Cheerful Sketches # 126 - reminder

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de 2de reminder voor de lopende schetschallenge.

Een heel doenbare schets!
Meer informatie vind je hier.

Ik kreeg een leuke digi van sponsor SheepSki Design om in te kleuren
en maakte er dit kaartje mee :


Gebruikte materialen:
DIgi Pressie time 255 van Sheep ski design
ingekleurd met Twinmarkers
DSP en cirkelpons: SU
Vilten figuurtjes: Craft Sensations


Dit is de schets:
Je kan nog meedoen aan de challenge tot 28 november om 18 uur.
Veel plezier!

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 




Reacties

Margreet zei…
Wat een mooi kaartje met die lieve digi, die je heel mooi hebt ingekleurd!
xxx Margreet
!neke zei…
Lekker vrolijk deze kaart !!!!
Leuk !
groeten Ineke
das een toffe kaart. Zo mooi.
Wonderful creation
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Diny zei…
Mooi kaartje heb je gemaakt Nancy....leuk gedaan met de vilten accessoires!
Groetjes Diny
Caroline zei…
Leuke kaart Nancy
Groetjes Caroline
Renate zei…
Leuk kaartje heb je gemaakt met de sketch. Ik heb 'm nog op mijn "to do" lijstje staan. Misschien dat het me nog gaat lukken om mee te doen.
Ik ga zo ook even een kijkje nemen op je andere blog.

-xies- Renate
Angélique zei…
Een heel leuke vrolijke kaart in deze kleuren, leuk met die vilten figuurtjes.
lenywim35 zei…
Hallo Nancy en Johan.
Je Kerstkaart is mooi, maar wij zijn heel benieuwd hoe het met jullie is, mett het steeds stijgende water in West Vlaanderen.
Je hoort zoveel alarmerende berichten, dat we erg ongerust worden. Het doet ons denken aan 1953.
Ik kan je ook niet bellen. Jullie nummers zijn niet berikbaar. Ze zeiden zelfs "Bel de alarmcentrale"Ik probeer het eerst zo nog even. liefs en sterkte va Wim en Leny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29