An-Na Swap 10 - Opdracht 4

 Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een blogpost.
Vorige maand was ik het helemaal uit het oog verloren en had mijn kaartje niet klaar tegen de 10de...
Dan maar een maandje uitgesteld.

Dit was het toffe swappakketje:


De opdracht voor deze maand:

   Kies een onderwerp met de P/Q/R/S of T,
maak een kaart waar je zeker lint en een stansje van een takje bij gebruikt.

Ik maakte dit kaartje 

Ik gebruikte 4 verschillende vellen dessinpapier, het groene voor de achtergrond en een paar takjes,
2 soorten met takjes voor de 'postzegels', en oranje om 2 takjes te stansen..
Uit een ander vel stanste ik 2 tekstjes met een pons van SU,
en daarmee heb ik P en T Partytime en Today is your day...
Ik gebruikte ook oranje vellum voor onder één van de tekstrondjes en voor een takje,
En zoals gevraagd ook een lintje geknoopt rond het oplegkaartje.
Tot slot nog een paar plakparels (SU) als afwerking.

Ik ben heel benieuwd naar het kaartje van Angélique,
neem je bij haar ook een kijkje?

 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?

Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Angelique zei…
Wat een superleuke, vrolijk kaart. Mooi gedaan met de postzegelstans en een leuke opbouw zo. Volgens mij struggelen we allebei wel wat met die letters, haha. Een uitdaging om nog eens over te doen!?
Lieve groetjes Angélique
Heel leuk en helemaal volgens de uitdaging Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Eri zei…
Je hebt je mooi uit laten dagen met deze leuke kaart!
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Bij Angelique was ik al! En hier ook weer een prachtige kaart met het pakket. Echt leuk gedaan ook met die letters.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29