Deze speciale post brengt gezelligheid...

Geen donderdag, maar toch een kerstkaartje...
Vanaf nu zal dit wel wat vaker gebeuren.

Dit leuke kaartmodelletje zag ik op FB en maakte ik met papier uit de nieuwe set van Pronty, 
Winter by Natasja (473.012.001).




De sneeuwvlok uit chipboard (492.001.049) heb ik alleen maar bewerkt met Nuvo Glitter Accents.



Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een superleuke kaart Nancy!
Prachtige kaart en wat een leuk model!
Irene zei…
Heel mooi in kraft en blauw en tof modelletje Nancy!
XxIrene
Je@net zei…
Mooi modelletje en wat een leuke kerstkaart heb je ermee gemaakt!
wat een mooi kaartje met het leuke model en de nostalgische plaatjes en het leuke dp
groetjes ellen
karin zei…
Leuk modelletje, mooi gemaakt Nancy.
Groetjes,
Karin
Het is een heel vouwwerk maar ontzettend gaaf, groetjes Petra
Monique zei…
Super gaaf kaartje Nancy!
De vouw techniek is ook heel erg leuk.
Lieve groetjes, Monique
Ilonka zei…
Wat een prachtige kaart.
Groetjes Ilonka

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29