Elke donderdag een kerstkaartje ... # 2023/16

 En dan is het weer donderdag,
kerstkaartjesdag bij 52 Weeks to Christmas!

Daar showen Ineke en Bep vandaag hun kerstkaartjes.
Ik maakte gisteren mijn kaartje. 
Angélique was hier, 
gezellig, we konden weer over van alles bijpraten,
en ondertussen werkten we elk aan onze kaartjes.


Gebruikte materialen:
Soft Suede Cardstock en stempelinkt: SU
DSP Christmas Time : Craft O'Clock
Layering Circles: SU
Lasersneeuwkristal: SU (ret.)
Tekststempel: Craft Sensations

Ik baseerde me op een schets van een FB-groep.

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Margreet zei…
Prachtig kaartje. Die sneeuwkristal maakt het helemaal af!
xxx Margreet
Diny zei…
Prachtig kaartje in deze mooie kleuren Nancy!
Groetjes Diny
karin zei…
Mooi kaartje Nancy. Prachtig met die ijskristal erop.
Groetjes,
Karin
Irene zei…
Het is een plaatje, mooi die sneeuw kristal er bij!
XxIrene
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart met een leuke afbeelding en wat mooi met de ijskristal erbij,
Groetjes,
Ansx
!neke zei…
Mooi Nancy !!!!!!
Groeten Ineke
Ellen zei…
Prachtige kaart Nancy…heel mooi gedaan en alles klopt!
Gezellig zo’n kletseldate hoor!
Groetjes Ellen
Jantine zei…
Wat een mooie kaart, Nancy! Gezellig dat je een kletseldate had met Angélique!
Groetjes
Jantine
Prachtige kaart met leuke details.
lenywim35 zei…
Mooi gedaan Nancy. Gezellig he zo samen. Het is er af te zien !!!!
Hoe vind je onze familiefoto? Liefs Wim en Leny grts aan Johan
Daphne zei…
Klinkt gezellig, samen knutselen.
Mooie kaart is dit.
De sneeuwvlok, die is onderbroken vind ik de blikvanger van de kaart.
Leuke sneeuwpop heb je gebruikt.
GerJanne zei…
Wat een leuke kaart met die uitsparing. Ik moet er een beetje om lachen, maar dat begrijp je zondag wel....
Gina zei…
Mooi kerstplaatje heb je verwerkt op jouw kaartje; De plakparels in de twee kleurtjes zijn er een mooi accentje bij !

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils