Do what you love

Dit kaartje zou ik wel naar mezelf willen sturen...

De achtergrond maakte ik met gelatoskrijtjes,
uitgewreven met de vingers,
met een babydoekje de kleur weggepoetst door een stencil van Art by Marlene, 
en daarop de stempels in zwart (Stamperia),
in de hoekjes een stempeltje in oranje archival (Studio Light 451).
Gemat op zwart en dan op een roze kaart.

Weer lekker gespeeld,  gedaan wat ik graag doe,
mijn vingers vuil maken...    ;-)

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo

De Egel: # 104 - Geen designpapier

Reacties

Prachtig kunstwerkje Nancy! Kan me zo maar voorstellen dat dat niet lukt zonder vieze vingers, haha. Groetjes Linda
Je@net zei…
Dat snap ik! Wat een super mooi kaartje is het geworden, Nancy!
Irene zei…
Bij het zien én het lezen van de tekst dacht ik direct: TOF én 100% Nancy dus zet hem maar lekker op je creaplekje!
XxIrene
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy!
Gewoon lekker zelf houden, haha.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Een prachtige kaart in heel mooie kleuren. Haha, als ik jou was zou ik hem zelf houden en er zelf van genieten!
Groetjes, Eri
Marfien zei…
Genieten en ook nog een mooi resultaat, wat wil een mens nog meer . . .
Ik zou zeggen: maak een leuke collage aan de muur met wissellijstjes
(maar dan wel thuis)
karin zei…
Prachtig die achtergrond en mooi gestempeld erop.
Groetjes,
Karin
Marjan zei…
Heel mooi! Prachtige tinten ook! Mooi de achtergrond met gelatos, jaaa... vieze vingers :)
Gewoon voor jezelf bewaren!
Scraptastisch zei…
Haha gekkie je kan hem gewoon zelf houden en met trots naar blijven kijken! Echt jouw ding om zo bezig te zijn en wouw super gelukt Nancy!!!
xx Gerie
Dan gewoon lekker voor jezelf bewaren Nancy. Hij is heel mooi in die warme kleuren en wat een gave stempel heb je gebruikt, top.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)
Valerija zei…
She is adorable!! Lovely card!
Valerija xx
Hermien zei…
Dat snap ik wel een prachtig kaartje met een mooie tekst, geef het thuis maar een mooi plekje en geniet er lekker van!

Groetjes Hermien
Daphne zei…
Kan me voorstellen dat je deze kaart zelfs wil houden, het is echt prachtig!
Wat ik zou doen...... opsturen naar jezelf nu je op vakantie bent, leuk als je straks thuis komt😉.
Nelleke zei…
Wat is die prachtig Nancy, ik zag hem vandaag al langs komen. Een geslaagd kaartje! Dank je wel voor het meedoen aan de uitdaging van de gel. groet, Nelleke
GerJanne zei…
Hij is ook prachtig!! Ik zou hem dan eerst maar een poos laten staan waar je hem goed kan zien, dan geniet je er zelf ook nog even van! Dank je wel dat je meedoet bij de Egel.
Sarah zei…
Super knap! Misschien kan je hem een beetje aanpassen en in je Art Journal verwerken. Dat doe ik soms ook met kaartjes, waar ik zelf heel blij van word! Xx
Crealientje zei…
Mooie creatieve kaart Nancy!
Ik hou wel van deze kleuren.
Ik durf mijn creatie met inkt niet zo goed te laten zien. Ik ben er nooit tevreden over :)
Die van mij is te druk geworden. Ik moet nog leren doseren, hahaha.
Mooi plaatsje in je omgeving geven, en er van genieten!
Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.
leuk kaartje is het zo geworden, geslaagd, mooie achtergrond
grtjs,martina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils