Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/20

 Deze week zag ik op Pinterest een heel leuke funfoldkaart,
ik maakte het kaartje met kerst-dessinpapier,
perfect als reminder voor de lopende challenge bij 52 Weeks to Christmas...

De kaart kan plat in een enveloppe,
zo ziet ze er rechtstaand uit:



Gebruikte materialen:
CS Soft Suede - SU (ret.)
DSP en grote sneeuwvlok: SU
Fijne Kerst: Marianne Design
Stempels Decorated with Happiness

De schrijfruimte op de achterkant:

De werkwijze voor deze funfoldkaart vind je hier.

Deelnemen met je kaartje met meer dan één vouw
aan de challenge bij 52 Weeks to Christmas kan nog tot zondag 26 mei.
Je kan je kaartje hier linken.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes met materialen van Stampin' Up!: 

      

Reacties

Schitterende kaart en model!
wat een mooi vouw kaartje met het mooie papier
groetjes ellen
Femmy zei…
Prachtige kaart Nancy, groetjes Femmy
Angélique zei…
Wat een bijzondere kaart, leuk!
GerJanne zei…
Wat een tof model vond je. Zeker voor kerst fijn, want hij zal wel wat zwaarder zijn dan 20 gram. Dank voor het dekken van het model.
Nicolette zei…
Een hele leuke kaart!
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Heel leuk model Nancy!
Groetjes Caroline
Marijke zei…
Dat is een leuk model zeg! Erg leuk gedaan met al die verschillende papiertjes! Een mooi kaartje! Groetjes Marijke
Epie zei…
Een prachtige creatie heb je gemaakt Nancy ....
Groetjes Epie
karin zei…
Leuk modelletje Nancy, prachtig kaartje.
Groetjes,
Karin
Eri zei…
Prachtige funfold kaart met de verschillende papiertjes.
Groetjes, Eri
!neke zei…
Wat een leukerd !!!!!!
groeten Ineke
Anoniem zei…
Een mooie kerstkaart in een leuk model Nancy.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)
joke zei…
Schitterende kaart en wat een leuk model heb je gemaakt.
Groetjes Joke
Rina zei…
Prachtig kaartje en meteen zo en duidelijke uitleg erbij.
groetjes Rina
Nelleke zei…
Mooie kaart, Nancy. Toevallig zat ik er vandaag nog aan te denken dat ik van die kant en klare heb liggen , waar de basis al van klaar is. Ik dacht, moet hier ook maar eens aan beginnen. Dus wie weet ga ik er nog wel eens mee aan de slag. Groetjes Nelleke
Henriët zei…
Wat een leuke kaart. Een heel leuk model ook. Die komt op mijn to-do lijst.
Groetjes van Henriët
Jantine zei…
Wat een gaaf model, Nancy! Die ga ik onthouden!
Groetjes
Jantine
Marfien zei…
leuke kaart, ik ken dit model wel en is zeker geschikt voor de nieuwjaarspost want hij wordt toch wat zwaarder als een gewoon kaartje
Nog bedankt voor je leuke verjaardagskaart, jammer dat ik niet bij de workshop kon zijn, kreeg gelukkig wel goed bericht van de dokter, ik hoef de medicatie minder lang te slikken omdat de TBC vrij diep in de long zit en jullie dus ook niet kon besmetten (ik hoestte ook niet)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29

Kadoosjes met Pronty Stencils