Kleurenkaartenteam # 2019/8 : Geoxideerd koper en steenrood

En dan is het alweer de laatste woensdag van de maand, kleurenkaartenteamdag.  Bij het geoxideerd koper van Colien koos Ineke voor steenrood.

Ik had in Doe@ding bij het begin van onze vakantie een leuk knipvel gekocht van Marianne Design met de bedoeling er een schudkaartje mee te maken, maar ik had geen poedersneeuw bij...  Dan maar aan de kant gelegd, en dan weer eens vastgepakt, ken je dat...  Eén van de plaatjes is wat in de kleurtjes van het Kleurenkaartenteam.  Toch maar eens proberen of het zou lukken?
In één van de 2 blokjes papier van MD die ik bij had, zat een ruitje met steenrood, het papier van SL had ik hier nog liggen van vorige maand.    En het schudmateriaal?  Grof zout, misschien eerder hagel dan sneeuw, maar... het is perfect van kleur en... het schudt...


Gebruikte materialen:
Knipvel Christmas Forest: Marianne Design - VK9580
DP Beary Cute: Marianne Design - PK9145
DP Ocean View: Studio Light
DP Woven Threads : SU
Vierkante mal:Marianne Design - CR1475
Randmal : Seasonal Layers thinlits -  Stampin' Up
Grote Sneeuwvlok : Noor 6002/2053
Sterren Winter Wonderland : Cut-ies 20097
Shakervierkant: Marianne Design - LR0024
Parelsneeuwvlok: Ali
Bolletjeslint: Action

En terwijl het papier dan toch op de tuintafel lag, maakte ik ineens nog maar een kaartje, een heel eenvoudig, met de schets van het 4 Season Challenge Blog.
Vond ik ook wel leuk.


De kleureninspiratiefoto:

Zin om de andere deelnemers van het Kleurenkaartenteam ook een bezoekje te brengen? 
De 'adressen' vind je hier.

Ondertussen genieten wij hier verder van onze vakantie,
maandag net geen 40 km gefietst op Goeree-Overflakkee,
daarbij een goeie 50 geocaches gevonden, was heel leuk
(al mocht voor mij wel een paar graden minder, maar ik wil daar niet over klagen hoor,
ik ben blij dat het zo'n mooi weer is!)
Gisteren stond een boottochtje op het programma,
we boekten een rondvaart van 2 u door de Biesbosch,
echt een aanrader!
Daarna zijn we nog naar Dordrecht geweest, vind ik een heel mooi stadje.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel al je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
Challenges en zo:
eerste kaart:
CHCC: # 452
Winter Wonderland: Christmas Oranaments
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 55
CCAYA: Add a Tree
MLCCB: # 13
tweede kaart:
4 Season Challenge:  #23 - Schets

Reacties

Wat een mooie kaarten maakte je en heel creatieve oplossingen gezocht! Heerlijk dat je in je vakantie lekker door kunt freubelen. Mooie dagen nog toegewenst! Bij mij kwam het er deze maand helaas niet van, ik hoop tot de volgende kkt maand, groetjes Petra
hahaha, grappig te lezen hoe jij je kaartje hebt samengesteld... niet makkelijk denk ik, maar het is je in ieder geval helemaal goed gelukt ! leuke kaartjes zijn het geworden zo
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
grtjs,martina
Marfien zei…
Leuke kaarten Nancy, grof zout kan prima, je wordt creatiever naarmate je minder hebt ;-)
Met dit weer is een tochtje met de fluisterboot heerlijk om te doen, van mij mocht ie nog wel wat langzamer varen, er is zoveel te zien
Margreet zei…
Wat een goede oplossing om zeezout te gebruiken als schudmateriaal. Een beetje hagel moet kunnen bij dit lieve plaatje, toch? Het is een mooi kaartje geworden. Je 2e kaartje vind ik eigenlijk nog mooier qua kleur.
Leuk om te lezen hoe jij ons kikkerlandje aan het ontdekken bent. Wij zitten zelf in de buurt van de Biesbosch en ik heb 23 jaar in Zwijndrecht gewoond (en in Dordrecht op het middelbaar onderwijs gezeten).
Geniet van je vakantie.
xxx Margreet
Jantine zei…
Prachtige kaartjes, Nancy! Leuk gedaan. Dat plaatje van je kerstkaartje is inderdaad in de perfecte kleuren. En leuk idee om grof zout te gebruiken als schudmateriaal! (Niet vochtig opbergen...;-))
Je silhouetkaartje vind ik ook mooi!
Groetjes
Jantine
Femminde zei…
Wat leuk Nancy, twee kaartjes!! En super mooi gelukt allebei. En het allerleukste vind ik je schudmateriaal. Je moet er maar opkomen. Het blijft iig niet plakken aan het plastic. (heb ik nog wel eens)
Geniet nog even van je vakantie!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Gina zei…
Twee leuke kaartjes geworden en haha een 'hagelkaartje', dat is origineel geworden ! Geniet nog van je vakantie! Pozdravi iz Hrvatska, Gina
Wat een leuke kaarten Nancy! Heel verschillend, maar alle twee goed gelukt. En een kerstkaart kan ook prima in deze kleuren! Groetjes, Yvonne x
Marijke zei…
Je bent goed bezig hoor Nancy! Heerlijk in de tuin van je huisje genieten en knutselen! Mooie kaartjes heb je gemaakt! Ik herken dat wel, ik leg ook vaak dingen opzij en kom het veel later dan toch weer tegen en weet je ineens wat er mee te doen! Leuk gedaan allebei! Groetjes Marijke.
Haha wat een leuke oplossing om zout te gebruiken Nancy, ja je bent creatief of niet hè? Je kaart is een plaatje geworden met die leuke materialen en kleuren. De tweede kaart is lief in z'n eenvoud vind ik. Heerlijk dat jullie zo'n mooi weer hebben. Geniet ze nog.
Lieve groetjes Miranda
chantal zei…
Een kerstkaart? Ik dacht er niet aan, maar jij hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
Geniet nog van jullie vakantie en het geocoachen
Liefs Chantal
Wat een supergave kaart. Echt Tof!! prachtig in de kleuren van de kkt
I love this card!!!
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
Prachtige kaarten Nancy! De eerste is wel heel lief! Geniet nog van jullie vakantie! Groetjes Linda
Caroline zei…
Mooie kaartjes! En leuk gevonden dat grove zout in je schudkaartje!
Wat genieten jullie van heerlijke dagen!
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Wat ben jij vindingrijk zeg!
Grof zout als materiaal, haha, geweldig bedacht.
Het kan erg goed, ik heb de foto groter gemaakt, het is goed gelukt.
Fijn hoor, dat je zo aan het genieten bent van je vakantie.
Twee hele verschillende kaartjes maar beide zijn prachtig! Vooral het schudkaartje vind ik geweldig. Dat je een plaatje in deze kleurtjes hebt gevonden is al een hele prestatie. Ook het schud-zout vind ik een goede tip, die ga ik onthouden!
!neke zei…
Twee mooie kaarten ! Heel verschillend !
De tweede helemaal top !
Groetjes Ineke
Nota Bene zei…
Mooi, hoor, deze kaarten! Geniet nog van je vakantie, het klinkt heel leuk ginder!
Groetjes, Nele
Rina zei…
Leuke kaarten zijn het geworden met deze kleuren. Geniet nog van je vakantie. Met de boot door de Biesbosch is inderdaad heel leuk, maar je kunt er ook goed fietsen, de knooppunten gaan hier ook doorheen.
Groetjes Rina
Colien zei…
Wat een gave schudkaart is het geworden in deze kleurencombinatie! Goede oplossing dat zout, briljant! En je tweede kaartje is ook tof, dankjewel voor je bijdrage aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog!
grtz Colien
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een enige kaartjes heb je gemaakt! Zo gaaf met dat grove zeezout! Goed bedacht! Je andere kaartje is ook erg leuk! Ik herkende de sketch meteen!
Trijntje zei…
Wat een prachtuge kaart Heb je gemaskt Nancy. Prachtuge materialen en alkes erg leuk gecombineerd. Een topper.nog een fijne vakantie. Lekker fietsen... wij wandelen nu veel. Groeten Trijntje
Nancy zei…
Hey Nancy,

Leuke kaarten maakte je!!! Zout als schudmateriaal, je moet er maar op komen... Leg je kaart maar niet op een vochtige plaats dan!!
De tweede kaart vind ik helemaal super!!

Liefs,
Nancy
Janice zei…
Gorgeous card. Thank you for sharing with us at the Winter Wonderland Christmas challenge, hope you can join us again soon - Janice DT
Martina zei…
Very cute card. I like ti. Fabulous that you have shared this with us here at CCAYR. Good luck hun and do come back again! Martina - DT
Creatiels zei…
't is me gisteren niet gelukt om langs te komen, de wifi was niet alleen de oorzaak, de adapter van mijn computer heeft het gisternamiddag begeven, maar ik ontdekte het pas 's avonds, dus vandaag op zoek naar een nieuwe adaptor.
Je kaartjes vind ik heel leuk en mooi geslaagd.grappig dat je grof zeezout hebt gebruikt, je moet er maar opkomen. geniet nog van je vakantie
groetjes
Els
Nelleke zei…
OCH WAT MOOI ZEG, HET IS EEN MOOI EN ZACHT GEHEEL GEWORDEN.
Groetjes, nelleke
Lisa Lynn zei…
Oh my these are gorgeous!
Nelly zei…
Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4 - Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly
Helen zei…
Great card - thanks for sharing it with us at the Merry Little Christmas Challenge.

Helen x
Cindy zei…
Super cute card. Thanks for sharing with us at CCAYR.
MagsB zei…
Beautiful! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

love Mags B x
Catie Cuddles zei…
Stunning Christmas card. The colours are lovely.
Thank you for sharing with us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog. Sorry I am late to visit... but better late than never! 😀
Happy crafting!
Catherine x DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils