Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/37

Op deze kerstkaartjesdonderdag toon ik jullie eens een nieuwjaarskaartje,
eigenlijk eentje dat ik eind 2019 nog maakte,
ik maakte er toen 2 met dit modelletje, 
eentje kwam begin dit jaar op mijn blog, 
het andere wil ik toch ook nog eens tonen, 
want ik was er echt wel blij mee. 
En mijn pa ook, de kaart staat nog altijd op zijn  kast te pronken...

De voorkant:


De binnenkant:



De achterkant:


Wil je meer informatie over hoe je dit kaartje maakt,
dan vind je de nodige links in dit blogbericht.

Op het blog van 52 Weeks to Christmas 
vind je deze week inspiratie van Ineke en Bep.

En natuurlijk ook de uitslag van onze maandelijkse challenge,
we zagen prachtige rood/groene kaartjes,
al dan niet met vogeltjes...

En de winnaars zijn...
1. Nelleke
2. Irene
3. Gerie

Straks ben ik er nog eens
met een reminderkaart voor de vlinderchallenge van Creative Sketchy Girls.

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Mijn Hobbyhonk: # 25 - meer dan 1 vouw
4 Season Challengeblog: # 36 - Niet eenvoudig
CHCC: # 506 - Use some patterned paper

Reacties

Je@net zei…
Wauw...dit is echt zo super gaaf, Nancy!
Daphne zei…
Nou ja, dat is toevallig, ik dacht afgelopen week nog aan deze kaart.
Jij hebt mij destijds het patroon gestuurd, maar ik heb het nog nooit genaakt......
Het is erg mooi, de binnenkant is zó verrassend.
Hetty P. zei…
Het is een schitterende kaart !!
Ik heb dit model ook nog niet gemaakt, maar staat zeker op mijn to-do lijstje.
Fijne dag,
Hetty
Eri zei…
Een schitterende kaart met een heel verrassende en leuke binnenkant.
Groetjes, Eri
Prachtig winters kaartje! Je binnenkant is idd wel een hele verrassing! Groetjes Linda
Caroline zei…
Het is een prachtig model en zo leuk dat je vader er nog zo van geniet.
Groetjes Caroline
Trijntje zei…
Wat een prachtig model.. ziet er ingewikkeld uit. Je hebt de kaart erg leuk samengesteld. Een hele mooie kaart is het geworden. Groeten Trijntje
Trudy zei…
Heel erg leuk model kaart en wat leuk dat hij nog steeds bij je vader op de kast staat te pronken!
Groetjes Trudy
Nicolette zei…
Dit is zeker een mooie kaart. Leuk dat ie nog bij je vader staat.
Groetjes Nicolette
Epie zei…
Héél mooi gedaan deze kaart Nancy , leuk model hoor !!
Fijne avondgroetjes Epie
Annerieke zei…
O ja, dit model herken ik nog, ik weet nog dat je die liet zien. Deze is ook prachtig, leuk afgewerkt!
Jantine zei…
Dit is ook een plaatje! Leuk model blijft dit. Heb er toen ook eentje gemaakt nadat ik het bij jou had gezien.
Groetjes
Jantine
Wat een mooie nieuwjaarskaart Nancy, zo mooi dat hij helemaal uitklapt, ik kan met best voorstellen, dat je pa zo'n kaart erg weet te waarderen, het is ook een mooie kunstwerkje, groetjes Ingrid
Diny zei…
Wat een leuke verrassende kaart Nancy....prachtig in deze kleurtjes
Groetjes Diny
Marjolein zei…
Wauw, wat een werk deze kaart! Prachtig! Groeten Marjolein
Ans Gilbert zei…
Dat is een leuke binnenkant en een superleuke kerstkaart, heel mooi gemaakt
Groetjes
Ansx
Rosina zei…
Prachtig is je winters nieuwjaarskaartje Nancy...heel mooi en verrassend die binnenkant...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Het is een schitterende kaart!
Fijne dag groetjes, ANita
wat een mooi kaartje met het voor mij ingewikkeld model knap hoe je dat hebt gemaakt. zoveel verschillende details zie steeds weer nieuwe dingen
groetjes ellen
Tante Kaat zei…
Wauw! wat een toffe kaart. Wel heel veel werk waarschijnlijk maar het resultaat is dan ook echt verbluffend. Is hier een patroontje van?
Grtjs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
flossbite zei…
Gorgeous card. Love the design! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge. Good luck!
Gina zei…
Oh Wauw ! Ik herken het modelletje nog! Lijkt mij niet eenvoudig. Misschien waag ik er mij ook nog eens aan! Heel leuk geworden! Groetjes, Gina
!neke zei…
Wat een gave kaart !
Groeten Ineke
Angela zei…
Woww wat een ingewikkelde kaart Nancy..... ik kom er niet uit 🙈.
Wat een supergaaf model is dit.
Geweldig dat je nog een keer meedoet bij MHH en nogmaals heel veel succes!
Colien zei…
Heel mooie kaart, wat een gaaf modelletje!
Dankjewel voor je deelname op het 4 Sesason blog.
grtz Colien

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils