Hello

 Dinsdag was het Wereld-Hallo-dag,
nog nooit van gehoord,
maar op onze Vlaamse radiozender werd er wel wat aandacht aan besteed.
Iemand vertelde iets wat me inspireerde tot deze art-journalpagina,
het paste perfect bij de idee achter de nieuwe Prontycollectie van Hanny Röttjers,
Pay it Forward.


Een mevrouw was naar haar ziekenfonds geweest voor informatie,
toen ze wou vertrekken kreeg ze niet enkel een vriendelijke 'Hallo!',
maar ook een vaasje met een bloemetje,
met de vraag om het vaasje later met een nieuw bloemetje weer door te geven,
met een 'Hallo!' natuurlijk...

Hier zie je een overzicht van de collectie Pay it Forward.


Ik startte met een vel dessinpapier, het middelste van de onderste rij.

Ik kon niet goed kiezen tussen de leuke stencils,
dus heb ik ze maar allemaal gebruikt...
Ik ben gestart met het stencil Circles - 470.806.037.



Daarna met gele inkt en het stencil Cubes - 470.86.036.


De 'vlekken' moeten nog wat met mekaar verbonden worden natuurlijk.


Hiervoor gebruik ik het Paisleystencil - 470.806.038.


Dit wordt al iets...


Het stencil met de quotes- 470.806.039 vind ik heel mooi,
tof lettertype ook.
Hiermee zorg ik voor wat kleuraccentjes op mijn pagina.
Hello natuurlijk, maar ook enjoy en inspire,
pay it forward kan inspirerend werken,
en zowel geven als ontvangen is een soort genietmomentje.


Er hoort natuurlijk een vaasjesstempel bij..
en nog een leuke quotesticker 491.100.025


Het geheel heb ik gesneden op iets kleiner dan A5-formaat,
en gemat op een A5 zwart cardstock.


Vandaag hebben we teamdag met 52 Weeks to Christmas,
ik kijk er naar uit om iedereen weer terug te zien!

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Diny zei…
Heel speciaal....heel mooi Nancy!
Veel plezier op jullie teamdag!
Groetjes Diny
Eri zei…
Wow, wat een geweldig mooi resultaat Nancy! Veel plezier op jullie teamdag!
Groetjes, Eri
Daphne zei…
Heel héél erg mooi gemaakt.
Wies zei…
Mooie achtergrond heb je gemaakt met de verschillende stencils. Leuk gecombineerd met de gestempelde vaasjes en teksten.
wim heemskerk zei…
Wat een leuk Belgisch initiatief . Het lijkt tegenwoordig vaak of vriendelijk groeten PIJN doet , net als groeten. Ik probeer morgen nog vaker te groeten, dan ik normaal al doe.
Morgenochtend komt Ëlvira"mijn nieuwe lievehulp en die begroet me altijd heel vrien-
delijk met een GOëDENMORGEN!!! En een schouderklopje. Echt gaaf.
Verder kwam Ron vanmiddag en die is een poosje naast mij komen zitten en zijn er twee blogs goed afgemaakt met fotoos. Ik hoop het te onthouden.
groetjes en goedendag : Wim en Leny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29