Rita en Kurt trouwen (1)

 De beste vriendin van mijn schoonzus trouwt,
ze gaan vaak samen met nog een aantal vriendinnen op wandelvakantie,
en of ik dus een grote kaart kon maken waarop iedereen iets kwijt zou kunnen...

Een A5 als kaart, da's voor mij eerder een formaat voor een mixed-mediaprojectje.
Ik laat me graag inspireren door de trouwkaart, hier had ik 3 elementen:
oudrose, zwarte letters en een takje eucalyptus...
Dus... een mixed-mediatrouwkaart gemaakt


De achtergrond maakte ik met distress oxide inkt Victorian Velvet en Sugar Spun,
daarop de blaadjes gesponst doorheen een stencil van Paper Artsy.
Diverse stempels (Grunge Collectie Studio Light) in 3 groepjes geplaatst
(Rococo Rose van SU)
De tekststempel (SU) en de kraslijntjes (SL) zijn gestempeld met versamark en daarop wit embossingpoeder.
De letters zijn van Marianne Design.


Ik vond niet het juiste roze, maar het gaat om het idee hé...
Binnenkort zie je nog een kaartje,
want ook wij mogen meevieren vanavond. 

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Irene zei…
Heel leuk jouw mooie grote kaart nav de trouwkaart!
XxIrene
Ela zei…
Mooi zeg, prachtig gecombineerd allemaal! Groetjes Ela
Angélique zei…
Een heel mooie kaart die perfect combineert met de trouwkaart.
Lijkt mij best moeilijk zo'n grote kaart.
Daphne zei…
Zo leuk om je inspiratie uit de originele trouwkaart te halen.
Je hebt er iets heel moois van gemaakt, ik hou hier wel van, eigen inbreng maar toch de smaak van de ontvanger.
karin zei…
Prachtige kaart gemaakt naar het voorbeeld van hun trouwkaart.
Veel plezier.
Groetjes,
Karin
Freubelmina zei…
Gaaf geworden Nancy, je hebt jezelf goed laten inspireren xx
Caroline zei…
Heel leuk gedaan!
Groetjes Caroline
Prachtige kaart, past helemaal bij de uitnodiging, heel leuk gedaan, groetjes Petra
Bernadet zei…
Super hoe je deze prachtige kaart hebt gemaakt Nancy!
GerJanne zei…
Oh wauw wat een geweldige kaart! Alles komt erop terug van de trouwkaart.
En dat die kleur roze niet helemaal de juiste is, zal niemand erg vinden.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils