Elke donderdag een kerstkaartje # 2017/50

Zijn jouw kerstkaartjes al op de post?  De mijne zijn bijna allemaal verstuurd, de rest zijn om persoonlijk af te geven of in de bus te gooien.
Toch blijf ik verder kerstkaartjes maken, zo heb ik al een start voor volgend jaar...

Voor mijn wekelijkse kaartje liet ik me uitdagen door de challenge bij Caroline en Nicolette, een kerstkaart met kraft en kaarsen.


Gebruikte materialen:
Plaatje: Syta van Gelderen 
Luminescent Candelabra: MemoryBox
Vierkante mal met stiksteekjes: CreaNestLiesXXL
Dessinpapiertjes: Action
Brad: DécoTime 

Op het blog van 52 Weeks to Christmas zie je vandaag de winnaars van de voorbije challenge.  De kerstelfen waren zo te zien wat moeilijker maar wat waren de deelnemende kaartjes mooi! 
De top3 werd uiteindelijk een top 4:
1. José en Maura
2. Patricia
3. Bea
José en Maura mogen eind deze maand gastdesigner zijn voor de laatste challenge, met een leuk thema, maar dat lees je later wel! 
De prijswinnaar van de voorbije challenge is Margreet.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
2 Sisters on the Blog: # 10
Christmas Card Throwdown: Prev. Chall: oct. 2013: no red or green
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 21
CHCC: # 363
CHCC Extra
Winter Wonderland
The Merry Christmaschallenge: #47

Reacties

Christine zei…
Erg mooi, verrassend speciaal designpapier en de kandelaar stans mag zeker opvallen. Alles bijelkaar een heel warme echte kerst uitstraling.
Margreet zei…
Wat een mooie kaart, Nancy. Het lijkt of je veel meer mallen hebt gebruikt dan je opgeschreven hebt. Maar dat zal wel door dat mooie papier komen!
Hartelijk dank voor je prachtige kerstkaart!
Wat leuk om te lezen dat ik de challenge gewonnen heb. Ik ga gauw naar het 52WTC blog!
Fijne dag.
xxx Margreet
Prachtige kaart Nancy, wij blijven ook doormaken, scheel een heleboel stress de laatste maand volgend jaar!!
Hier zijn de kaartjes op de post...het rondbrengen gaat ook nog beginnen..
Jou kerstkaart is binnen hoor....bedankt!!

fijne dag liefs Annemarie en merit
lenywim35 zei…
Mooie kaart Nancy. Je was ererg vroeg bij. 6 uur. Ik ben ook vroeg. Had het blog al klaar, maar moest even publiceren. Ik ging de krant uit de brievenbus halen. Gelijk maar gedaan. Ga weer terug in bed om de krant te lezen. Leuk voor Margreet he? grts leny
Je@net zei…
Erg mooie en warme kerstkaart, Nancy!
Je@net zei…
Zou het bijna vergeten...nog bedankt voor je mooie kerstkaart. Lag gisteren hier in de bus!
Eri zei…
Een leuke kaart met al die kaarsen, en mooie papiertjes. De brad past er super bij.
Fijne dag!
Groetjes, Eri
Petra L zei…
Mooi Nancy, heel mooi.


Lieve groet, Petra
Hetty zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
Zo´n sfeervol papier heb je gebruikt.
groetjes Hetty
Jantine zei…
Mooie kaart, Nancy!
Ik ben nog aan het schrijven (maar nog nooit zo op tijd geweest! En ook voor het eerst in jaren genoeg zelfgemaakte kaarten, dankzij 52WTC!)
Fijne dag, groetjes
Jantine
Enny zei…
Wow, wat een prachtige kaart, mooi dat papier en kraft ! Mooi plaatje en heel mooie kaarsenhouder ! Groetjes, Enny
Marijke zei…
Een mooi kaartje en wat een mooie kandelaar! Je kaartje heb ik al binnen! Super bedankt en jouw kaartje is onderweg! Groetjes Marijke.
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x
Mariken zei…
Heel mooi kaartje! En dank je wel voor de leuke kaart, gisteren bij de post. Blij mij. De mijne zijn in aantocht..
Sylvia zei…
Prachtige kaart,Nancy.Heel leuk met de kandelaar erbij.

Groetjes,Sylvia.
Diny zei…
Wow.....prachtige kaart Nancy!
Groetjes Diny
Caroline zei…
Wow, mooi kaartje Nancy! Wat heb je de kleuren en materialen mooie verwerkt.
Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sisterso theblog
marian zei…
Heel mooi dit kaartje in kraft en zilver.
Groetjes van Marian.
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart Nancy,
wat heb je mooi papier gebruikt, leuk plaatje en de kandelaar past er perfect bij,
groetjes
Ans
Gina zei…
Jij bent supergoed bezig ! Heel leuk kaartje weer en ook bedankt voor het mooie kerstkaartje dat ik vandaag mocht ontvangen ! Mijn eerste ! Yeah ! Groetjes, Gina
Een mooie en sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt Nancy. Ziet er heel gezellig uit.
Lieve groetjes Miranda
Marja zei…
Het is weer een hele leuke kaart geworden Nancy!
Bedankt voor je hele mooie kerstkaart die ik van je heb gekregen...zo gezellig al die kerstpost in je brievenbus.
Groetjes Marja.
Nicolette zei…
Wat leuk dat je onze challenge als uitgangspunt hebt genomen. Hele leuke kaart Nancy
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog.
!neke zei…
Goed begin voor het jaar 2018 !!!
gave kaart !!!!
ANJA 3D zei…
Prachtige kerstkaart.
Groetjes, Anja
Colien zei…
Heel mooie kaart, gaaf met het kraft! Bedankt voor je leuke labelkaartje wat vandaag hier in de bus viel, tof!
grtz.Colien
Karla zei…
Prachtige kaart Nancy, mooi papier.

Groetjes Karla
Rosina zei…
Geweldig mooi kerstkaartje Nancy...aslles heel mooi gecombineerd met het kraft en zilver
Ook nog bedankt voor je schtterende kerstkaart die ik van je gekregen heb...
er is er een retour gestuurd hoor...

groetjes Rosina
Freubelmina zei…
Prachtige kaart Nancy,mooie kleuren ook!
Ik heb gisteren jouw kaartje ook ontvangen, echt zooo mooi dank je wel!
Fijn weekend xx
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy! En super bedankt voor je mooie kerstkaart!
Groetjes Suzan
aussie aNNie zei…
Nancy this is a beautiful creation, gorgeous card.x[aNNie]🎄⛄
Wow Nancy, wat een mooi kaartje, ik vind die kraft zo mooi om te gebruiken. Mijn kerstkaartjes moet ik nog gaan schrijven dit weekend, mijn collega wou nog even in mijn voorraad snuffelen, dus zijn ze even weg geweest. Handig als je zoveel kaartjes hebt, ik ben er ook ieder jaar weer blij mee in December. Leuk dat je weer vrolijk verder gaat met kerstkaartjes, ik ook hoor, heerlijk!
Ik had jouw kerstkaartje al ontvangen, hartelijk dank daarvoor. Hartelijke groet, Ingrid.
karin zei…
Wat mooi met die kandelaar op je kaartje. Bedankt voor je mooie kerstkaart!
Groetjes,
Karin
Trijntje zei…
Hoi Nancy. Prachtige kaart erg leuk gemaakt. Je hebt je leuk laten inspireren. Heerlijk dat je alle kaarten klaar hebt. Ik vind het ook erg leuk om iedere wee, Een kerstkaart te maken en geen stress meer op het laatst. Ik wil je bedanken voor je prachtige kerstkaart. Heel leuk. Dank je wel. Groeten Trijntje
Valerija zei…
So wonderful card and I love the colours.
Valerija xx
AlisonC zei…
What a pretty image nicely framed. Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.
Marjan zei…
Mooie tinten en een heel mooi kaartje!
Janis Lewis zei…
Lovely project. Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
Janis, Owner & Design Team Member
EK Gorman zei…
This is such an elegant project. Love all those layers. Thank you for joining us at Christmas Card Throwdown!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils