Rainbowdays bij Pronty Crafts and Friends: laatste dag

 Na acht dagen met projecten in alle kleuren van de regenboog toon ik vandaag het geheel...

Ik maakte dus in elke kleur van de regenboog ATC-kaartjes,
en maakte tot slot een boekje om ze in op te bergen.


Ik gebruikte hiervoor de ATC-kit van ECD.
Ik stanste elke 'pagina' uit stevig wit papier.
De rechterpagina bewerkte ik per kleur met hetzelfde stencil als de kaartjes,
maar nu met oxideinkt.
Daarop kwam een pocket, gestanst uit het papier van Pronty Crafts
(Numbers & Letters   471.201.009).



De 7 pagina's plakte ik aan mekaar 
en daaromheen maakte ik een zwarte kaft.


*****

Als je zin hebt om mee te doen,
surf dan zeker eens naar onze FB-pagina voor meer informatie en inspiratie.
Gebruik van mateiralen van Pronty mag natuurlijk, maar is geen must.
Doe je mee met 3 kleuren, dan maak je kans op een leuk Pronty-pakket.


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Up!-blog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes:

          


Reacties

Je@net zei…
Wat een mooi kleurrijk geheel zo, Nancy!
Caroline zei…
Wow, heel mooi gemaakt Nancy!
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Wat leuk dat je er een boekje voor gemaakt hebt, zo kan je alle kaartje creaties mooi bij elkaar bewaren.
Leuk hoor, de regenboog kleurtjes.
GerJanne zei…
Heel mooi geheel is het geworden. Leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien!
Gina zei…
Prachtige kaartjes Nancy! Zo mooi in al die kleurtjes ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

An-Na Swap : # 9/6

Kadoosjes met Pronty Stencils