Sinterklaas...

Toen ik vorig jaar de vraag kreeg van een kennis van mijn man om voor 5 sint-kaartjes te zorgen zat ik eerst wat met de handen in het haar, maar met wat creativiteit was het me uiteindelijk wel gelukt om 5 sinterklaaskaartjes te maken.  De kennis van mijn man was heel tevreden met de kaartjes.  Zo tevreden zelfs dat hij onlangs aan mijn man vroeg om 15 (!) sint-kaartjes te maken...  Weer zei mijn man dat dit geen probleem zou zijn...  De vraag kwam gelukkig wat vroeger dan vorig jaar, ik kon nog wat malletjes bestellen en met de mooie silhouettemallen van Marianne Design was het leuk om deze reeks te maken.



Ik had onvoldoende donkerrood papier voor alle kaartjes, maar met het blauw vond ik het ook wel mooi worden...


Hier zie je ze allemaal samen,
helaas niet zo'n heldere foto, het begon al wat donker te worden
en de kaartjes moesten 's avonds afgeleverd worden... 


Gebruikte materialen:
Van Marianne Design:
Cirkel: CR1239
Sint en Pieten: LR0496
Staf en S: LR0446
Horizon Amsterdam: LR0494
Boom: LR0375

Ik hoop vannamiddag wat aan de knutsel te kunnen gaan, straks gaan we naar het ontbijt op de parochie ten voordele van Welzijnszorg, daarna is er vormselcatechese. 
Maar er is niets gepland deze namiddag, heerlijk, want de laatste tijd kom ik niet zoveel meer in mijn hobbykamertje, door de drukte op het werk ben ik gewoon te moe om nog aan de knutsel te raken...

Crealieve groetjes 
Nancy
Challenges en zo
Marianne Design Kreadiva's: # 40

Reacties

Hetty zei…
Leuke kaarten heb je gemaakt.
Toch mooi dat je dit jaar weer aan de slag mocht gaan
Fijne zondag,
Hetty
Freubelmina zei…
Wat een leukerds Nancy, ze zijn zeer geslaagd en alhoewel rood mijn lievelingskleur is vind ik de blauwe nog mooier! Fijne zondag xxx
Chantal zei…
Hele leuke kaarten.
Groetjes, Chantal S
Marfien zei…
Leuke opdracht en een mooie uitvoering. Dit jaar voor ons geen Sint helaas . . .
Gelukkig zijn er nu hele leuke malletjes uitgekomen en kun je je nu helemaal uitleven om Sinterklaas kaarten te maken!
ze zijn super leuk geworden Nancy!
Groetjes Anita
Sarah zei…
Dat is geen straf om dan die mooie mallen te kunnen kopen. ( en ik geniet er mee van, mijn creatie verschijnt dinsdag )
Je kaarten zijn mooi in beide kleuren. Daar gaan ze weer blij mee zijn, hou je maar vast voor volgend jaar!
Ik hoop op een knutselnamiddag voor jou! Xx
Nota Bene zei…
Amai, zo'n toffe reeks kaarten. Geniet van je knutselnamiddag straks!
Groetjes, Nele
Je@net zei…
Wat een super leuke serie sinterklaaskaarten heb je zo gemaakt, Nancy.
Fijne knutselmiddag gewenst!
prachtige set Sintkaartje Nancy!! Super creaties.

liefs Kim
Diny zei…
Wow....wat ontzettend GAAF gedaan Nancy.....het is een prachtige serie!
Wat een eer om weer gevraagd te worden!
Groetjes en een fijne knutselmiddag,
Diny
Eri zei…
Wow, wat heb je dat leuk gedaan, ze zijn SUPER leuk geworden! Die man komt volgend jaar terug met de vraag om nog meer kaarten! Geniet van je vrije middag1
Groetjes, Eri
Judith zei…
Hele mooi kaartjes geworden, erg leuk gedaan.
Groetjes van Judith
!neke zei…
Prachtige reeks !!!!!!
Ans Gilbert zei…
Gelukkig dat er nu zo'n mooie stansen zijn, je hebt 15!prachtige kaartjes gemaakt, ik vind alle 2 de kleuren erg mooi.
groetjes
Ans
Gina zei…
In blauw zijn ze zeker ook mooi ! Geweldig dat je zo een opdracht krijgt ! Geeft je voldoening van je werk ! Het is je super gelukt en die van vorig jaar vind ik ook nog altijd mooi ! Groetjes, Gina
karin zei…
Wat zijn die mooi Nancy! Prachtig!
Groetjes,
Karin
Rosina zei…
Wat een leuke serie Sintkaartjes Nancy...mooi gedaan!!!
Ik hoop dat je vanmiddag heerlijk aan de knutsel geweest bent...Wij zijn bij Ikea aan het snuffelen geweest, er waren best leuke aanbiedingen...

groetjes Rosina
Hermien zei…
Een hele mooie serie kaartjes Nancy

Groetjes Hermien
Nela zei…
Fabulous work!
Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
Hugs Nela

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils