Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/47

 Je begint overal volop de kerstversieringen te zien,
sommigen hebben al de kerstboom gezet zie ik op FB...
Straks mogen we de kerstkaartjes beginnen schrijven,
heb jij al kerstkaartjes genoeg?
Zo neen, dan vind je bij 52 Weeks to Christmas vast nog inspiratie,
je vindt er de kaartjes van Ingrid en Miranda 
en de linkjes naar de blogs van de andere teamleden,
en tegen vanavond vast nog heel wat gelinkte kaartjes, 
zo leuk altijd al die variatie in kerstkaartjes!

Ik volgde gisteren samen met Angélique een workshopdag bij Vele Groeten in Sluis,
misschien wel één van de kleinste hobbywinkeltjes van Nederland,
maar wat een aanbod, en Cindy kan organiseren als de beste...
De workshop ging door in een nabijgelegen restaurant, 
er waren 5 workshops waarvan je er 3 kon kiezen,
en 's middags werden we verwend met een lekkere lunch
(én een heuse goody-doos...)

Ik volgde de workshops bij Carla van Carla Creations, Carla de Graaff en Jolanda de Ronde.
De andere workshopdames waren Corinne Reijngoudt en Ineke Bezemer.

Dit kaartje maakten we bij Carla de Graaff.
De bedoeling was om 2 zaken te leren:
werken met een duomask van Craft Emotions
 (ja, ik moet nog oefenen, het mask is wat verschoven bij het werken met de structuurpasta...)
en we maakten dit frame met chipboard om dan met papier te bekleden,
hierbij leerden we een paar truukjes om de hoekjes mooi te krijgen.

De andere kaartjes toon ik je in de loop van komende week.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Reacties

Jantine zei…
Wat een leuke kaart van je workshop, Nancy! Klinkt als een heel leuke dag daar in Sluis.
Groetjes
Jantine
Diny zei…
Prachtig kaartje Nancy....wat een leuke workshop!
Ik ben benieuwd naar de andere kaartjes.
Groetjes Diny
carla zei…
Zo gezellig om samen een workshop te volgen en altijd leuk om nog wat bij te leren.
Een mooie kerstkaart is het geworden.
Tof gemaakt.
Groetjes,
van nog een andere Carla
Trijntje zei…
Het klinkt gezellig jullie workshop dag. Deze techniek ziet er erg mooi uit. Een prachtige kaart is dit geworden. Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Een mooie kaart en gezellig samen zo'n dag al die workshops volgen.
Groetjes Nicolette
karin zei…
Gezellig zo'n workshop en ik zag op de foto's dat het druk was.
Mooi kaartje met nieuwe technieken, altijd leuk om iets nieuws te leren.
Groetjes,
Karin
Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
Awesome card
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Rina zei…
Mooi kaartje met die stempel van de kerstman.
groetjes Rina
Het winkeltje ken ik en dat is inderdaad klein. Wat gezellig om zo een hele dag workshops te volgen, je steekt er allicht wat van op. Dit is een mooie kerstkaart geworden, gaaf met dat frame.
Lieve groetjes Miranda
Trudy zei…
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt bij de workshop!
Ik heb nog nooit van dit winkeltje gehoord, leuke naam voor een hobbywinkeltje!
Groetjes Trudy
Caroline zei…
heel mooi gedaan hoor, en blijkbaar een super leuke middag, ik ken vooral de namen van de twee dames waar je niet aanschoof.
Groetjes Caroline
Caroline zei…
Heel mooi gemaakt en dat klinkt als een hele inspirerende dag!
Groetjes Caroline
Wies zei…
Wat leuk zo'n workshop dag. Mooie kaart heb je gemaakt. Ik ben benieuwd naar de andere kaarten die je gemaakt hebt.
Marjolein zei…
Wat een mooie kaart! Altijd leuk om een workshop te volgen, je steekt er altijd weer iets van op vind ik. Groetjes Marjolein
GerJanne zei…
Dat klinkt als een heerlijke dag! Leuk om dat samen met Angelique te doen.

Je kaart is erg mooi en het verschuiven het stencil is niet storend, hoor!
Daphne zei…
Oh wauw, dat is mooi zeg.
Leuk om dit soort nieuwe technieken te leren.
En sowieso gezellig om naar een workshop te gaan, samen met een knutselen vriendin
!neke zei…
Heel mooi Nancy !!!
groeten Ineke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29