Elke donderdag een kerstkaartje # 2019/32

Een eenvoudig kerstkaartje deze week, gemaakt met spulletjes die ik kocht bij de feestelijke 12 1/2de verjaardag van Doe@ding onlangs.  En natuurlijk moesten die snel uitgeprobeerd worden...


Ik heb het mooie rendier gestempeld op dessinpapier, zag dat hier en daar op blogs, wel een leuk effect,ik  heb dit gemat op (mat) koperkleurig papier, de tekst in glanzend koper (het koperpapier had ik bij me om te starten met mijn kaartjes voor het KKT). Gemat op zwart en dan alles op een dubbelgevouwen witte kaart.

Gebruikte materialen:
DP Winter Days: Studio Light PPWD99
Koperpapier: blokje Action
stempel Rendier: Studio Light STAMPSL391
Merry Christmas: Creative Expressions CED3064

Op het blog van 52 Weeks to Christmas 
vind je vandaag de uitslag van de CAS-challenge,
proficiat aan de winnaars én alle deelnemers!

De voorbije week heb ik in mijn bed en op de zetel doorgebracht.  Donderdag opgestaan met koorts, gaan werken, en doodziek thuisgekomen 's avonds.  Zo jammer, want die avond was het de 100ste Night of the Proms, voor de gelegenheid aan de kust, in ons eigen Koksijde.  In mijn bed kon ik een aantal liedjes horen, de wind zat in de goede richting, maar ik was er toch liever live bij geweest...
Bleek het een virale infectie van de bovenste luchtwegen te zijn, maar de koorts wou maar niet weg, ondanks het slapen, rusten, slapen... Vandaar geen bloggen de voorbije week...  
Hopelijk lukt het vandaag om heel de dag te werken, gisteren toch nog redelijk flauwtjes...

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met heel veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
CHCC: # 449 - include a reindeer
ABC Christmas Challenge: R for Reindeer






Reacties

Je@net zei…
Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Nancy.
En vervelend dat je zo ziek geweest bent. Hopelijk genoeg opgeknapt om vandaag te gaan werken. Sterkte ermee!
Trudy zei…
Wat akelig dat je zo erg ziek bent geweest, hopelijk gaat het werken goed vandaag. Je kaartje is erg leuk!
Doe rustig aan, groetjes Trudy
Epie zei…
Mooie kerstkaart Nancy , beterschap meid !!
Knuffel van Epie
Colien zei…
Ach, wat naar: Beterschap!!
Je kaart is prachtig, mooie combi van kleuren en materialen!
grtz Colien
Eri zei…
Mooie kaart met het mat en glimmende koper bij dat gestempelde hert! Veel Beterschap, en wat balen dat je niet bij de 100ste Night of the Promms kon zijn!
Groetjes, Eri
Marfien zei…
Een heel mooi kaartje Nancy, zo zie je maar weer, het KKT brengt ons op ideeën
Wat een geluk (bij een ongeluk) dat de wind de juiste kant op stond, toch niet helemaal gemist, wel jammer. Doe rustig aan, dat bloggen komt wel weer
Margreet zei…
Wat een goed idee om dat mooie rendier op DP te stempelen. Moet ik onthouden.
Wat zonde dat je de Night of the Proms niet live mee hebt kunnen maken door die vervelende virale infectie. Hopen dat het werken vandaag weer lukt. Sterkte!
xxx Margreet
wat een mooie kaart Nancy, hopelijk gaat het werken vandaag, meestal valt het de eerste dagen behoorlijk tegen.

liefs Annemarie en Merit
Marijke zei…
Nou dat is niet zo mooi Nancy! Hopelijk gaat het weer beter met je! Je kaartje is mooi met de stempel en de stans! Mooi gedaan gestempeld op design papier! Goed ideetje! Beterschap en groetjes Marijke.
Wat een mooie kaart heb je met dat prachtig rendier stempel gemaakt Nancy. Het glanskarton met tekst maakt het extra feestelijk.
Wat jammer dat je door ziekte niet naar je uitje kon maar ziek is ziek. Hopelijk ben je niet té snel weer gestart en herstel je snel helemaal? Beterschap gewenst :)
Lieve groetjes Miranda
Enny zei…
Je kaart is prachtig Nancy ! Wat een pech, dat je zo ziek was, ik heb nog aan jou gedacht, toen ik de Proms in Koksijde op TV zag... Hopelijk ben je vlug weer beter ! Groetjes, Enny
Rina zei…
Je kerstkaart is heel mooi geworden.
Beterschap gewenst.
Groetjes Rina
Ans Gilbert zei…
Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt met de leuke stempel. Ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent,
Ansx
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt Nancy. Beterschap gewenst.
Groetjes Nicolette
Gina zei…
Hele mooie en aparte kerstkaart Nancy ! Gelukkig ben je toch aan de beterhand ! Nog even verder rusten! Groetjes, Gina
Marja zei…
Leuke kaart heb je met je nieuwe spulletjes gemaakt!..heel leuk om het rendier op dp papier te stempelen.
Groetjes Marja.
Daphne zei…
Dat Is zeker een mooie stempel zeg.
Leuk effect ook, op dat dp gestempeld, had ik nog nooit eerder gezien.
Sterkte met je ziek zijn, ik hoop dat het vandaag weer gelukt is om te werken en dat je gauw weer de oude bent.
Gerrina zei…
Mooi dat warme van het koper bij het stemmige van het DP en heel mooi dat simpele zwart gestempeld! Groetjes, Gerrina
Tante Kaat zei…
Wauw, wat een prachtige en stijlvolle kaart!
Grtjs, Katrin

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils