Rita en Kurt trouwen (2)

 Zoals je vrijdag kon lezen maakte ik op vraag van mijn schoonzus een grote kaart
voor het huwelijk van Rita en Kurt.
Wij mochten ook naar het feest, dus maakte ik nog een kaartje.

Ook voor deze kaart liet ik me door de uitnodiging inspireren.
Een tijdje geleden had ik bij Nancy een leuk schudkaartje gezien,
en toen dacht ik al "dat zou leuk zijn voor de kaart voor Rita en Kurt".
Zo gedacht, zo gedaan dus...

   

Gebruikte materialen:
Cardstock: Moody Mauve - Stampin' Up
letters enveloppe: Alphabet à la Mode - SU
& : MFT
letters kaart: Marianne Design
Pons en flessenshaker: SU
Tekststempels: Marianne Design

Vandaag weer een dagje naar Brussel voor opleiding,
wordt weer een lange dag, heen en terug bijna 5 en een half uur reistijd, ...

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Daphne zei…
Leuk hoor, al die hartjes in het flesje.
Echt een huwelijkskaart.
5 En een half uur......🤪, je kan beter boven overnachten in Brussel.
Succes!
Eri zei…
Een prachtige kaart met het flesje vol hartjes! Succes vandaag, dat is een lange zit vandaag.
Groetjes, Eri
karin zei…
Mooi kaartje Nancy. Ik vind de kleur ook prachtig.
Succes met je cursus.
Groetjes,
Karin
Angélique zei…
Een mooie kaart voor het stel met een tak eucalyptus in het flesje, heel leuk bedacht.
Pff, jij hebt een lange dag achter de rug.
Angela zei…
Prachtige kaart Nancy.... mooie niet alledaagse kleuren heb je gebruikt!
Hopelijk ben je inmiddels wat hersteld van je lange en intensieve dag!
Marjan zei…
Mooi dat schudflesje, heel gaaf kaartje Nancy! En wat een reistijd voor een opleiding! Je hebt het achter de rug inmiddels.
!neke zei…
Wat een leuk idee !!!!!!
Groeten Ineke
hele leuke huwelijkskaart, leuk het schudgedeelte in het flesje.
Liefs Annemarie en Merit

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils