Kleurenkaartenteam #2024/5 - Zwart en koper

 Vandaag kleurt blogland in Vlaanderen en Nederland zwart en koper,
de nieuwe kleur die Diny koos bij zwart.

Ik maakte een feestelijk verjaardagsschudkaartje:


Gebruikte materialen:
Snijmal : ECD 2016
Hoera/gefeliciteerd: Creative Craft Lab -Studio Light
60: Alphabet à la Mode -Stampin' Up!
pailletjes: klosje Craft Sensations
Plakparels en Cardstock Copper Clay - Stampin' Up
Plakstroken - Stampin' Up!


Dit was de inspiratiefoto:


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes met materialen van Stampin' Up!: 

         

Reacties

Een prachtige schudkaart en leuk die randjes pailletten onder de tekst.
Groetjes, Caroline
Angélique zei…
O, wat leuk gedaan met die pailletjes, heel feestelijk!
Diny zei…
Prachtig kaartje Nancy....ziet er feestelijk uit!
Groetjes Diny
chantal zei…
Geeft me een nostalgisch gevoel met die pailletjes. Leuke kaart
Liefs Chantal
Marijke zei…
Wat leuk gedaan met die pailletjes. Een mooi kaartje geworden. en door zo'n spettergat heen kijken is ook leuk verzonnen! Groetjes Marijke
!neke zei…
Ziet er erg leuk uit zo !!!!!
Mooi geheel !
groeten Ineke
Nancy zei…
Hey Nancy,
Mooie, feestelijke kaart werd het met veel details...
Helemaal geslaagd!
En ik heb net vorige week zo'n sliertje pailettjes weggegooid in zwart. Dacht dat ik ze maar moeilijk op een kaart kon verwerken... Kom ik ze hier bij jou tegen in koper en 't is helemaal mooi...
Liefs,
Nancy
Ellen zei…
Prachtige kaart laat je zien, mooi gemaakt hoor!
Nelleke zei dat ik mee kon dien met mn laatst geplaatste kaart maar helaas te laat!
Groetjes Ellen
Femminde zei…
Inderdaad een super feestlijk kaartje geworden!! Echt super mooi gedaan.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Daphne zei…
Knap gemaakt.
En heel leuk dat het geen Kerstkaart is m
GerJanne zei…
Superleuk met het schudgedeelte erin. Wat een gaaf idee. En het is meteen feest als je deze in de brievenbus vindt
Wauw Nancy hij is heel gaaf je kaart wat een leuk idee met de snijmal een schte blikvanger het schudgedeelte, een sjieke kaart!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29

Kadoosjes met Pronty Stencils