleurtjes
en gelukkig dat je adresboekje weer terecht is ...en een goed idee om ze ook in je computer te zetten...
Ook bij jullie een mooi winters tafereeltje met die sneeuw
er is vandaag een heel pak bijgevallen..morgen vast weer veel verkeersoverlast...

lieve groetjes
Rosina
Mooi verjaardagskaartje Nancy! En pfoe gelukkig heb je het adresboekje weer gevonden, dan kun je beginnen met uitzoeken en schrijven. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen Bugaboo prijs, kan ook niet anders met die leuke Bugaboo chaos kaartjes! En ja wij gaan nog even vrolijk door haha.
Groetjes, Merit en Annemarie
Marjan zei…
Gelukkig vond je het boekje nog, soms kun je je echt ongans zoeken naar iets. Mooi vintage kaartje maakte je!
Het zag er mooi uit, die sneeuw maar op weg zijn is toch echt veel minder fijn.
wat een stress kun je hebben om je adressenboekje hè. Gelukkig heb je het weer gevonden en kunnen de kaarten op de post.
Dit kaartje is echt prachtig!
Mooie plaatjes geeft dit winterse weer hè.

Groetjes Janneke
Caroline zei…
Een heel mooi kaartje en wat een schattig plaatje!
En mooi zeg je tuin!
Groetjes Caroline
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, wat vervelend met je adresboek, gelukkig heb je het toch gevonden. Ik heb ook een adres-etiketten-bestand in m'n computer, wel handig ! Mooie winterse foto, ik moest er gelukkig ook niet door. Groetjes, Enny
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Nancy!
Mooie foto van de besneeuwde tuin.
Heel erg bedankt voor de prachtige kerstkaart die vandaag bij ons in de brievenbus lag!
Groetjes Diny
Sylvia zei…
Prachtige kaart,Nancy.Lief plaatje en een mooi kantje.Gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes,Sylvia.
Mariken zei…
Geweldig mooi kaartje! En de foto van je tuin...prachtig zeg! Wat een pak sneeuw he!?
Angelique zei…
Poeh, dat is schrikken als je je adresboekje kwijt bent, gelukkig weer boven water. Prachtige, sierlijke kaart. Ook de kaart voor je schoonzus is mooi geworden, mooie tinten. En gaaf dat je voor de Bugaboo chaos alle kaartjes kon maken, ze zijn zo leuk geworden. En nog veel leuke is dat je er ook prijs mee hebt gewonnen.
Gelukkig dat jullie zondagavond veilig thuis zijn gekomen. Mooie foto van de tuin.
lieve groetjes Angelique
Gina zei…
mooie rozerode kaart met een leuk tekststempeltje ! zal een opluchting geweest zijn dat je het adressenboekje terugvond. Hihi ! Ik loop weeral 'achter' moet dringend mijn kaartjes beginnen schrijven ! Foeifoeifoei! Ik heb aan jullie gedacht als jullie uit Nederland moesten terugkomen. Gelukkig goed verlopen :) Leuke tuinfoto met het vijvertje :) Groetjes, Gina
Irene zei…
Thank you for sharing your nice project at Creat and Inspire.
Crafty hugs, Irene (Made In Borgo)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils