Gefeliciteerd

Vandaag op de valreep
een bloemenkaartje voor de challenge van Marianne Design.
Héél veel bloemen op het plaatje
en drie uitgestanste bloemen die ik op mekaar geplakt heb.


De basismal had ik al een tijdje, maar had ik nog niet gebruikt,
dus in mijn mallenbakje mee op vakantie. 
Pas na het uitstansen heb ik gezien
dat het motief van de uitsnijdingen rondom het grootste gedeelte niet symmetrisch is,
dat stoort me eigenlijk wel een beetje,
maar ik zie bij de voorbeelden op het blog van Marianne Design
dat de meesten de mallen zo gebruiken...  

De banner is gewoon zo geknipt en gemat.

Gebruikte materialen:
van Marianne Design
Basismal: Petra Van Dam - LR0593
Plaatjes: Matties mooiste Flowers 2 - MB0149
Bloemen: DG3452 (gestanst uit wit papier en gekleurd met oxideinkt)
Tekststempel: HT1601
Andere:
Distress Oxide: Antique Linen & Fossilized Amber
CS Always Artichoke: SU
Beige linnen CS: ooit gekocht op een Boekenfestijn

Het boeket zou er eentje kunnen zijn voor Angélique,
want zij is jarig vandaag, een heel bijzondere verjaardag,
waarvoor in Nederland de jarige blijkbaar voor één dag
een nieuwe naam krijgt...   Sarah...
Ik maakte echter een ander kaartje voor haar,
 geïnspireerd door de uitnodiging voor haar verjaardagsfeestje
vond ik dat er toch een flamingo op moest...

Vanmiddag ben ik er nog eens met een (ingepland) bericht,
de reminder voor Cheerful Sketches Challenges.

 Tof dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees jullie reacties altijd met heel veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Marianne Design: # 229 -  Kaart met bloemen


Reacties

Je@net zei…
Leuke mal en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt, Nancy!
Elle-Jeanne zei…
Een hele mooie kaartje voor de jarige Angelique.
Daar zal Sarah wel blij mee zijn.
Jammer dat de mal niet symmetrisch is.
Groetjes Elle-jeanne
Daphne zei…
Haha, jij lijkt mijn moeder wel, die ziet dat soort dingen ook een gaat zich er dan aan storen, haha.
Als je niks gezegd had, had ik het niet eens gezien😉.
Ik vind het gewoon een hele leuke kaart, met al die bloemen erop ook heel vrolijk!!
Een drukke kaart, maar doordat je een witte basis hebt ook weer rustig.

Heb jij nou gewoon je stans machine mee op vakantie?????🙄
Margreet zei…
Ik kan me helemaal vinden in het feit dat je je stoort aan het niet symmetrisch zijn van de mal. Maar desondanks is het wel een mooie kaart geworden!
xxx Margreet
Eri zei…
Je hebt een prachtige kaart met deze mal gemaakt, ook al is hij niet symmetrisch! Het is ook jammer dat hij zo heel groot is! Ik heb hem een tijdje geleden gewonnen bij de Egel.
Groetjes, Eri
Wybrich zei…
Prachtige kaart Nancy
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog
Henriët zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart Nancy, dat had ik ook nog niet gezien. Ik heb de Chinees uitvoering, weet niet of dat bij deze ook zo is.. Je hebt mooie kleuren gebruikt en een leuke bloem,
Ansx
Caroline zei…
Hele mooi kaart! Ik kan me wel voorstellen dat je je een beetje stoort aan de mal. Maar ik zag het alleen maar toen jij het zei......
Groetjes Caroline
Judith zei…
Heel erg mooi Nancy.
Gezellig dat je mee doet met onze "bloemen"challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog
Aniet zei…
Prachtige kaart Nancy,
veel succes met de challenge
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog
Enny zei…
Wow, wat een prachtige kaart, heel mooie mal, en super versierd ! Groetjes, Enny
Annie H zei…
Hele mooie kaart. Had je niks gezegd over het niet-symmetrisch zijn dan had wschlk niemand het gemerkt, alhoewel als ik het zelf voorheb ik ook ongelukkig zou zijn ;-)
Groetjes, Annie
Nicolette zei…
Mooie kaart. Ik kan me voorstellen dat je er aan stoort dat de mal niet symmetrisch is. Maar toch is hij erg mooi.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils