Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

 We zijn alweer de laatste donderdag van de maand,
dan start bij 52 Weeks to Christmas weer een nieuwe challenge.

Deze maand mocht Jantine kiezen,
en zij wil monochrome kaartjes zien
(evt. wel met een beetje wit of zwart).

Ik moest onmiddellijk aan de cardtoppers van Marianne Design denken,
ik had daar indertijd een paar pakjes van gekocht,
en heb daar best nog wat plaatjes van over, allemaal in dezelfde bruintinten.
Dus ben ik daarmee aan de slag gegaan,
met de patchwork-cirkel van Marianne Design.


Gebruikte materialen:
Basismal, cardtoppers en enamel dots: Marianne Design
Cirkels: SU en Studio Light
Merry Christmas:
Sneeuwvlokkenstempel: Studio Light

Deelnemen met de challenge kan vanaf morgen in het nieuwe bericht bij 52 Weeks to Christmas,
je 'gewone' wekelijkse kerstkaartje kan je hier vandaag natuurlijk linken,
we zijn superblij met elke week al die prachtige kaartjes!

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy





Reacties

Eri zei…
Wat een mooie kaart, en een leuk idee met de cardtoppers in één tint.
Groetjes, Eri
carla zei…
Oh prachtig.
Hele mooie plaatjes zitten er in verwerkt.
Tof die monochrome kleur.
Groetjes,
Carla
karin zei…
Heel mooi kaartje met die leuke lay-out mal.
Groetjes,
Karin
Jantine zei…
Prachtige kaart met die cardtoppers, Nancy! Mooi al die diertjes.
Groetjes
Jantine
Een mooie kaart met deze prachtige designtoppers.
marian zei…
Een prachtige kaart heb je gemaakt, en je hebt me wel op een idee gebracht met die leuke card-toppers.Want ik vind het een moeilijke opdracht.
Groetjes van Marian.
Suzan zei…
Prachtige ronde kaart Nancy!
Groetjes Suzan
Marijke zei…
Een heel mooi kaartje geworden Nancy! Mooie plaatjes zijn dit! Groetjes Marijke
!neke zei…
Super leuk geworden !!!!
Groeten Ineke
Heel mooi zo met die leuke cardtoppers en dat warme bruin Nancy. Een mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda
Een mooie kerstkaart met die leuke cardtoppers verdeeld over de vakjes Nancy. Die dots zijn een leuk detail erbij.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)
Rina zei…
Prachtig kaartje, je plaatjes komen er heel goed op uit en lijken wel een verhaaltje te vertellen.
Groetjes Rina
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
mooi monochroom kaartje
Ans Gilbert zei…
Je ronde kerstkaart is heel mooi geworden, met deze plaatjes, de parels en het sentiment is het een leuk geheel,
Groetjes,
Ansx
GerJanne zei…
Wat een mooie monochrome kaart als voorbeeld heb je gemaakt! Die toppers ken ik niet, maar zijn heel geschikt voor dit model en de challenge!
Angélique zei…
Een prachtige kaart, heel sfeervol.
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een super mooie cirkelkaart maakte je in deze kleurencombo! Hij blijft wel tof om te gebruiken hé! Ik ben al aan 't brainstormen wat ik er mee ga doen... Er zijn zo veel mooie voorbeelden verschenen maar deze stak er voor mij wel bovenuit...
Mijn werkweek zit er op, lekker lang weekend nu...
Liefs,
Nancy
Josje zei…
Mooie kaart hoor
Groetjes Josje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils