Zomerliften met Marfien: # 7 en # 1

Omdat Marianne/Marfien het jammer vindt 
dat zoveel challenges een blogpauze nemen,
organiseert ze net als vorig jaar een reeks zomerliften.  
Elke maandag stelt ze een te liften kaartje voor,
allemaal oudjes van het liftchallengeblog
De volgende maandag kan iedereen die wil dan haar liftkaartje plaatsen.  

Gisteravond ben ik aan het liften gegaan,
ik zit in ons vakantiehuisje,
ik heb van alles bij me,
maar het was toch echt zoeken naar geschikte stempels,
en dan had ik geen knoop...
maar in het dessinpapier zat ook een vel met kroonkurkjes,
eentje uitgeknipt en verhoogd opgeplakt
gaf dit dan ook wel het gewenste effect...


Gebruikte materialen:
DP Bubbles & Fizz: SU
Cardstock: Lemon Lime Twist: SU
 Bloem & It's your day: Happiness Surrounds - SU
Vlinders & Happiest birthday...: Needle & Thread - SU
Inkt: Bermuda Bay, Lemon Lime Twist en Watermelon Wonder



*****

En dan 'moest' ik ook nog het eerste liftkaartje maken
want toen de zomerliftreeks startte
waren we op stap met de camper in Bornholm (Denemarken)
en toen had ik geen knutselspulletjes bij.
Nu eindelijk tijd...


Gebruikte materialen:
DP True Gentleman: SU
Embossingfolder: Seaside - SU
Fototoestel: Marianne Design - LR0605
Distress Oxide: Antique Linen
Washitape: Action
Citaat Sticker: Tim Holtz - Idea-ology 

De te liften kaart van Cornelie,
de extra uitdaging was om een mannenkaart te maken:


Morgen ben ik er weer met een kaartje voor de nieuwe challenge
van Creative Sketchy Girls.
Komen  jullie kijken welk thema we voor jullie in petto hebben?


Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees jullie reacties altijd met héél veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Kaart 1:
Seize the Birthday: # 172 - Butterflies
Creative Fingers: #  169
Cardz4Galz:  # 103 - Wings
Kaart 2
Brown Sugar Challenge : # 292

Reacties

Marfien zei…
Mooie frisse kleuren bij deze prachtige lift, GAAF! Nancy
Je@net zei…
Goed bezig, Nancy. Twee super leuke kaarten heb je gemaakt!
Hetty P. zei…
Jij hoeft je weer niet te vervelen in je vakantiehuisje.
Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt.
Groetjes Hetty
Enny zei…
2 prachtige kaarten Nancy, en dat met "beperkte" spulletjes, super ! Geniet van je vakantiehuisje, het wordt mooi weer deze week ! Groetjes, Enny
carla zei…
Mooie, leuke kaartjes Nancy.
Nummertje 1 heb je goed opgelost met het uitgesneden kroonkurkje, je kon maar moeilijk een knoop van je jas trekken.
Past mooi bij de flesjes op je scrappapier.
En 2 vind ik een hele mooie vakantiekaart.
Zo leuk met het fototoestel.
Ook al kunnen we tegenwoordig al veel met onze telefoon, ik heb op vakantie toch nog steeds mijn kodakske bij.
Geniet nog van de dagen in jullie vakantiehuisje.
Er komt weer prachtig weer aan.
Groetjes,
Carla
Marijke zei…
Ondanks dat je beperkte spulletjes bij je hebt zijn het wel mooie kaartjes geworden! Erg leuk gedaan en dan nog eentje van een poosje terug! Je bent goed bezig geweest! Groetjes Marijke.
Annerieke zei…
Mooie lift Nancy, slim bedacht met de kroonkurk. Lekker frisse kleuren heb je gebruikt. Zomerlift 1 is ook goed gelukt, super leuk! Hahaha nu ben je helemaal bij hè ;-).
Gerrina zei…
Heerlijk om naar te kijken en volgens mij ook heerlijk om deze relaxed op vakantie te maken! Vooral die 1e vind ik prachtig! Groetjes, Gerrina
Oh wat goed dat je de eerste nog "ingehaald" hebt Nancy. Twee hele gave kaarten zijn het geworden en het verhoogde kroonkurkje is zéker een goed alternatief.
Er zit heel mooi weer aan te komen hoor ik net dus lekker genieten in je vakantie-huisje ;p
Lieve groetjes Miranda
Daphne zei…
Zo, dat is knap gemaakt!!
Als je op vakantie bent, maar je hebt niet veel spullen bij je is het extra lastig om mee te doen (Ik doe dat dus ook niet, vind ik zó jammer), maar jij hebt jezelf uitgedaagd en ik moet zeggen, je maakte echt een leuke kaart.
Fijne tijd in jullie huisje en geniet van de vakantie.
Ashwini Rao zei…
Beautiful set of cards, Nancy! Love how you've used the papers and the stamps - such a wonderful assembly! Thank you so much for joining us at Seize the Birthday challenge!
Colien zei…
Twee hele leuke liftkaartjes, mooi gemaakt! Grappig dat jij ook met terugwerkende kracht nog eentje maakte. Morgen komt mijn bijdrage, vandaag was al gereserveerd voor het 4 Season blog.
grtz Colien
Je hebt 2 hele mooie kaarten gemaakt!
groetjes, Caroline
Beide kaarten zijn prachtig geworden! Ik heb op vakantie eigenlijk nooit iets mee, maar mis het dan wel, na de tijd snel inlopen, haha, groetjes Linda
Nicolette zei…
Mooie liftkaarten.
Veel plezier op vakantie.
Groetjes Nicolette
Sarah zei…
De kleurtjes van je eerste kaart zijn zo tof! X
AO Creations zei…
Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils