Creative Sketchy Girls # 39

Bij het challengeblog Creative Sketchy Girls
start vandaag weer een nieuwe challenge!

Het recept is zoals je weet al een tijdje aangepast:
de ene maand een thema, de andere maand een schets.
Na de schets van de voorbije maand
is er deze maand weer een thema:
🦋   VLINDERS   🦋.

Ik hoop dat we verrast worden met véél prachtige creaties!
Je hebt tijd tot 15 september om je kaartje te plaatsen!
Veel succes!
Ik mocht aan de slag met een digi van onze sponsor SheepSkiSDesign


Een houten vlinder, parelvlindertjes
en natuurlijk mocht mijn lievelingsvlindertje van MD niet ontbreken,
de vlinderhoek van Noor vond ik hier ook wel mooi bij!


Gebruikte materialen :
Digi Daisy Panel: SheepSkiDesigns
ingekleurd met Twinmarkers
DP DécoTime
Basismal: DécoTime
Notitieblaadjes: Noor 6003/0082
Swirl: Dixi Craft MD0010 
Vlindertje: Marianne Design LR0261
Hoek met vlinders: Noor 6002/0765
Tekststempel: Marianne Design KJ1714
Versafine clair Warm Breeze
Daisy: Marianne Design RB2225
Parelvlindertjes: Marianne Design CA3116

 Succes met de challenge
maar vooral:
héél veel plezier!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees jullie reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo
Seize the Birthday: # 172 - Butterflies
Crafty Sentiments Designs: Animal
Cardz 4 Galz:  # 103 - Wings


Reacties

Jantine zei…
Prachtige kaart, heel mooie kleurtjes, Nancy!
Leuk vlinders!
Groetjes
Jantine
Margreet zei…
Wat een supermooie kaart, Nancy. Leuk, al die verschillende vlinders!
xxx Margreet
Annerieke zei…
Mooie kaart in deze frisse kleuren. Wat een lief afdrukje is dit met de mooie bloemen, leuk dat je ook een bijpassend bloemetje verwerkt hebt.
Je@net zei…
Wat een mooie zomerse kaart heb je ervan gemaakt, Nancy!
karin zei…
Mooi kaartje met een leuke bloemenstempel en vlindertjes erop.
groetjes,
Karin
Ellen zei…
Wat een super lieve kaart heb je gemaakt...prachtig hoor!
Gr Ellen
carla zei…
Een mooie kaart in een leuke kaartvorm.
Prachtige bloemenstempel en leuke afwerking met de vlindertjes.
Groetjes,
Carla
Judith zei…
Prachtige kaart geworden.
Groetjes van Judith
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart in mooie kleuren, leuk met alle vlinders
Ansx
Wat een mooi 'vlinder' kaartje heb je gemaakt Nancy, heerlijk fris en zomers!

groetjes, Merit en Annemarie
Een hele mooie fleurige voorbeeldkaart Nancy. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda
Prachtige kaart Nancy! Je kleuren zijn weer prachtig! Groetjes Linda
Renate zei…
Je hebt er een lekker fris kaartje van gemaakt.
De vlinders fladderen er vrolijk bij. En de memo blaadjes geven een mooie opvulling op je kaart.

-xies- Renate.
GerJanne zei…
Je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt. Mooi model. Ik mocht deze keer gastdesigner zijn en mijn kaart komt dus de 3e op het blog. Eigenlijk zelfs 2.
Dus dan heb ik wel mijn best gedaan he?
Colien zei…
Wat een toffe kaart, mooi model en prachtige kleurtjes!
grtz Colien
Nota Bene zei…
Heel mooi, deze kaart! Aan challenges meedoen lukt mij niet meer... Maar ik geniet wel om te kijken naar alle leuke creaties die eruit komen.
Groetjes, Nele
Nicolette zei…
Leuke challenge. Jou voorbeeldkaart is erg leuk.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Mooie kaart Nancy, weer een feest om naar te kijken
Enny zei…
Wauw, een prachtige kaart Nancy, heel mooie kleuren en super met al die vlinders ! Groetjes, Enny
Elle-Jeanne zei…
Hele mooie kaart met vlinders heb je gemaakt.
Ga kijken of ik weer mee kan doen.
Groetjes Elle-jeanne
Daphne zei…
Mooi, heel mooi.
Debbie Mageed zei…
Such a pretty card! Love your use of butterflies to add some "life" to your card front. Thank you for playing with us at the Cardz 4 Galz Challenge and hope you can join us again soon.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils