An-Na Swap # 10 - opdracht 3

 Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swappost,
ze heeft het ons niet makkelijk gemaakt met de opdrachten ;-),
maar die  maken het dan ook wel bijzonder uitdagend en leuk als het lukt...

Het pakketje:

De opdracht voor vandaag:
Kies een onderwerp met de K/L/M/N of O,
maak een kaart waar je zeker het stickervel bij gebruikt.

Ik maakte een felicitatieKaart voor in de Lente
Met een sticker Op Natuurlijk!



Ik gebruikte het mooie glanzende papier als basiskaart,
daarop 3 soorten dessinpapier,
een 4de was om de tekst (Marianne Design) uit te stansen.
Ik stanste het vellum met een stans van SU,
en verwerkte dat raster achter de sticker.
Als laatste nog een paar plakparels van Marianne Design als versiering.

Aan de binnenkant gebruikte ik ook een sticker, die plakte ik op een uitgestanst ovaal.

Dit vond ik niet zo'n evidente opgave.
Er staan heel wat leuke stickers op zo'n stickervel,
maar toch zou ik die niet zo snel op een kaart gebruiken,
wel bvb bij foto's in een planner...


Maar uiteindelijk ben ik toch blij met mijn kaartje
en ik ben reuzebenieuwd naar het kaartje van Angélique !
Breng je haar ook een bezoekje?

Ik liet me inspireren door deze schets:

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Je@net zei…
Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Nancy!
Wies zei…
Leuke kaart heb je met deze opdracht en sketch gemaakt.
Groetjes, Wies
Angelique zei…
Wat goed gevonden en mooi verwerkt op de kaart, de sketch komt hier goed tot zijn recht. Lastig om soms tot een onderwerp te komen die past bij de stickers en dan ook nog het dp erbij kunnen gebruiken. Grappig hoe je alle letters in die zin verwerkte.
Lieve groetjes Angélique
Dena J zei…
Lovely papers and a beautiful bicycle image. Thank you so much for joining the challenge at Try Stampin' On Tuesday.
Donna Scholz zei…
Nancy, what a lovely interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch! It's only November and I'm already thinking of Spring, too!! Thank you for sharing your creativity with us at TSOT!!! -Donna
Polly zei…
What a pretty card! Love the papers and die cutting! Thanks for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday! :)
Melanie R zei…
Such a great card! Love the papers and the texture. Thank you for sharing with us at TSOT Challenge #632. -- Melanie R.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29