Zomerliften met Marfien # 5 en 6

Omdat Marianne/Marfien het jammer vindt
dat zoveel challenges een blogpauze nemen,
organiseert ze net als vorig jaar een reeks zomerliften.  
Elke maandag stelt ze een te liften kaartje voor,
allemaal oudjes van het liftchallengeblog
De volgende maandag kan iedereen die wil dan haar liftkaartje plaatsen.  

Omdat ik een goeie week met koorts in bed lag,
had ik vorige week mijn liftkaartje niet kunnen maken. 
Donderdag probeerde ik het werk te hervatten
maar ik moest in de loop van de namiddag toch naar huis,
het lukte niet. 
Dan nog maar een paar dagen rust...
Dan gisteren even aan de knutsel en ik kon 2 liftkaartjes maken,
dat van deze en vorige week.

Het liftkaartje van deze week,
echt een kleintje, een dubbel kaartje van 9/9 cm,
perfect voor bij een geschenkje of zo.


Ik gebruikte voor dit kaartje een nieuwe mal van Ali,
die leek me perfect voor deze lift. 
Erachter dessinpapier van SU, in één van de nieuwe kleurtjes van dit jaar,
en gemat op een vijfhoek in effen cardstock van hetzelfde kleur,
Rococo Rose (hoe vinden ze die te gekke namen toch altijd...)
Dit was de te liften kaart van Marjan, liftchallenge 55,
de voorste laag uitgesneden en daarachter dan het DP,
CAS, zonder tekst :

 

*****

Mijn liftkaart voor vorige week:


Zo'n leuke opbouw van de kaart,
handig voor het verwerken van restjes papier,
ik gebruikte hier ook papier van Stampin'Up (Tropical Escape),
zo'n leuke zomerse kleurtjes!
De flamingo is uit een setje clearstamps van Viva Decor (Summervibes),
de tekststempel van SU (Door dik en dun).
Het bolletjesstempeltje is van Studio Light (STAMPSL238)
Het touwtje kleurde ik met mijn inkpad (Granny Green Apple).

Dit was de te liften kaart, van Cornelie, van liftchallenge 45


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
ik hoop binnenkort ook weer wat actiever te worden op blogger,
dinsdag nog een dagje werken en dan ben ik met vakantie tot eind augustus,
met als besluit van de vakantie een bezoekje aan de Kaartendagen in Den Bosch...

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo   -  2de kaart
Mijn hobbyhonk : # 12 - Alles mag
Sweet Stampin': Things with wings 
Aud Sentiment Challenge: # 233 -animal + sentiment

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Nancy.
Je hebt het flink te pakken gehad zo te horen. Nog maar even rustig aan doen, zodat je uitgerust op vakantie kunt gaan!
Nicolette zei…
Nou jij bent goed ziek gewees zeg. Doe nog maar rustig aan.
Mooie kaarten heb je toch weten te maken. En fijn vakantie in het vooruitzicht.
Wie weet tot in den Bosch, met mijn t-shirt,hahaha
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Je hebt het dus flink te pakken gehad, bah, niet leuk, ziek zijn in de zomer.
Gelukkig kun je nu weer een beetje knutselen en hoop ik voor je dat je het ergste gehad hebt.
Je kaarten zijn mooi.
De eerste is inderdaad mooi CAS. Mooie snijmal is dat zeg!
Leuk dat je het in een vijfhoek verwerkte, is weer heel anders dan de meeste hebben gedaan.
De tweede kaart is ook leuk, ik vind die sketch zo leuk!
Ik wil daar eigenlijk ook nog een kaart mee maken, wie weet lukt dat nog?!
Dat kleine stempeltje onder het touwtje duot het hem.... dat geeft de kaart net iets extra's, hou ik van.
Rustig aan beginnen aan je nieuwe week een alvast een fijne vakantie!
Colien zei…
Dat zijn 2 mooie lifts die je gemaakt hebt!
Jammer dat je zo ziek was, hopelijk kun je helemaal hersteld van je vakantie gaan genieten na morgen. Je hebt alvast een een leuke afsluiter bedacht, tof vooruitzicht!
grtz Colien
Tina Z. zei…
I hope you are feeling better.
You made such beautiful cards, wow, I love all of them, especially the card with magnolia.
Enjoy your holidays.
Crafty hugs xx
Marfien zei…
Mooie uitwerking van de liftkaart van Marjan, de vijfhoek past goed bij de bloem. Ben zelf weg van deze kleur roze, maar heb hem nog niet. . .
Je kaart van Cornelie is prachtig, het tropische papier heb ik ook klaargelegd om deze kaart nog eens te maken, het oud roze komt hierbij heel mooi van pas voor de flamingo
Geniet van je vakantie
Margreet zei…
Jammer dat je toch een terugslag kreeg door te vroeg te gaan werken, Nancy. Maar ja, zo zijn we nu eenmaal, hè?
Ik vind allebei je kaartjes super, maar vooral die van vorige week (komt denk ik door de flamingo). Slim om je touwtje te kleuren.
Nog 1 dag werken. Wat fijn dat je dan vakantie hebt.
Ik sta zaterdag de 31e op de KKD te helpen bij de kraam van Kreatrends. Dus wie weet?
xxx Margreet
Gina zei…
Prachtige kaarten Nancy! Heel apart! Groetjes, Gina
Hermien zei…
Koorts kan je heel wat energie ontnemen Nancy, dus rustig aan maar. Je liftkaartje is prachtig. Fijne vakantie alvast.

Groetjes Hermien
Marjan zei…
Bah, een week koorts is niet fijn!
Maar deze twee liftkaarten heb je prachtig gedaan! De bloem is zeker heel geschikt en het papier erachter mooi. De liftkaart naar Cornelie's voorbeeld is schitterend!
Annerieke zei…
Wat naar dat je ziek was zeg, je hebt nu wel een leuk vooruitzicht, bijna vakantie :-). Mooie liften heb je gemaakt, leuk is de bovenste met aparte vorm.
Enny zei…
Prachtige kaarten Nancy, heel mooi gedaan ! Wat erg, dat je zo ziek was, ik hoop dat het nu toch beter gaat. Gelukkig heb je vakantie om uit te rusten. Veel plezier op de Kaartendagen, ik kan helaas niet gaan, want dan vertrekken wij juist met verlof. Groetjes, Enny
Ans Gilbert zei…
Twee hele mooie liftkaarten heb je gemaakt, mooie papiertjes en een leuke stans op de 1ste kaart.
Ik hoop dat je nu goed uitgeziekt bent, geniet van je vakantie,
Ansx
karin zei…
Mooi gelift Nancy, ook je kaartje van vorige week is lieft, prachtige kleurtjes heb je gebruikt.
Last van een zomergriepje dus ? Beterschap !
groetjes,
Karin
Judith zei…
Mooie kaartjes geworden.
Groetjes van Judith
GerJanne zei…
Sjonge, een week ziek! Dat is best lang!! Hopelijk nu weer helemaal boven Jan?
Je kaartje is erg leuk en toch stiekem met tekst, alhoewel ik het niet kan lezen wat op het DP staat,
Je andere liftkaart is geweldig! Mooi flamingo!
Groetjes,
GerJanne
GerJanne zei…
p.s Namens Angela mag ik je hartelijk bedanken voor het meedoen aan de challenge 'Alles mag' van Mijn Hobbyhonk.
Dat dacht ik wel dat je te vroeg terug begonnen was. Gelukkig dat je toch nog even verder op kon knappen Nancy. Je kaarten zijn héél mooi. Prachtig die stans van die mooie bloem en die komt door deze techniek erg mooi uit.
Ook je kaart met flamingo is een plaatje, hele lieve kleurtjes.
Fijn dat je nog lekker vakantie tegoed hebt, nog iets om naar uit te kijken :)
Lieve groetjes Miranda
Crealientje zei…
Prachtige kaarten!
Wat vervelend dat je het zo te pakken had,gelukkig gaat het nu beter.
En meteen deze 2 leukerds gemaakt, top.
Fijne vakantie!
Lieve groetjes Crealientje.
Jantine zei…
Wat akelig dat je zo ziek was, hopelijk heb je het nu wel goed uitgeziekt!
Leuke liftkaarten maakte je.
Knap gedaan.
Groetjes
Jantine
Trudy zei…
Je hebt 2 hele mooie liftkaartjes gemaakt! Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt. Wel prettig dat je bijna op vakantie gaat.
Alvast veel plezier gewenst!
Groetjes Trudy
Rina zei…
Hopelijk ben je nu weer hersteld zodat je weer kunt gaan genieten van het kaarten maken. Deze liftkaart is je in ieder geval goed gelukt.
Groetjes Rina
Lovely cards! Your flamingo is a gorgeous entry for our 'Things with Wings' challenge at Sweet Stampin' this week. Thanks so much for joining in the fun with us and come play along again soon. Hugs, Wends xoxo Sweet Stampin' DT
Ellen zei…
Prachtige kaarten hoor...erg goed gelukt!
Is die magnolia stans niet van Renke?
Groetjes Ellen
Sarah zei…
Super mooi! Wat sneu dat je ziek was! Hopelijk weer op kracht 😉

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils