Johan was jarig... # 1

 Ja, Johan werd vorige woensdag 60, en dat werd gevierd natuurlijk!

Dit wordt wel een heeeel lange blogpost...

Dankzij de verjaardagspost van zoveel van jullie werd het voor Johan een extra feestelijke dag!
Dikke DANKJEWEL  (in alfabetische volgorde...) aan
Angélique, Caroline, Daphne, Diny, GerJanne,
Gina, Karin, Leny, Marfien, Margreet,
Nelleke, Nicolette, Petra, Rose-Marie en Sarah !
(Eén kaartje mocht ik eigenlijk nog 5 jaar laten liggen,
maar heb ik toch gegeven hoor... 😉)






In de namiddag mocht ik langsgaan op Johans werk met taart,
iedereen kreeg een half uurtje pauze om samen koffie te drinken met taart.
Ik ging daarna naar mijn vader, waar Johan me dan zou kwam oppikken na zijn werk.
's Avonds gingen we in Brugge gezellig wat eten met onze jongste,
hij loopt er momenteel stage bij een recruteringsbureau.

Daarna begon de verrassingstrip...
In de voorbije weken hadden we het altijd over een verrassingsuitstap naar 'Maarkedal' (dat ligt in de Vlaamse Ardennen). 
We zouden zogezegd 's avonds bij mijn vader slapen om dan vandaar te vertrekken,
wat minder ver was dan van Brugge eerst weer naar ons huis,
maar waarom moesten de koffers dan in Johans auto blijven ipv bij mijn pa ?
Daardoor begon er al een belletje te rinkelen,
en toen de GPS richting Brussel aangaf
dacht hij wel dat we waarschijnlijk ergens met een vliegtuig naartoe zouden gaan.
De bestemming bleef nog een geheim tot hij donderdagmorgen zijn kruiswoordraadsel ingevuld had...
Het werd dus Firenze/Florence...
We hebben genoten van de mooie stad,
mooie musea, naast de grote kleppers als de Duomo, het Uffizi, de Galleria dell' Academia
en heel wat kerken en pleinen
ook een prachtig museum van de beeldhouwer Marino Marini bezocht, hier wordt volgens mij veel te weinig aandacht aan besteed in gidsen,
echt een pareltje, zo mooi hoe ze een modern museum maakten van verschillende verdiepingen in een oude kerk!
Veel gestapt, lang aangeschoven soms ook om ergens binnen te geraken, ...
Een concert van 3 tenoren bijgewoond.
Ook lekker gegeten natuurlijk, bijna elke dag ook een ijsje, tja, zo verleidelijk die gelati...,
kortom een zalige minivakantie!
Maandagavond thuisgekomen, gisteren al weer aan het werk...

   

  


Ik had een paar prijsjes beloofd, ik heb Johan en Dimitri laten kiezen.
Johan koos de kaart van Angélique uit als mooiste,
Dimitri vond de kaart van Marfien heel tof,
ik vond het kiezen heel moeilijk, want ik vind ze allemaal mooi 
daarom heb ik alle namen op een briefje geschreven en een naam getrokken: 


Marfien en Margreet,
jullie krijgen binnenkort een kleinigheidje opgestuurd,
Angélique krijgt haar vlopje als we binnenkort nog eens afspreken.

De kaart die ik voor Johan maakte komt binnenkort,
anders werd deze post nog langer...

Vanavond doe ik mijn KKT-rondje en bekijk ik nog wat kerstkaartjes,
nu eerst de was en de plas, wat boodschappen doen,
en ook nog een hohoho kerstkaartje maken voor morgen...

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Irene zei…
Alsnog van harte gefeliciteerd met jouw jarige Johan, wat is hij goed bedacht met kaarten en wat heb jij hem (én jezelf 🤣) verwend met een prachttrip.. Wéér een mooie herinnering er bij Nancy!
XxIrene
Nicolette zei…
Nog van harte gefeliciteerd met Johan. Leuk om al die verjaardagskaarten zo te zien. En wat een leuke verrassing had je voor hem. De stad ziet er prachtig uit.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Wat een mooie feestelijke minivakantie heb je bedacht voor Johan. Dat vergeet hij nooit meer. Leuk dat Dimitri mijn kaartje uitkoos, ben blij verrast
liefs, Marfien
Een geslaagde trip zo te lezen, nog van harte gefeliciteerd met en voor Johan.
Gina zei…
Heel leuk al die kaartjes die Johan mocht ontvangen! Mooie foto's van jullie vakantie naar Firenze ! Wat een leuke verrassing voor Johan! Proficiat aan de winnaars 😉 Groetjes, Gina
Ellen zei…
Nog van harte gefeliciteerd met Johan…wat een leuke verrassing had je voor hem, echt super hoor!
Nu lekker nagenieten!
Groetjes Ellen
karin zei…
Leuke bestemming Florence, prachtige stad! Jaren geleden er eens geweest.
Dus hij vond het allemaal een leuke verrassing 🙂
Lekker nagenieten nu.
Groetjes,
Karin
Nou zeg, is mijn kaart niet aangekomen? Hij is ruim van te voren gepost Nancy en stond gisteren al op mijn blog😡😡😡. Ik ga steeds meer balen van de post en vind het zo niet leuk meer om kaarten te maken of te versturen, wordt erg kostbaar zo. Dus als Johan hem nog wil zien dan moet je even bij mijn blogpost van gisteren kijken. Leuk dat er veel wel aangekomen zijn en dat hij zo verrast werd. Ook die reis was natuurlijk een hele verrassing, mooie bestemming en nu lekker nagenieten.
Lieve groetjes Miranda
Margreet zei…
Wat een superleuke verrassing had je voor Johan. Heel veel leuke en mooie dingen samen gedaan. Altijd fijn om later op terug te kijken.
Wat een gave kaarten heeft hij ook mogen ontvangen en wat bof ik dat je mijn naam getrokken hebt.
En nu weer terug naar het gewone leven.....werken, boodschappen doen, wassen, hohoho kerstkaartje maken. Maar je zult nog vol energie zitten, dus dat komt allemaal wel goed.
xxx Margreet
Diny zei…
Wow....wat heeft Johan veel kaartjes gekregen voor zijn verjaardag Nancy....heel erg leuk!
Je had wel een gave verrassing voor hem....wat fijn dat jullie zo genoten hebben!
Groetjes en geniet nog lekker na,
Diny
Eri zei…
Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Johan. Het is mij niet gelukt om hem een kaart te sturen, maar wat is hij verwend door de andere dames! Je hebt een leuke verrassingsreis uitgestippeld! En er samen fijn van genoten zo te zien/te lezen! Nu maar lekker nagenieten.
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Wat heb je een leuke verrassingsreis voor Johan georganiseerd! Zo'n leuk idee! Het ziet er prachtig uit.
En zoveel leuke kaarten!
Groetjes Caroline
Rina zei…
Zo te lezen is je man echt verrast met al die verrassingen. En je had een mooie bestemming gekozen voor jullie vakantie, het is daar heel mooi zo ik kan zien op je foto's.
Groetjes Rina
Freubelmina zei…
Wat hebben jullie het heerlijk gehad Nancy (mooi koppel zijn jullie, leuk om gezichten te zien) en heerlijk verwend door mooie kaarten xx
GerJanne zei…
Wat een superverrassing had je voor Johan! Jullie hebben vast en zeker genoten in Florence. En lekker eten kun je daar zeker.. Gefeliciteerd aan de winnaars!
Angélique zei…
Nog van harte gefeliciteerd met en voor Johan!
Hjee, wwt een geweldige verrassingstrip had je goor hem geregeld, wauw!
Johan heeft okk veel mooie kaarten gekregen, zo leuk.
Epie zei…
Alsnog Proficiat met de verjaardag van Johan en wat hadden
jullie een top minivakantie tjee , lekker nagenieten maar
Geniet van elkaar met de paasdagen , liefs Epie xx
lenywim35 zei…
Leuk om te lezen Nancy. Zag mijn kaartje er ook tussen staan. Het is er eentje, die ik in Goedereede op een cursus in een van onze Rockanje vakanties heb gemaakt. Vond het wel een mannenkaart. Mijn hart bonsde toen ik je blog las over Florence. Daarzijn we toen we50 jaar getrouwd waren (Volgende maand 65 jaar) We waren toen op cruise van Barcelona via Napels / Pompei, Rome, Florence (precies op 23 mei)Frankrijkweer terug naar Barcelona. Om nooit te vergeten. Mijn hele jeugd droomde ik eral van om eens naar Florence te gaan. Had zo'nmooi boek (Gelukskind) ervan gekregen en hetbijna stuk gelezen. Datik ervan droomde er ook eens tezijn. Wat een prachtige stad. Nu kwamen de herinneringen bij t lezen van je blog. Bedankt daarvoor Nancy. Liefs van Leny
Daphne zei…
Zo, jullie hebben er een geweldig fijn, mooi en gezellig weekend opzitten!!
Hiervan kunnen jullie nog lang na genieten.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils