Kleurenkaartenteam # 2023/11 - Roest en crème

 Op deze laatste woensdag van de maand is het weer Kleurenkaartenteam,
Martina verzamelt maandelijks een team
om kaartjes te maken met 2 kleuren, 
eventueel aangevuld met zwart en/of wit.

Bij het roest van Chantal koos Nelleke deze maand crème als nieuwe kleur.
Een héél mooie kleurencombinatie!

Als eerste maakte ik dit verjaardagskaartje,
behalve de plakparels (Marianne Design) en het linnenkarton is alles van Stampin' Up!


Gebruikte materialen:
CS Very Vanilla en Copper Clay
inkt: Copper Clay
Takje: Gorgeously Made dies
Inked &Tiledpons
stempels: Medley Mix

Ik maakte ook nog 2 kerstkaartjes,
ééntje zie je hieronder, 
het andere kan je hier vinden .


een detail van het tweede kerstkaartje:



Dit was de inspiratiefoto :


Benieuwd naar de andere kaartjes van het Kleurenkaartenteam (KKT)?
Alle blogadressen vind je bij Martina.
Zin om ook eens mee te doen?
Volgende woensdag vind je bij Martina de oproep met de nieuwe kleur bij crème,
en dan kan je je ook aanmelden. 
Zeker een aanrader,
zo leuk elke maand al die verschillende kaarten met maar 2 kleuren,
altijd een toffe uitdaging !

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Reacties

Schitterende kaarten.
Mooie verjaardagskaart en de kerstkaart is prachtig!
Groetjes, Caroline
Margreet zei…
Prachtige kaarten in deze tinten.
xxx Margreet
Diny zei…
Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt Nancy!
De derde kan i niet zien....hij geeft aan...deze pagina bestaat niet?
Groetjes Diny
Ellen zei…
Allebei prachtige kaartjes…supermooi in deze kleuren, heel warme kleuren!
Groetjes Ellen
Marfien zei…
Mooie kaartjes, leuk idee voor een verjaardagskaart, en ja de kerstkaart staat hier ook al een poosje op de kast :-)
Marijke zei…
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met deze kleuren. Mooi deze verjaardagskaartkaart. Mooie roestkleuren. En je kerstkaartje ook mooi gedaan met deze kleuren. Groetjes Marijke
!neke zei…
Mooie stijlvolle kaart !!!!
groeten Ineke
Nancy zei…
Hey Nancy,
Super mooi, deze verjaardagskaart!
En ook de kerstkaarten mogen mee in het rijtje...
Liefs,
Nancy
chantal zei…
Mooie kaarten heb jegemaakt.
Dekerststal is super.
Derde kan ik nietzien
Liefs
Chantal
Prachtige kaart voor de KKT. Echt super
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Hermien zei…
Mooi kaartje Nancy.

groetjes Hermien
Twee zeer mooie kaarten Nancy, in eerste instantie had ik niets met de kerststal maar na het zien van jouw mooie kerstkaart denk ik had ik maar...

Lifes Yvon Doensen
Colien zei…
Heel mooie kaartjes voor het KKT van deze maand!
grtz Colien
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart is het. Zeker een mooie kleuren combinatie...
helemaal leuk is je kaartje geworden, geslaagd zo
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,Martina
Femminde zei…
Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
Wat een mooie kaartjes!! Zo lekker verschillend ook.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Jantine zei…
Heel mooie kaarten maakte je Nancy! Allebei heel goed gelukt, hoewel heel verschillend.
Ik ben een dagje later bij het KKT dit keer!
Groetjes
Jantine
Sarah zei…
Zeer geslaagd! Mij is het ook opgevallen dat wij Belgen crème toch veel lichter interpreteren. Grappig soms die verschillen. Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29