Kleurenkaartenteam # 2024/1 : Donkerblauw en celeste

 Toen ik de aankondiging van de nieuwe klerurencombinatie voor het Kleurenkaartenteam zag, 
had ik geen idee over welke kleur het ging.

Gelukkig was er een inspiratiefoto bij:



Mooie kleur, beetje mint, vertaald in SU-kleur volgens mij de nieuwe kleur Lost Lagoon.

Mijn oudste tante, de zus van mijn moeder, is vorige week overleden, net geen 94 geworden,
vandaag is de begrafenisdienst,
dus maakte ik een rouwkaartje in deze kleurencombi.

Gebruikte mateialen: 
CS Basic White, Night of Navy & Lost Lagoon (SU)
DSP One horse, open sleigh (SU)
Detailed Dogwood (SU)
Inkt: Night of Navy
Pons SU
Tekststempel: Marianne Design

***

Ik maakte nog een tweede kaartje.
Verjaardagskaartjes heb je nooit genoeg toch ?



Gebruikte materialen:
CS Basic White
DSP One horse, open Sleigh & Softly stippled
Banner: Stylish shapes dies
Perennial Postage dies
Bloem: Detailed Dogwood
Tekststempel: Blij en Bloemrijk
lint: Lost Lagoon

Voor beide kaartjes liet ik me door een schets inspireren: 

   

Ook benieuwd naar de andere KKT-kaartjes,
de adressen voor je blogrondje vind je bij Martina,
de organisator van deze leuke uitdaging.
Zin om ook eens mee te doen, kijk dan volgende woensdag bij Martina,
dan zie je wat de nieuwe kleur bij Celeste wordt
en je kan je aanmelden voor februari.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Up!-blog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes:



      

Reacties

Leuke verjaardags kaart de bloem springt eruit. Gecondoleerd met het overlijden van je tante, mooie rouwkaart maakte je. Sterkte vandaag.
Freubelmina zei…
Mooi om met deze aparte kleuren 2 verschillende kaartjes te zien Nancy, opdracht is goed geslaagd xx
Het zijn twee mooie kaarten met leuke stempels. Nog gecondoleerd met het overlijden van je tante.
Groetjes, Caroline
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
voor een condoleancekaart zijn het ook mooie kleuren inderdaad. Maar zeker ook voor een verjaardagskaart. Nog gecondoleerd met het overlijden van je tante. 94 is een leeftijd waarop je dat kunt verwachten, maar een gemis zal het zijn.
Colien zei…
Wat een stijlvolle kaart voor het overlijden van je tante, gecondoleerd!
Je tweede kaart is voor een tegenovergesteld doel, maar ook mooi.
Leuk dat er weer zoveel deelnemers zijn vandaag, waaronder ikzelf, al zie ik mijn naam niet in het lijstje. Dacht toch echt dat ik me had aangemeld, maar blijkbaar niet...
Hoe dan ook: gezellig weer al die creaties in de KKT-kleurtjes vandaag!
grtz Colien
Femminde zei…
Wat een mooie kaarten Nancy!! Vooral de tweede vind ik prachtig.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Twee mooie rustige en stijlvolle kaarten.
Sterkte vandaag.
Grietje
!neke zei…
Mooie stijlvolle kaarten !!!!!
groeten Ineke
Ellen zei…
Gecondoleerd met het verlies van je tante Nancy en veel sterkte vandaag.
Je kaartje hiervoor is heel mooi en stijlvol gemaakt!
Je verjaardagskaart is ook heet leuk geworden in deze mooie kleuren!
Je box in je vorige post is helemaal geweldig gemaakt…top!
Groetjes Ellen
Marijke zei…
Dat is een mooi kaartje geworden voor het overlijden van je tante! Gecondoleerd! Het verjaardagskaartje ook mooi geworden. Kan je inderdaad niet genoeg van hebben! Groetjes Marijke
karin zei…
Gecondoleerd met het verlies van je tante.
Heel mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt. Ook je ander kaartje is supermooi gemaakt.
Groetjes,
Karin
Jantine zei…
2 prachtige kaarten maakte je, Nancy! En gecondoleerd met het overlijden van je tante, een hele leeftijd!
Groetjes,
Jantine
Veel sterkte met het verlies van je tante. Maar je maakte wel echt een prachtkaart.
Creatieve Groetjes Claudia
Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Marfien zei…
Mooie kaarten met de stempels, ik heb een oude kleur gebruikt, tempting turquoise, las op google dat celeste een aanverwante kleur was van turquoise
sterkte met het verwerken van jullie verlies
fijn dat je alsnog de energie gevonden hebt om mooie, geslaagde kaartjes te maken,
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grjts, martina
Nelleke zei…
Gecondoleerd met het overlijden van je tante. Mooie leeftijd heeft ze bereikt , maar ze zal ook door haar familie gemist worden. Je maakte ene hele mooie kaart voor de familie, ook jouw verjaarsdagskaart mag er zijn. Groetjes Nelleke
Ach, gecondoleerd Nancy en sterkte voor jullie! Ik hoop dat het een mooi afscheid is geweest. Ik denk dat velen de kleur niet kenden 😊 ik ook niet! Maar het is een mooie combinatie! Mooi kaartje maakte je ermee voor het KKT! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️
Ach, gecondoleerd Nancy en sterkte voor jullie! Ik hoop dat het een mooi afscheid is geweest. Ik denk dat velen de kleur niet kenden 😊 ik ook niet! Maar het is een mooie combinatie! Mooi kaartje maakte je ermee voor het KKT! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️
Nancy zei…
Hey Nancy,
Ik wil je alvast mijn medeleven betuigen bij het verlies van uw tante.
Mooie rouwkaart maakte je voor de dienst.
En ook de verjaardaqskaart is erg mooi.
Liefs,
Nancy
Nancy zei…
Hey Nancy,
Ik wil je alvast mijn medeleven betuigen bij het verlies van uw tante.
Mooie rouwkaart maakte je voor de dienst.
En ook de verjaardaqskaart is erg mooi.
Liefs,
Nancy
chantal zei…
Allereerst mijn oprechte deelneming en sterkte met het overlijden van je tante.
Je kaarten zijn mooi, vooral de eerste vind ik supermooi
Liefs Chantal
Jaydee zei…
Nancy, I love that you used circles instead of squares for the sketch and I also love the color scheme you used. The blues used in the mats perfectly match the blues used in your focal elements and creative such a cohesive theme. I love the little dots between your focal elements, too. So glad you joined us at the Paper Players this week
Jaydee
LeAnne zei…
What a lovely sympathy card! I love anything blue and these stamped images are so soft and serene! Great way to interpret our sketch! Thanks so much for sharing this with us at the Players this week!
Gecondoleerd nog met je tante, mooie kaarten heb je gemaakt. Lieve Groet Yvon.
Sarah zei…
Wat leuk met de rondjes op je eerste kaart. Gecondoleerd ook. Je verjaardagskaart is ook mooi. Wat geeft de stempel goed weer. Groetjes x
You have created really beautiful card for the PP674 sketch, Nancy. The color is soothing. I especially love the punched circle elements you made from the larger stamped image. Spotlighting the flower parts a real take away. So sorry for your loss. Thank you for joining us this week. Cheers, Jolanda - DT Guest
What a gorgeous card, Nancy! Love how you spotlighted the images. Great inspiration for this lovely stamp set. Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29