Happy Birthday

Deze week was nichtje Louise jarig, 17 al...
Ik maak vaak kaartjes met ballet of danseresjes voor haar, zij is echt een gedreven danseres. In maart was er een voorstelling gepland waarbij zij de hoofdrol mocht dansen, maar helaas, door corona kon dit ook niet doorgaan...
Toen ik onlangs in Doe@ding de nieuwe mallen van Marianne Design zag wou ik onmiddellijk de mol, de brievenbus en vlopjes én het mooie herfstpapier.  En daarmee maakte ik tijdens mijn vakantie een kaartje voor Louise.  Ondertussen kreeg ik al een berichtje dat ze de kaart heel tof vond.


Vandaag ben ik alleen thuis, knutseltijd dus...
Onze jongste is op zijn kot, morgen kan hij zich gaan inschrijven voor het volgende academiejaar aan de Hogeschool, hij is gelukkig geslaagd voor al zijn herexamens en kan dus verder met zijn studies toegepaste psychologie.  Johan is met zijn zus en een bevriend echtpaar gaan geocachen.  Er stonden een 15-tal km wandelen op de planning, kan ik door ontstekingen aan mijn voetzool helaas niet, want zalig weer vandaag...

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Freubelmina zei…
Nou dit is heel anders dan een danseres op haar kaart maar zeker zo mooi.
Wat een leuke kaart Nancy.
Jammer dat je niet mee kunt wandelen maar jij gaat je vast niet vervelen....
Een fijne zondag xxx
Je@net zei…
Wat een leuke kaart is dit, Nancy!
Scraptastisch zei…
Ja, daar is de mailbox en jij hebt ook de mol aangeschaft wat een keigaaf geheel zo bij elkaar Nancy en een heel mooi verjaardags-kaartje! Fijne zondag verder,
xx Gerie
Irene zei…
En TOF is de super leuke kaart!
Fijne freubeldag, sterkte met het pootje Nancy!
XxIrene
Nicolette zei…
Heerlijk even een dagje voor jezelf, geniet er van.
Wat een leuke kaartvoor de jarige, de brievenbus gaat door heel bloggerland heen, haha.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Heel toffe kaart voor de jarige! Tof detail, de naam en leeftijd op de envelop.
Fijne knutseldag!
Groetjes, Eri
Rina zei…
wat een gezellig kaartje, kan mij goed voorstellen dat de jarige daar heel blij mee is.
Groetjes Rina
Margreet zei…
Wat een superleuke kaart voor je danseresje. Leuk gedaan met de details op de envelop.
Jammer dat je met dit weer niet mee kon gaan lopen. Dan maar knutselen. Ook niet heel erg, toch?
xxx Margreet
Sarah zei…
Wat een lief kaartje. Dat molletje doet het goed in blogland. Heel tof is hij met het mooie papier.
Dan maar gezellig knutselen, ook fijn op een zondag! X
Gina zei…
Wie wil er nu niet van alles als er een nieuwe collectie malletjes uitkomt ! Hihi ! Grappig dat molletje zo hier en daar te zien verschijnen. Leuk met dat brilletje op zijn snoet! Groetjes, Gina
Diny zei…
Wat een leuke kaart heb je voor de jarige Louise gemaakt Nancy.
Beterschap met je ontsteking aan je voet.
Groetjes Diny
Marfien zei…
Gaaf mollenkaartje, eens wat anders als een danseres, maar ja zo leuk
sterkte met de genezing
GerJanne zei…
Wat een enig kaartje! De mol is zo leuk en dat envelopje met haar naam erop, maakt het een heel persoonlijk kaartje! Wat vervelend die ontsteking aan je voetzool. Hopelijk kun je nog wel een beetje buiten genieten? Lekker zitten?
Leni zei…
Nancy , wat een leuke kaart heb je gemaakt met de nieuwe malletjes van Marianne
liefs Leni
Daphne zei…
Lief hoor, het molletje.
Het "handje" met daarin de brief, dat ziet er leuk uit.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils