Kleurenkaartenteam #2023/04 : Lila en mauve

 We zijn de laatste woensdag van de maand,
kleurenkaartenteamdag dus...
Blogland kleurt vandaag lila (kleur van Daphne) en mauve (nieuwe kleur van Anita).

Een mooie kleurcombinatie als je de inspiratiefoto ziet,
maar het werd toch wat zoeken voor de juiste kleuren...

Ik had een pakje dotjespapier van Moda Scrap met deze kleuren in,
daarmee maakte ik deze slimlinekaart.  
Er was licht en donker lila, vandaar dat ik 3 kleuren gebruikte.


Gebruikte materialen:
DSP Polinesia: Moda Scrap
Basismal: Love2Craft - Avec
Sending: stempel en stans - SU
Layering Cirkels: SU
Stempel Een rondje gelukwensen: SU 

Ik zocht ook in mijn Stampin' Up-papiertjes natuurlijk.
Fresh Freesia leek me perfect voor het lila,
en één van de nieuw kleuren voor 2023 is Moody Mauve.


Ik maakte een paar labels,
leuk voor aan een klein kadootje of voor bij een bloemetje:

Gebruikte materialen:
Labelstans: MFT
Reinforcers: ECD
Lots of Lavender: Stampin' Up (SAB)
Strepen: Seasons of Chic: Stampin' Up
Tekststempels Zomaar een kaartje: Essentials van Studio Light
Twine: Craft Sensations

Ik maakte nog 2 kaartjes met enkel SU-materialen,
hieronder een sneekje, de kaartjes zelf vind je hier.

  

Benieuwd naar de andere lila/mauve kaartjes?
Alle deelnemers vind je bij Martina.

Ook zin om eens mee te doen?
Volgende woensdag vind je bij Martina een oproep met de nieuwe kleur
die bij het mauve komt,
je kan je aanmelden en de laatste woensdag van mei plaats je dan ook je kaartje.
Altijd een leuke uitdaging
en heel tof om al die variatie in kaartjes met slechts 2 kleuren 
(evt aangevuld met wit of zwart) te zien!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Sarah zei…
Wat haalde je bij je eerste kaart mooi stippen papier boven. Ik vind je labels super mooi en, toffe bloemen en tekst. Daar vrolijk je elk kadootje mee op. De kleuren komen daar heel goed uit. Groetjes
Wauw leuk serie kaartjes Nancy mooie sun ray en stempel kaartje!
chantal zei…
Mooie kaartjes heb je gemaakt. De labels vind ik helemaal geweldig.
Liefs Chantal
Caroline zei…
Mooie kaartjes en labels in mooie kleuren!
Groetjes Caroline
Een mooie kaart en labels.
Groetjes, Caroline
Margreet zei…
Mooie kaartjes en prachtige labeltjes.
xxx Margreet
Colien zei…
Prachtige sunburst kaart en je labels zijn ook mooi in de KKT-kleurtjes! En dan ook nog 2 SU-kaartjes, helemaal top!
grtz Colien
Diny zei…
Wow....wat leuk gedaan allemaal Nancy....jij bent goed bezig geweest met de KKT kleurtjes!
Groetjes Diny
Je@net zei…
Erg mooie kaart en wat een leuke labeltjes!
Wat een vrolijke kaart zo met de "zonnestralen", ook de tags zien er schattig uit, altijd handig om op voorraad te hebben, groetjes Petra
Marfien zei…
Tof slimline kaartje maar de labels zijn ook erg leuk geworden. Met de labels kun je ook goed de nieuwe kleuren van SU tonen, net zoiets als C. met de taartpunten doet :-)
Marijke zei…
Dat is een mooi slimline kaartje en die labeltjes vind ik helemaal top! Heel mooi gedaan allemaal! Je kaartjes van SU vind ik ook mooi gedaan! Groetjes Marijke
!neke zei…
Ziet er weer fantastisch uit !!!
Gave tags !
Groeten Ineke
Ans Gilbert zei…
Mooie papiertjes heb je gebruikt, ik heb dat leuke blokje ook.
Ook je labeltjes zien er super uit,
Groetjes,
Ansx
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een serie maakte je! Toffe stippenkaart, leuke labels en dan nog twee extra kaarten... Het kan niet op. Ik bewaarde mijn tweede kaart voor een andere dag, die komt nog wel een keer langs...
Liefs,
Nancy
Wilma zei…
MOOI zonnig kaartje Nancy in de kleuren van het Kleurenkaartenteam (plus 1 extra). De labeltjes zijn PRACHTIG en inderdaad zeer geschikt voor bij een bloemetje of ander cadeautje.
Liefs, Wilma 😀😀😀
GerJanne zei…
Wauw , jij bent echt helemaal los gegaan! Prachtige kaart en leuke labels! Ik ga nog even bij je andere kijken!
Jantine zei…
Mooie kaart, Nancy en leuke labels. Leuk idee om een sunburst te maken met al die tintjes. Ik hou altijd erg van stipjes.
Groetjes
Jantine
Daphne zei…
Wat een leuke kaart is dit zeg, de achtergrond is héél mooi.
De labels zijn altijd handig voor de voorraad, ik grijp nog wel eens mis als ik ineens iets nodig heb, maar jij hebt er nu weer 3 liggen.
wat heb jij je lekker laten gaan in deze kleurencombo, mooi
blij met je deelname,
grtjs,martina
Nelleke zei…
Leuke kaartjes zeg! De eerste is mooi door de verdeling van het stippenpapier, de labels zijn geweldig gestempeld. Moi, meer is niet nodig. En dan nog een paar mooie kaarten, je ging goed los. groet, n
Angélique zei…
Hele mooie kaart en labels. Dat mauve is eigenlijk wel een heel mooie kleur. Ik kende de benaming niet.
Femminde zei…
Wat een super leuke kaart en toffe labels!! Echt heel mooi gemaakt in deze kleurtjes.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Wat een prachtige slimline kaart voor het KKT.
Prachtig die sunburst, en de afbeelding in het midden.
Ook mooie labels.
Grietje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils