Cheerful Sketches Challenge: augustus 2019

Dit is mijn 2de blogbericht voor vandaag,
mijn reminderkaartje voor de CAS-challenge van 52 Weeks to Chrismas
vind je hier.

Bij Cheerful Sketches start vandaag een nieuwe schetschallenge,
weer een heel haalbare schets!
Ik mocht aan de slag met een digi van onze sponsor StarStampz
en maakte dit kaartje:


Gebruikte materialen:
Digi Polar Bear : StarStampz
ingekleurd met Twinmarkers
DP Winterdays: Studio Light
sneeuwvlok: Marianne Design CR1335
chipboard sterren: Pronty
gekleurd met zilver metallicmarker DécoTime
washitape: Action

Hieronder zie je de schets,
meer informatie over de challenge vind je hier.
Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met heel veel plezier!
Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
CHCC: # 448
Winter Wonderland: Christmas or winter buildings

Reacties

Colien zei…
Wat een tof kerstkaartje, mooi! En wat een leuke maand-sketch weer, ik ga em opslaan.
grtz Colien
Enny zei…
Een heel mooie kaart, mooie achtergrond, en zo'n schattige digi ! Groetjes, Enny
Een hele mooie kerstkaart volgens de sketch Nancy. Lief die zachte kleurtjes en die digi is een plaatje.
Lieve groetjes Miranda
Marijke zei…
een mooi kaartje en een leuk plaatje! Deze sketch is weer mooi! ook eens meedoen maar! Groetjes Marijke.
carla zei…
Nancy dit is weer een prachtig kaartje geworden.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Nancy!
Rosina zei…
Ook dit is een geweldig leuk kerstkaartje Nancy...leuk dat stempeltje en ook mooi ingekleurd...Had ik afgelopen week maar deze iglo...zou een uitkomst geweest zijn met die hitte en zeker beter dan onze caravan...hahaha..

groetjes Rosina
DT Cheerful Sketches
Margreet zei…
Jouw iglokaart toont in het roze heeeel anders. Wat kleuren en papier toch kunnen doen. Ik vind hem heel mooi.
xxx Margreet
karin zei…
Mooi met de iglo erop Nancy! Die zal vlug smelten met deze temperaturen ☺
Groetjes,
Karin
Monique zei…
Wat een leuke kaart is dit geworden n.a.v. de sketch. Ook je label hiervoor vind ik super! Toch gelukt 2 kaartjes af te leveren met alle gestolen kwartiertjes ;-)
Liefs Monique
Caroline zei…
Heel mooi kaartje in deze lieve kleuren. De sketch is ook weer heel leuk!
Groetjes Caroline
Gina zei…
Wat een superleuk plaatje en mooi ingekleurd ! Leuke kaart Nancy ! Groetjes, Gina
Daphne zei…
Deze sketch is zeker leuk.
Ik ga morgen weer knutselen, da deze sketch zeker gebruiken!
Mooi voorbeeld maakte je zeg.
GerJanne zei…
Heel mooie kaart met de sketch! Ik mag hem de 7e laten zien!
Je CAS kerstkaart is ook prachtig!
Wat een leuke sketch, en jij hebt er een super gave kaart mee gemaakt, wat een lief afdrukje,
Prachtig alles klopt!!

liefs Annemarie en Merit
Jantine zei…
2 hele mooie kaarten op je blog, allebei nog voor de kerst ook! Top!
Door omstandigheden reageer ik een dagje later, maar ook op vrijdag is het volop genieten van de kerstkaarten :-)
Groetjes
Jantine
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Leuke digi is het en zo mooi met het roze.
Groetjes Hetty
Marja zei…
Superleuke kerstkaart heb je met de schattige digi gemaakt!
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Fijn weekend
Groetjes Marja.
Ilonka zei…
Wat een supermooie kaart
Groetjes Ilonka
Margo zei…
Oh wat een snoezige digi zeg ! Superleuk kaartje !
Groetjes
Margo
Chantal zei…
Super schattig kaartje.
Groetjes, Chantal S
wat een leuke kaart met die schattige digi
groetjes ellen

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils