Creative Sketchy Girls : reminder Vlinderkaart

 Sinds een tijdje werken we bij Creative Sketchy Girls ook met reminders voor onze challenges.

Vandaag mag ik jullie herinneren aan onze lopende challenge
waarbij we graag veel VLINDERkaartjes willen zien.

Nu en dan maak ik eens wat achtergrondjes met inktjes of panpastel.
Die vliegen dan in een doos, tot...
Tijdens mijn hobbykamerverhuis kwam ik een stapeltje achtergronden tegen,
en ik ben van plan om hier nu en dan eens wat kaartjes mee te maken.

Met zo'n achtergrondje en een mooie stans heb je dan redelijk snel een kaartje.
Ik heb de vlinder uitgestanst uit parelmoerpapier,
en samen met de achtergrond met alcoholinkt
gemat op een paar bijpassende kleurtjes papier
en dan het geheel verwerkt op een witte vierkante kaart.
Je ziet: simple comme bonjour, zoals ze bij ons zeggen...


Omdat ik nog geen bestemm(el)ing voor mijn kaart heb,
heb ik er voorlopig nog geen tekststempeltje op verwerkt.

Alle informatie over de vlinderchallenge bij Creative Sketchy Girls vind je hier.
Je kan nog deelnemen tot 19 september.
De winnaar krijgt een prachtige mal van sponsor De Egel.

Veel plezier met het maken van je vlinderkaartje!

Was je op zoek naar mijn kerstkaartje ?
Eigenlijk een nieuwjaarskaartje deze week...
Je vindt het hier.

Fijn dat je weer langskwam, 
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Eri zei…
Oh, wat een mooie kaart met die achtergrond, heel leuk gedaan.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een gave achtergrond en bedankt voor het leuke idee om er wat mee te doen!
xxx Margreet
Nicolette zei…
Wat een mooie achtergrond. Leuke kaart!
Groetjes Nicolette
Josje zei…
Wat een mooie aparte kaart heb je gemaakt
Hermien zei…
Prachtige achtergrond Nancy, vlinder erbij en een mooi kaartje is klaar.

Groetjes Hermien
Freubelmina zei…
Echt ontzettend mooi geworden Nancy.
Lieve groetjes xx
Rina zei…
Dit is echt zo een kaartje dat je voor heel veel verschillende gelegenheden kunt gebruiken, dus verstandig om er nog geen tekst op te zetten.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Wat een prachtige vlinderkaart heb je gemaakt! Ik ken die grote stans niet. Hij is wonderschoon!
Een leuke kaart met mooie achtergrond! Je hebt ook een mooie kerstkaart gemaakt!
groetjes, Caroline
Gina zei…
Knap gedaan met dat achtergrondje! Hele mooie kleuren en mooie vlinderstans ook ! Groetjes, Gina
Daphne zei…
Het is een prachtige kaart met de mooie vlinder.
De achtergrond doet en beetje najaarsachtig aan vind ik, door de kleuren.
De vlinder stans is echt héél erg mooi.
Handig dat je er nog geen tekst op hebt gedaan. Ben benieuwd hoe lang deze kaart in je voorraad blijft.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils