An-Na Swap # 11 - opdracht 3

 

 Vandaag vind je bij Angélique en mij de derde post met dit swappakket:



Dit is de inhoud van het pakket: 

  •          DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm
         op de foto liggen de vellen van ons 2, zo zie je beide kanten van het papier ;-)
  •          Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm
  •          Cardstock A4 in de bijpassende kleuren:
         Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat,
  •          Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)
  •          Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday
  •      Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221) 
De opdracht:
Maak een kaart op basis van deze schets en gebruik minstens 2 elementen uit het pakket.


Gisteravond kreeg ik een appje van Angélique of mijn kaartje klaar was?
OEI!  Helemaal vergeten...
We waren op dat moment nog een rondje aan het fietsen, even genieten van het mooie weer.
Gelukkig was ik vrij vandaag en kon ik vanmorgen mijn kaartje nog maken!
En dan moet je weten dat ik woensdag bij Angélique was, veel gebabbeld in de voormiddag,
in de namiddag druk met een workshop en over de swap is er niet gepraat geweest...  ;-)


Ik maakte dit kaartje:


Ik gebruikte uit het pakket volgende elementen:
- het cardstock
- het dessinpapier
- het bedrukte vellum
- de plakparels
- de libellestempel aan de binnenkant


Andere gebruikte materialen:
stempel afbeelding; In the moment - SU
ingekleurd met Stampin' Blends
tekststempel: Warm Welkom - SU
Koffiekopjes: SU
Cirkel, vierkant, kleine banner: Stylish shapes - SU
Grote banner: Nested Essentials dies - SU

Ik ben heel benieuwd naar het kaartje van Angélique!
Neem je ook een kijkje bij haar ?
Volgende maand zijn we er niet, ik ben de 10de met vakantie,
de volgende swap is er dus op 10 juli.


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Up-blog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 
     

Reacties

Angelique zei…
Prachtige kaart,leuk gedaan zo met de kopjes. Toevallig heb ik ook een kopje op m'n plaatje maar een heel andere sfeer, vind dit modernere mooier.
Lieve groetjes Angélique
karin zei…
Wat een prachtige stempel is dat. Heel mooi kaartje.
Groetjes,
Karin
Caroline zei…
Wat leuk dat jij weer hele andere kleuren hebt gebruikt! Ook deze is erg leuk
Groetjes Caroline
Henriët zei…
Mooie kaart maakte je met de spullen uit het mooie pakket.
Een andere kleur doet heel veel met een sketch. Die van jou en Angelique zijn daardoor erg verschillend.
Groetjes van Henriët
GerJanne zei…
Schitterend kaartje heb je gemaakt met het mooie pakket!
Nelleke zei…
Een mooi last minutes kaartje. Mooie sketch en kleuren heb je gebruikt. Groetjes Nelleke
Daphne zei…
Haha, leuk, samen swappen, het is zo lekker ontspannend😇.
Maar, (ik had al gereageerd op je andere blog), wat een mooie kaart!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29

Kadoosjes met Pronty Stencils