Rainbowdays bij Pronty Crafts and Friends: Blauw


 Net als de voorbije jaren zijn het momenteel Rainbowdays bij Pronty Crafts & Friends.
Het start vandaag, op Blue Monday. 
Dit zou volgens de Britse psycholoog Cliff Arnall de meest deprimerende dag van het jaar zijn,
de dag waarop mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen. 
Het uitvoeren van goede voornemens is dan inmiddels al mislukt. 
De vakanties zijn nog ver weg,
de dagen zijn nog donker enz...

Maar als designteam van Pronty Crafts willen we weer positiviteit op het internet plaatsen.
Vandaar  een #rainbowdaysprontycrafts2024 !
De start van een kleurrijk feestje, 8 dagen lang.
Elke dag vind je bij Pronty Crafts and Friends een tutorial waarbij de kleuren van de regenboog het uitgangspunt zijn.
Iedere dag staat een andere kleur van de regenboog centraal.

Vandaag, op Blue Monday dus, starten we met blauw.

Ik maakte voor elke kleur ATC-kaartjes.


Ik maakte mijn achtergrond telkens op aquarelpapier,
telkens met acrylverf,
telkens met een stencil,
soms met chipboard, zoals hier,
meestal ook met tekststickers, zoals hier bij blauw.


Gebruikte materialen:
Stencil Pronty Crafts Waves A4 - 470.803.095
Chipboard Pronty Sea Objects A4 - 492.001.028
Tekststickers Pronty Sea A5  - 491.100.019

De komende dagen zie je hier dus telkens ATC-kaartjes in een andere kleur voorbijkomen.
Woensdag vind je hier ook een stap voor stap...

*****

Als je zin hebt om mee te doen,
surf dan zeker eens naar onze FB-pagina voor meer informatie en inspiratie.
Gebruik van mateiralen van Pronty mag natuurlijk, maar is geen must.
Doe je mee met 3 kleuren, dan maak je kans op een leuk Pronty-pakket.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
Awesome card
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
!neke zei…
Super leuk !!!!!
groeten Ineke
Ellen zei…
Hier word je toch super vrolijk van…top!
Groetjes Ellen
Freubelmina zei…
Hartstikke gezellig Nancy, ik doe niet mee aan die onzin hoor (blue Monday) 🌞
Angélique zei…
Heel leuke ATC kaartjes, ze stralen rust uit.
GerJanne zei…
Leuk idee van die regenboogdagen! Je blauwe uitvoering is alvast heel leuk geworden. En ach ja....blue monday. Gisteren bij ons in de krant dat het maar onzin is en dat deze week de dinsdag best rot kan zijn en de maandag juist geweldig, hahaha. ik geloof er niet in.
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een leuke zeekaartjes zijn dit, toffe golven maakte je...
Leuk idee om een regenboogweek te organiseren...
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29