Elke donderdag een kerstkaartje # 2023/48 - Challenge: Gebruik een embossingfolder

 Vandaag start bij 52 Weeks to Christmas een nieuwe challenge:
gebruik een embossingfolder voor je kerstkaartje.

Ik hou van embossing op kaartjes,
mijn allereerste kaartjes maakte ik met de metalen handembossingmallen en de lichtbak,
wat gaf dat een bijzonder effect aan je kaartje!
Met de huidige embossingfolders gaat het zoveel makkelijker
en toch vergeet ik zo vaak om die te gebruiken,
dus vind ik Inekes opdracht een hele leuke!

Gebruikte materialen (alles van Stampin' Up)
3D embossingmal basisstructuur 161598
Memories & More kaartenset Beary Cute
CS en inkt Balmy Blue
Cirkelponsen 1 1/8 en 1 3/8
Deckled Circles 162286
sneeuwvlokken: Wishes all around 162065


Met dezelfde embossingmal maakte ik nog een paar kaartjes:

   

Je vindt de kaartjes hier en hier

Ook zin om een kaartje met een embossingfolder te maken?
Dan kan je je kaartje vanaf morgen tot volgende donderdag om 23u55 linken bij 52 Weeks to Chistmas.
Maakte je vandaag ook een kerstkaartje, dan kan je dit linken bij het blogbericht van vandaag.
Daar zie je ook heel wat inspiratiekaartjes met embossing, 
van het team en van onze gastdesigners, de winnaars van de vorige challenge.

Vorige zaterdag hadden we teamdag van 52 Weeks to Christmas.
Het was leuk om iedereen terug te zien !
Gezellig gekletst, plannen gemaakt voor volgend blogjaar,
samen geknutseld, ...

Hieronder een groepsfoto met vooraan Ingrid, 
en dan vlnr: Martina, Jantine, Nancy, Miranda, Bep, Marijke, Ineke en Colien.
Suzan, Merit en Annemarie konden er helaas niet bij zijn.


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt met de embossingfolder.
Zo mooi ook met al deze kleuren bij elkaar.
Fijne dag,
Hetty
wat een mooi kaartje met de embossing en het mooie tafereeltje erop
zo te zien was de teamdag gezellig
groetjes ellen
Nicolette zei…
Een heel mooie kaartje. En leuk zo'n teamdag. Leuke foto!
Groetjes Nicolette
Elle-Jeanne zei…
Leuke kerstkaart Nancy.
Wat een gezellige dag zo met de team dames.
Groetjes Elle-Jeanne
Irene zei…
Mooi in die blauwtinten en ik vergeet ook heel vaak om de embossingfolders te gebruiken terwijl het zó leuk is!
XxIrene
Epie zei…
Wat is deze kaart mooi geworden Nancy , prachtig 🌲
Warme groeten van Epie
Trudy zei…
Schattig kaartje en wat een mooie winterse kleurencombinatie!
Groetjes Trudy
Diny zei…
Prachtig kaartje Nancy....wat heb je gave kleuren gebruikt!
Groetjes Diny
Eri zei…
Leuke winterse kaart heb je gemaakt met de embossing op de achtergrond. Leuke foto van jullie teamdag!
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Leuke kaart met die embossingfolder, Nancy. Het geeft altijd zo'n leuk effect!
Groetjes
Jantine
Marijke zei…
Het is inderdaad dat we de embossing vaak vergeten! Het geeft zo'n leuk effect en toch doe je het niet vaak! We hebben ook zoveel denk ik! We willen alles gebruiken! Je kaartje is wel een schatje hoor! Leuke kleurtjes en die ijsbeer erbij maakt het af! Mooi gedaan! Groetjes Marijke
marian zei…
Een prachtige kaart heb je gemaakt met de embossingmal en je andere kaartjes zijn ook erg mooi.
Fijn dat jullie zo'n gezellige teamdag hebben gehad.
Groetjes van Marian.
Ja ik vergeet ook vaak de embossingfolders te gebruiken terwijl ik die toch eerder had dan stansen. En inderdaad met de hand embossen op een lichtbak was helemaal het begin. Je kerstkaart is een plaatje Nancy, mooi zoals alles op elkaar afgestemd is.
Lieve groetjes Miranda
Wauw wat een topper van een kaart!! ook de ander vind ik mooi.
Rina zei…
Prachtig kaartje met die embossingfolder. Heel mooi in deze kleuren.
Groetjes Rina
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy!
Groetjes Suzan
GerJanne zei…
Heel leuek kaarten makte je. Ik houd ook van embossingfolders. Dus er komt vast wel een kaart van mij bij de challenge.
Jullie teamdag ws vast supergezellig!
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een leuke kaart maakte je voor de uitdaging van deze week! Ik hoop er ergens tijd voor te vinden want die heb ik natuurlijk niet in mijn voorraad zitten. Zoals je zelf schreef, gebruiken we die veel te weinig.
Leuke foto van jullie bijeenkomst. Ik zie mijn maatje Martina er ook zitten. Fijn dat jullie jaarlijks samen komen! Lijkt me enorm plezant!
Liefs,
Nancy
!neke zei…
Super mooi in deze tinten !!!!
groeten Ineke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29