Foto-tutorial voor Pronty Crafts: MDF-Tabbox

 Ik mocht weer een foto-tutorial maken voor Pronty Crafts.
Deze keer decoreerde ik een MDF-Tabbox,
hierin kan ik mijn dessinpapier 20,5 bij 20,5 cm opbergen.

Ik was nog een beetje in regenboogstemming toen ik de box decoreerde,
dat zal je wel merken...

Gebruikte materialen van Pronty Crafts:
MDF-Tabbox Pronty Crafts 460.483.028
A5 Stencil Cirkels 470.806.030
A5 Stencil Pen & Ink 470.806.031
A5 Stencil Pay it Forward - Cubes 470.806.036
A5 Stencil Pay it Forward - Circles 470.806.037
A5 Pay it Forward - Quotes (470.806.039).
20,5/20,5 cm Papier Black & White 471.201.009
20,5/20,5 cm Papier Pay it Forward 471.201.010





De zijkanten beplakte ik met een velletje papier van de Black & White collectie (471.201.009). 
Het bedekt niet de volledige breedte, maar dat komt goed...


De zijkanten met het handvat kregen een kleurrijk velletje papier
uit de Pay it Forwardcollectie (471.201.010)


En dan begint het leuke: met een blendingtool kleurtjes aanbrengen doorheen stencils. 
Ik gebruikte distress oxide inkt (rood, oranje, blauw en paars).


Stencil: Pay it Forward - Circles (470.806.037)


En nog een leuk cirkelstencil (470.806.030).


Het stencil Pen & Ink (470.806.031) vond ik ook wel tof om hier te gebruiken.
 Ik plakte het rondom de gewenste 'afbeelding' af met post-itpapiertjes,
mijn rolletje masking tape was op.



Hier zie je één kant van de box.



Rondom de handvaten bracht ik ook nog wat blauwe oxideinkt aan met mijn blendingborstel.



Dit zijn de gebruikte stencils.  
Nadien bracht ik hier en daar nog wat teksten aan
met het stencil Pay it Forward - Quotes (470.806.039).


Tot slot heb ik nog reepjes Kraft-tex vastgeplakt  met Dutch Doobadoolijm, rond de hoeken,
 zo zijn de witte gedeeltes naast het papier bedekt,
en het zorgt voor een extra kleuraccentje.



De box met een deel van mijn Pronty-papier in. 
De MDF-tabbladen heb ik naturel gelaten.


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Up!-blog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes:

      


Reacties

GerJanne zei…
Wat een mooi gedecoreerde box laat je zien! Een sieraad in je knutselkamer!
Daphne zei…
Oh wauw, wat is dit mooi geworden!!
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat maakte je een leuke doos!
Lekker veel kleur...
Ik had jouw kerstkaart gemist, ga nog even terug kijken...
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29