Lekker kliederen... Happiness...


  Deze week ben ik alleen in ons vakantiehuisje,
me-time,
alles op het gemak, wat lezen en... knutseltijd in overvloed!
Ik wil al lang van alles proberen met verf, pasta, ...
en gisteren heb ik me reuze geamuseerd. 

Ik heb het Art Journal uit de lijn van Jenine's Mindful Art gepimpt,
van bruin karton naar dit:

Aan de binnenkant spettert het paars er van af. 
Nochtans niet mijn meest favoriete kleur,
maar zo mooi bij het rijstpapier...


De achterkant is dan weer wat rustiger van kleur....


Gebruikte materialen:
alle stencils, stempels, tekststickers, washitape, rijstpapier en AJ
 uit Jenines Mindful Art (Studio Light), uit de verschillende lijnen.
Acrylverf Amsterdam, Dylusions, Folk Art
Archivalinkt paars, grijs en groen
Distress Oxide: Twisted Citron
Texture Paste: Dutch Doobadoo, op kleur gebracht met acrylverf

Maandag maakte ik al een pagina voor in mijn Art Journal.
Voor de achtergrond gebruikte ik een techniek die ik zag van Kyra Maas,
resist met vaseline...
Voor de rest heb ik met gewoon laten gaan met aquarelverf, rijstpapier, 
stempels, tapejes en tekststickers...


Happiness...


Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Wow, prachtig gedaan Nancy! Groetjes Linda
Je@net zei…
Wauw...wat een super gaaf project, Nancy. En wat mooi gedaan!
Irene zei…
Paars doe ik óók niet snel, net zo min als experimenteren maar dit ziet er wel schitterend uit Nancy!
Je hebt stralend weer, geniet op je mooie plekje!
XxIrene
Hetty P. zei…
Wat ontzettend mooi geworden.
Lekker dat je even wat me-time hebt, zo ontzettend belangrijk ... Geniet ervan.
Fijne kliederdag,
Hetty
Eri zei…
Dat ziet er prachtig uit Nancy, die map heeft een hele gedaantewisseling ondergaan. Top! Geniet van je weekje me-time.
Groetjes, Eri
Hermien zei…
Heerlijk zo'n knutselweekje Nancy, wat je laat zien op je blog ziet er prachtig uit.

groetjes Hermien
Margreet zei…
Ziet er super uit, Nancy. Heerlijk zo'n weekje voor jezelf!
xxx Margreet
Freubelmina zei…
Ooo dat is eenzaam Nancy maar wel lekker doen wat je zelf wilt hihi.
Je creaties zijn toppie en paars vind ik wel bijzonder mooi hoor.
Je bent een kunstenares. Lieve groetjes xx
Wauw wat moooi Nancy, dit smaakt naar meer hihi. Inderdaad moet je hier lekker voor gaan zitten en jezelf er helemaal in verliezen, zálig.
Lieve groetjes Miranda
Daphne zei…
Ten eerst natuurlijk heerlijk om nu, met deze mooie dagen die geweest zijn, in je vakantie huisje te zitten.
Wat een gave creatie heb je gemaakt!!
Ik hou juist erg van lila en paars, helemaal sinds wij onze hond hebben (Ze heet Lila😉)
In combinatie met groen zeker mooie kleuren.
Fijne dagen nog, geniet maar lekker, dik verdiend en fijn dat het kan!!
Gina zei…
Leuk dat je in je vakantiehuisje kan genieten van "me-time". Leuke kaart heb je gemaakt ! Fijne vakantie ! Groetjes, Gina
Sarah zei…
Hey Nancy, dit is ronduit PRACHTIG!
Dit gaat een pracht van een Art Journal worden! Veel plezier deze week! X

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils