An-Na Swap 3 - Opdracht 1

Vandaag zijn we de achtste,
dus is er weer swappost.  

Ik shopte in juli in Doe@ding om een pakketje samen te stellen
om in september, oktober en november mee aan de slag te gaan
en stuurde het aan Angélique met 3 opdrachten erbij.

Het wordt herfst en die mooie kleuren uit de natuur wou ik zeker in het pakketje.


Terug thuis startte ik zelf al snel met het eerste kaartje,
en merkte toen het klaar was dat ik de eerste opdracht wat uit het oog verloren was...
Die was immers:
Maak een verjaardagskaart met meer dan één vouw
en gebruik hierbij zeker het Cardstock, Dessinpapier en dots en/of touw
en mijn kaartje had maar één vouw...
    
Tja, dan maar een tweede maken hé, 
met twee vouwen en alle materialen uit de opgave...  ;-)
Geen straf hoor...


Gebruikte materialen uit het pakket:
Cardstock: Amy Design
DP Fall Market: Carta Bella
Touw: Lawn Fawn
Verjaardagsgedichtjes: Marianne Design CS1006
Enamel Dots: Card Deco
andere:
Basismal: StudioLight 170
Jarig: Crealies
Label: Elisabeth Craft Designs
meisje en bedeltje: China

en dit was mijn eerste kaartje:


Gebruikte materialen:
pakketje + Jarig van Crealies, label weet ik niet meer....

Ik ben heel benieuwd wat Angélique maakte.  
Jij ook?  Haar blog vind je hier.
Onze volgende swappost komt er aan op 8 oktober.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
4 Season Challenge Blog: # 36 - niet zo eenvoudig
Mijn Hobbyhonk: # 25 - meer dan 1 vouw

Reacties

Je@net zei…
Wat een leuk pakketje heb je samengesteld, Nancy. En ook super mooie kaarten ermee gemaakt!
Daphne zei…
Wat een mooi pakketje heb jij samengesteld.
De teksten vind ik leuk!
Beide kaartjes zijn erg mooi.
Hihi, ik zie het voor me, dat je fanatiek aan het plakken bent een er na afloop achter komt dat je de opdracht, meer dan 1 vouw, vergeten bent🤣
Dan nóg maar een kaart!
Eri zei…
Je hebt twee heel leuke kaarten gemaakt met het pakketje. Je hebt nu al mooi een extra kaart door je vergissing.
Groetjes, Eri
Irene zei…
Wéér een prachtig pakket en (elk nadeel heeft zijn voordeel hihi) 2 toffe kaarten!
XxIrene
Sarah zei…
Nog eentje maken is voor jou zeker geen straf met alle spullen die je zorgvuldig uitkoos! Heel tof! Mijn voorkeur gaat naar de eerste,zo'n groot woord is toch echt gaaf! X
Angela zei…
Schitterende kaarten Nancy.... ook de 'mislukte' 😊. Prachtige kleurencombinatie! Geweldig mooi DP heb je gebruikt.
Je zou de eerste kaart mee kunnen laten doen bij MijnHobbyhonk Challenges. Daar loopt de challenge 'meer dan 1 vouw'.
Margreet zei…
Allebei je kaartjes zijn supermooi, Nancy.
Ik ken dat wel: je helemaal verliezen in je kaart en er dan uiteindelijk achterkomen dat je de opdracht uit het oog verloren bent.
xxx Margreet
Jantine zei…
Grappig dat je je zelf verzonnen opdrachtje was vergeten tijdens het maken van je kaart. Maar het levert wel mooi 2 leuke kaarten op.
Meer dan 1 vouw is wel helemaal hot momenteel: bij Mijn Hobbyhonk, bij 4 Seasons...
Je shopte een leuk pakketje bij elkaar voor jullie challenge.
Groetjes
Jantine
Nou ja, dat is grappig en je houdt er meteen twee mooie kaarten aan over hihi. Je hebt wel een heel mooi pakket samengesteld. Ik ga meteen bij Angélique kijken :)
Lieve groetjes Miranda
Freubelmina zei…
Dit is een mooi snoepjespakket Nancy en wat maakte jij er prachtige kaartjes mee.
Lieve groetjes xx
karin zei…
Dat ziet er leuk uit Nancy!
Groetjes,
Karin
Wies zei…
Mooi pakketje heb je samengesteld.
Doordat je vergeten was dat de verjaardagskaart meer dan één vouw moest hebben, heb je nu twee mooie kaarten. Da's ook niet verkeerd.
Groetjes, Wies
Marfien zei…
Toffe kaartjes Nancy, leuk pakketje, mooie kleuren
Nicolette zei…
Moiie kaarten. De stempels zijn leuk he.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Oh... ze zijn allebei heel erg leuk! Geen straf inderdaad! De stans van Crealies is super he? Maar je kaart met de vouwen vind ik heel gaaf!
Gina zei…
Toch twee leuke kaarten erbij ! Leuk zo een swap-opdracht en mooi pakketje had je samengesteld ! Groetjes, Gina
Wat een leuk herfstig pakket heb je gemaakt. En twee hele gave kaartjes!
Angelique zei…
Haha en zo kwam ik erachter dat ik geen van de mooie gedichtjes om m'n eerste kaart gebruikt had terwijl ik totaal niet wist wat ik met de grote open ruimte aan moest.
Je kaart is prachtig, lief het meisje met de ballonnen en je tekst komt goed tot z'n recht. Je andere kaart vind ik super, leuk die grote letters.
lieve groetjes Angelique
Angela zei…
Top dat je meedoet bij de challenge van MHH en heel veel succes Nancy!
grt Angela
Colien zei…
Heel mooie kaarten, leuke materialen in frisse kleurtjes.
Dankjewel voor je deelname op het 4 Sesason blog.
grtz Colien
Nelly zei…
Superleuke kaart met meerdere vouwen erin.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils