Cheerful Sketches Challenge # 128

 Bij Cheerful Sketches vind je vandaag weer een reminderpost voor de lopende challenge.
Ik mocht een digi van Dr. Digi inkleuren en maakte dit kaartje:


Gebruikte materialen:
Digi Bobs Ballons van Dr. Digi
ingekleurd met Twinmarkers
DSP uit de restjesbak
Ballonnen: pons
Van Harte; Marianne Design

Dit is de schets :

Deelnemen kan nog tot 28 januari om 18 uur.
Veel plezier met de challenge!
Je kaartje kan je hier linken.


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Caroline zei…
Heel leuk kaartje Nancy!
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Dit is ook al zo'n leukerd.
De digi is leuk vind ik.
Mooi gekleurd!
Geweldig dit kaartje
Freubelmina zei…
Een hele leuke kaart met een mooi ingekleurd plaatje Nancy xx
Wat een lief kaartje.
What a sweetie 😊
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
karin zei…
Leuke reminder Nancy.
Groetjes,
Karin
GerJanne zei…
Wat een leuke kaart Nancy! hij heeft er zin in ;-)
Een hele leuke kaart en een prachtige digi .
groetjes Marjan.
Angélique zei…
Het is zo'n leuke kaart Nancy, tof hoe de ballonnen van de digi terugkomen op de kaart, in dezelfde kleuren. Het achtergrond papier is ook heel goed gekozen.
Hey Nancy,
Wat een leuke kaart maakte je voor de challenge. Ik vind het zo leuk gedaan met de ballonnen. Leuk in combinatie met de digi. erg mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29